۰

معرفی سریال Deadwood دد وود شهری بدون قانون

سریال Deadwood

معرفی سریال Deadwood
تعداد فصل : ۳
محصول : آمریکا
ژانر : درام – تاریخی وسترن
امتیاز :۸.۶
شبکه : HBO

معرفی سریال Deadwood

سریال فوق العاده در ژانر تاریخی و وسترن ساخته شده است.داستان آن در دهه ی ۱۸۷۰ میلادی و در کمپی به نام Deadwood در منطقه ی داکوتای جنوبی رقم می خورد که مردم از اقصی نقاط کشور به آن آمده اند تا به رویای یک شبه پولدار شدن جامه ی عمل بپوشانند.هدف آن ها یافتن طلاست.

دد وود شهری بی قانون است و قانون در آن را فردی به نام Al Swearengen تعیین می کند.فردی که مدیر سالنی به نام Gem است که به نوعی مرکز لهو و لعب این شهر است.او با افرادی که مانع او و کسب سود او باشند مقابله می کند و قانون را به سبک خودش اجرا می کند.
بدون شک بازی Ian McShane (در نقش آل) نقطه ی قوت این سریال است.او شخصیتی است بی ادب ، تأثیر گذار ، قدرتمند ، خشن و در عین حال دلسوز و بسیار پیچیده است که که قطعا بعد از دیدن سریال جز شخصیت های محبوب و ماندگار سریالی شما خواهد شد.
اما نکته جالب در مورد این سریال که ارزش کار را بیشتر میکند، این است که شهر دد وود و بسیاری از کرکترها و اتفاقات سریال واقعی هستند و در همین راستا داستان کاملا شخصیت محور است و از هیجان و معما های لحظه ای و پیچیده خبری نیست.

اما حرف اخر در مورد این سریال اینکه Deadwood سریالی نیست که هر کسی آن را بپسندد اما اگر به دنبال یک سریال قوی از همه ی جهات هستید دیدن آن را به شما پیشنهاد می کنم.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *