۰

تاریخ انتشار Spider-Man 2 مارول و اطلاعات تکمیلی دیگر

تاریخ انتشار Spider-Man 2 مارول

سال ۲۰۲۳ تاکنون سال انتشار بازی های پرفروش بوده است، اما برای طرفداران اکشن ابرقهرمانی، انتظار طولانی برای بازگشت مرد عنکبوتی بوده است. یکی از موردانتظارترین بازی‌های مجموعه پلی‌استیشن ۵، بازی Spider-Man 2 مارول ، از زمانی که برای اولین بار در سپتامبر ۲۰۲۱ معرفی شد است. Developer Insomniac Games فصل جدید این سری را با جنگ ستارگان مقایسه کرده است: The Empire Strikes Back، آن را به عنوان “کمی دارک تر” از بازی های قبلی توصیف می کند.

تاریخ انتشار Spider-Man 2 مارول

تاریخ انتشار Spider-Man 2 مارول

به طور رسمی، سونی در نظر دارد یک پنجره اکران پاییز ۲۰۲۳ برای Spider-Man 2 ایجاد کند. تونی تاد، صداپیشه درون بازی Venom ممکن است به طور تصادفی ماه عرضه را فاش کرده باشد، زیرا در توییتی که اکنون حذف شده، اشاره کرده است که تاریخ انتشار احتمال دارد در سپتامبر باشد.

اگر Spider-Man 2 در ماه سپتامبر وارد بازار شود، پنج سال پس از اولین بازی Spider-Man و تقریباً سه سال پس از اسپین آف آن، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، برای اولین بار وارد صحنه خواهد شد. Insomniac همچنین Ratchet و Clank: Rift Apart را توسعه داد – که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد – بنابراین استودیو در چند سال گذشته بسیار مشغول پروژه های متعددی بوده است.

پلتفرم ها

Spider-Man ابتدا بر روی PS4 و بعداً در PS5 در نسخه ارتقا یافته منتشر شد – مایلز مورالز همزمان روی PS5 و PS4 قرار گرفت – اما برای نسخه جدید، نسل قبلی جا خواهد ماند. Spider-Man 2 انحصاری برای پلی استیشن ۵ خواهد بود و هنوز خبری در مورد پورت رایانه شخصی برای این بازی وجود ندارد. Marvel’s Spider-Man برای اولین بار در آگوست ۲۰۲۲ از طریق Steam برای رایانه شخصی منتشر شد، در حالی که مایلز مورالز اواخر همان سال در نوامبر عرضه شد.

آیا Marvel’s Spider-Man 2 یک بازی Co-op است؟

تنها چیزی که بهتر از یک مرد عنکبوتی است، دو مرد عنکبوتی است، و با تریلر افشایی که به نوعی اکشن تگ تیمی اشاره می کند، طرفداران شروع به حدس و گمان کرده اند که دنباله به نوعی قابلیت های همکاری خواهد داشت. به نوبه خود، Insomniac تاکنون تنها از Spider-Man 2 به عنوان یک بازی تک نفره یاد کرده است. رایان اشنایدر از Insomniac در پست بلاگ PS سال گذشته گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که به سفر پیتر پارکر و مایلز مورالس در حماسی ترین ماجراجویی تک نفره آنها تا کنون ادامه دهیم.”

آیا Venom حضور خواهد داشت؟

یکی از ماندگارترین شرورهای دنیای مرد عنکبوتی، ونوم، اولین بار در تیتراژ پایانی مرد عنکبوتی مارول نمایش داده شد و او در تریلر فاش شدن دنباله آن ظاهر شومی داشت.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *