۰

اتحادیه اروپا قرارداد اکتیویژن بلیزارد مایکروسافت را تایید می کند

قرارداد اکتیویژن بلیزارد مایکروسافت

قرارداد اکتیویژن بلیزارد مایکروسافت آنقدر طولانی و دشوار بوده است که ما به سختی می‌توانیم منتظر پایان آن باشیم ،نه فقط برای اینکه بتوانیم بازی‌های عالی زیادی را روی Game Pass دریافت کنیم، بلکه برای اینکه دیگر مجبور به شنیدن در مورد آن نباشیم.

این معامله طرفداران بازی های ویدیویی را برای راحتی به قانونی بودن خریدهایی در این مقیاس نزدیک کرده است، و فرقی نمی کند که طرفدار مایکروسافت متفکر تجاری باشید یا مخالفان ضد انحصار، ساعتی ناامیدکننده بوده است.

پس از اینکه کمیسیون تجارت بریتانیا ایده خرید را رد کرد، تصور می شد که یک مانع بزرگ در این فرآیند پیدا شده است ؛اما به نظر می رسد که معامله به مسیر خود بازگشته است.

پس از اینکه تصور می شد امتناع بریتانیا از پذیرش قرارداد ایکس باکس با اکتیویژن برای آن چیزی شبیه به مرگ است، کمیسیون اتحادیه اروپا آن را تایید کرده است.

این خرید احتمالی ما را یک قدم به Call of Duty، Overwatch 2 و موارد دیگر که انحصاری Xbox هستند نزدیک‌تر می‌کند.

مارگرت وستاگر، معاون اجرایی مسئول سیاست رقابت در کمیسیون اروپا، می‌گوید: «تصمیم ما نشان‌دهنده گامی مهم در این مسیر است، با ارائه بازی‌های محبوب Activision به دستگاه‌ها و مصرف‌کنندگان بسیار بیشتری نسبت به قبل به لطف استریم بازی‌های ابری».

“تعهدات به طور کامل نگرانی های رقابتی شناسایی شده توسط کمیسیون را برطرف می کند و نشان دهنده پیشرفت قابل توجهی برای بازی های ابری در مقایسه با وضعیت فعلی است.”

برچسب‌ها:, ,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *