۰

بهترین بازی‌ های اندروید ماجراجویی

بهترین بازی‌ های اندروید ماجراجویی

اگر شما هم مثل ما عاشق ماجرایی و کنکاش ماجراهای تازه باشید قطعا نصب یک بازی هیجان انگیز سبک ماجراجویی روی گوشی موبایل‌تان واجب است! اما شاید این سوال برای شما ایجاد شود که در بین اینهمه تنوع سبک بازی‌های ماجراجویی، بهتر است کدام یک را نصب کنید و وقت تان تان را برای کدام بازی صرف کنید؟!

ما در این مقاله پاسخ این سوال را به صورت مفصل داده‌ایم، اگر به فکر آشنایی با لیست بهترین و هیجان انگیزترین بازی‌های ماجراجویی اندروید هستید تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

قرار است سفری پرماجرا به پرهیاهوترین بازی‌های اندروید ماجراجویی داشته باشیم، اگر شما هم برای سفری پرماجرا پرتب و تاب آماده هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

این مقاله توسط سردبیر مجله اینترنتی موجوجم آماده شده است، در صورتی که این مقاله برای شما مناسب بود میتوانید با سرچ عبارت موجوجم به سایت موجوجم رفته و مقالات بیشتر را دنبال کنید.

بهترین بازی‌ های اندروید ماجراجویی

بهترین بازی های ماجراجویی اندروید برتر از نگاه شما

امروزه به دلیل پرطرفدار بودن این سبک بازی در بین جوانان و نوجوانان، نسخه های متفاوتی از بازی های چالشی ماجراجویی ارائه می شود ما برای شما محبوب‌ترین این بازی ها را که می‌توانید به کمک آن ها ساعت‌های طولانی بدون وقفه سرگرم شوید را اماده کرده‌ایم.

  • بازی جزیره دور افتاده [Last Island of Surviv]

جزیره‌ای دورافتاده با ساکنانش، در انتظار شماست تا حیاتی دوباره به روح مرده جزیره ببخشید، این جزیره با ماجراهایی پیش بین نشده منتظر شماست، آیا امادگی روبه رو شدن با اتفاقات هیجان انگیز و خطرناک  را دارید؟! ایا امادگی رو به روشدن با انوا جیوانات خطرناک نورهای برنده و کشنده را دارید

اگر پاسخ تان مثبت است همین الان کوله بارتان را ببندی راهی جزیره دورافتاده خطرناک شوید تا راهی جدید در جزیره ای که مهر مرگ بر ان خورده استبازی کنید و جریان حیات را دوباره در ان بیافرینید.

  • بازی مریخ [Mars]

این بار باید از سیاره زمین خارجی شویم و به سمت کره مریخ بریم، سیاره ای دور افتاده اما جذاب برویم تا انسان هایی دیگر را که همچون ما در حال تباش برای یافتن رکه ها بقا هستند را پیدا کنیم، در این مسیر بیگانگان مهاجمف نبود اب وو هوا و هزاران چالش دیگر مانع شما خواهند بود.

در مسیر بازی مریخ، باید کفش های اهنین به پا کنید و اماده نبردی سهمیگین و قوی برای جنگیدن جهت به دست اورید، به هر میزانی که قوی تر ظاهر شوید شانس شما برای برنده شدن و در حقیقت زنده ماند بیشتر خواهد شد.

  • بازی بدلند [BADLAND‏]

در بازی بدلند، باید به سرزمین های ناشناخته جدید، وارد شوید و به دنبال انسان ها و زندگی بگردید، کار راحتی نیست پیدا کردن غذا و تنفس در سرزمینی که سالیان دراز است در ان هیچ انسانی زندگی نکرده است و تقریبا می توان گفت حیات در ان از بین رفته است.

هرچقدر که مقاومت و تلاش بیشتری در مسیر این بازی داشته باشید شانس برنده شدن و زنده شدن شما افزایش پیدا خواهد کرد، اینکه چه نتیجه ای بگیرید ، کاملا به شما و عزم اراده تان در مسیر بازی بستگی دارد، ایا برای زنده ماندن در سرزمینی دورافتاده و خطرناک، آماده هستید؟

  • بازی اتاق سامسارا [Samsara Room]

آماده حل معماهایی پیجیده و ترسناک هستید؟! در این بازی مهیج و شگفت انگیز باید موانع را کنار بزنید و در هرمرحله معمایی جدید را حل کنید ، با حل هر معما قفل خانه ها برای شما باز خواه د شد و به مرحله جددی وارد می شود.

نکته قابل توجه این است که با پیش روی در مراجل جدید، معماهایی که برای شما نمایش داده می شوند، سخت تر خواهند شد و حل ان ها هوش و ذکاوت شم را می طلب، اگر اعصابی ارام برای حل معماهای پیچیده و خیلی سخت دارید همین حالا بازی اتاق را دانلود و نصب کنید و شروع به حل معما کنید.

  • بازی ماشیناریوم [Machinarium]

یک بازی استراتژیک و عاشقانه! بهترین از این نمی شود در این بازی شکفا انگیز جذاب تلاش شما باید در مسیرنجات معصوقه ربات از زندان ربان ای ترسناک باشد، در این مسیر، ربات های غول پیکر ترسناک، بزرگ ترین مانه  شا برای نجات معشوقه ربات خواهند بود.

در مسیر این بازی اگر تمام هوش و حواستان را جمع کنید تا بتوانید معصقه ربات را نجات دهید، برنده بازی خواهید بود اما لحظه ای تعلل مساوری خواهد بود با مرگ معشوقه شما، ایا برای یک عملیات نجات جانانه اماده جانفشانی هستید؟!

  • بازی کارآگاه رویاها [Dream Detective]

در این بازی مهیج باید نقش یک کارآگاه هشویار و قدرتمند را بازی کنید و که سراسریمه به دنبال کریستانل زمان میگردد، کستال زمان زندگی شما و دیگر دوستاننانت را در روزهای اخر دنیا دنجات خواهد داد.

برای پیدا کردن کریستال زمان، موانع بسیار زیادی را پیش رو خواهید داشت و باید با دقت با تمامی این موانع بجنگید تا بتوانید رد نهایت کریستال قیمتی و ارزشمند را پیدا کنید وزندگی خودتان و دیگر دوستانتان را نجات دهید.

  • بازی احیا [Heal: Pocket Edition]

در این بازی جذاب و شگفت انگیز، شما نقش یک پیرمرد را ایفا میکنید که به دنبال گمشده خودش میگردد، در این مسیر، باموانع  چالش های زیادی روبه رو خواهید بود که باید با درایت و  صبر و حوصله تک تک این چالش هارا برطرف کنید.

به عنوان یک فرد کهنسال، شرایط زندگی و زیستی برای شما بسیار سخت شده است و در این مسبیر به جای کمک گرفتن از توان فیزیکی باید از هوش و درایت خودتاان برای از میان بردن چالش ها استفاده کنید، هر چقدر که در این مسیر، هوشیارانه تر رفتار کنید، شانس شما برای رسیدن به گمشده تان و به پایان رساندن بازی بیشتر خواهد بود.

حرف آخر: وقت ماجراجویی است، بازی محبوب‌تان را انتخاب کنید

امیدواریم از سفر کوتاه تان به قلب بازیهای ماجراجویی اندرید برتر دنیا لذت برده باشید، تلاش کردیم تا بهترین بازی های ماجراجویی برای تلفن های همراه را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم تا با نصب این بازی ها لحظات لذت بخشی را برای خودتان رقم بزنید.

حتما همین حالا از بین بازیهای معرفی شده در این مطلبف بر اساس سلیقه تان یک بازی ماجراجویی را انتخاب، دانلود و نصب کنید و پس از وقت گذرانی با بازی انتخاب شده نظرات تان را برای ما و دیگر خوانندگان این مطلب را ارسال کنید.

 توجه : این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت کنترل امجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *