۰

راهنمای استفاده از هوش مصنوعی بینگ چت در گوشی اندرویدی

هوش مصنوعی بینگ چت در گوشی اندرویدی

از زمانی که مایکروسافت SwiftKey را خرید، این شرکت مجموعه ای از ویژگی های جدید را اضافه کرده است تا تجربه را حتی بهتر از قبل کند. با توجه به اینکه مایکروسافت چگونه Bing را نیز در اختیار دارد، مدت زیادی طول نکشید که شاهد ادغام Bing Chat با SwiftKey باشیم. این شرکت سه هفته پیش این به‌روزرسانی را اعلام کرد و در حالی که هنوز در سطح جهانی منتشر نشده است، ما به شما آموزش می‌دهیم که چگونه از بینگ چت در تلفن اندرویدی خود استفاده کنید.

چگونه از هوش مصنوعی بینگ چت در تلفن اندرویدی خود استفاده می کنید؟ این روند نسبتاً آسان است، اما به هر حال ما قصد داریم این آموزش را قرار بدهیم تا مطمئن شویم که با هیچ سردرگمی مواجه نشوید. بهترین چیز این است که استفاده از بینگ چت به شما این امکان را می دهد که مکالمه هایی در سبک های مختلف مانند خلاقانه، متعادل و همچنین دقیق داشته باشید. بنابراین، همیشه می توانید انتخاب کنید که چه می خواهید.

چند روز پیش، مایکروسافت ویژگی جدیدی را معرفی کرد که به شما اجازه می‌دهد از بینگ چت بخواهید برای شما پیام بنویسد. می توانید لحن متن و همچنین قالبی که می خواهید پیام در آن نوشته شود را تغییر دهید. به‌روزرسانی در حال حاضر در حال انتشار است، بنابراین ممکن است هنوز این گزینه را نبینید.

راهنمای استفاده از هوش مصنوعی بینگ چت در گوشی اندرویدی

مرحله ۱: کیبورد SwiftKey را در تلفن اندرویدی خود از فروشگاه Play دانلود کنید.

مرحله ۲: پس از دانلود برنامه، آن را اجرا کنید و مطمئن شوید که به عنوان یک صفحه کلید پیش فرض تنظیم شده است.

مرحله ۳: از شما خواسته می شود که با استفاده از یکی از حساب های خود وارد برنامه شوید، مطمئن شوید که از حساب مایکروسافت برای ورود استفاده می کنید، در غیر این صورت چت Bing کار نخواهد کرد.

مرحله ۴: هنگامی که فیلد متن را باز کردید و صفحه کلید SwifKey بالا آمد، به سادگی به سمت چپ نوار ابزار لوگوی Bing Chat نگاه کنید و روی آن ضربه بزنید.

مرحله ۵: چندین گزینه برای انتخاب سبک مکالمه از خلاقانه، متعادل یا دقیق به شما داده می شود. یکی را که می توانید یکی را انتخاب کنید.

مرحله ۶: کاری که باید انجام دهید این است که یک سوال بپرسید یا یک درخواست برای هوش مصنوعی بینگ چت در گوشی اندرویدی وارد کنید و فقط منتظر پاسخ باشید.

اکنون می توانید ادامه دهید و از این ویژگی در تلفن اندرویدی خود استفاده کنید. فقط مطمئن شوید که به آخرین نسخه SwifKey دسترسی دارید و آماده هستید. نکته دیگری که باید بدانید این است که دسترسی به چت بینگ در حال حاضر محدود است، بنابراین ممکن است هنوز نتوانید به این ویژگی دسترسی داشته باشید. اگر اینطور است، بهترین اقدام این است که منتظر بمانید تا در دسترس بودن آن گسترش یابد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *