۰

آموزش مشاهده کل لیست لینک های بازدید شده در اینستاگرام

مشاهده کل لیست لینک های بازدید شده در اینستاگرام

ممکن است با موارد بی‌شماری مواجه شده باشید که نام محصولی را که می‌خواهید بخرید یا اینکه اصلا از می خواستید از کجا آن را بخرید به خاطر نمی‌آورید. وقتی لینکی را در اینستاگرام باز می‌کنید، برنامه شما را به مرورگر وب داخلی می‌برد و راه آسانی برای ذخیره لینک در اختیار شما قرار نمی‌دهد. خب، راهی وجود دارد که از طریق آن می توانید لیست لینک های بازدید شده در اینستاگرام را مشاهده کنید.

وقتی صفحه محصول یا لینکی را در اینستاگرام باز می کنید، به جای کروم یا سافاری، شما را به مرورگر درون برنامه ای خود هدایت می کند. اینستاگرام تمام لینک هایی را که در گذشته باز کرده اید ذخیره می کند و آنها را در قالب یک لیست جمع آوری می کند. اگر لینک محصول را فراموش کرده اید یا به سادگی می خواهید لیست کامل لینک هایی را که در اینستاگرام بازدید کرده اید مشاهده کنید، دستورالعمل های گام به گام زیر را دنبال کنید؛ با کنترل امجی همراه باشید.

مرحله ۱: اولین کاری که باید انجام دهید این است که برنامه اینستاگرام را باز کنید و به پروفایل خود بروید.

مرحله ۲: روی دکمه Menu در گوشه سمت راست بالای بزنید و سپس Your Activity را انتخاب کنید.

لیست لینک های بازدید شده در اینستاگرام

مرحله ۳: اکنون روی گزینه Link History بزنید.

لیست لینک های بازدید شده در اینستاگرام

مرحله ۴: در اینجا لیست لینک های بازدید شده در اینستاگرام به شما نمایش داده می شود.

همچنین می توانید یک لینک خاص یا کل لیست را نیز مخفی کنید. به سادگی روی لینک تکی انگشت خود را به سمت چپ بکشید تا آن را از لیست خود حذف کنید یا گزینه Hide History را در گوشه سمت راست بالای نمایشگر انتخاب کنید. توجه داشته باشید که پس از حذف لینک یا حذف کل لیست، برای همیشه از اینستاگرام ناپدید می شود و دیگر نمی توانید آن را مشاهده کنید.

طبق گفته اینستاگرام، این گزینه به شما امکان می دهد تمام لینک های اینستاگرام را که در ۳۰ روز گذشته بازدید کرده اید، مشاهده کنید. برنامه به طور خودکار لینک ها را پس از این دوره حذف می کند. علاوه بر این، توجه داشته باشید که لینک هایی که در چت به اشتراک گذاشته شده اند بخشی از لیست نیستند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *