۰

نمایندگی رسمی سامسونگ برای گوشی پک ویتنام ، اورجینال و پک هند کدام است ؟!

سلام دوستان امروز به عنوان مهام دیجی؛ اینجا هستیم تا درباره نمایندگی رسمی سامسونگ برای بررسی قیمت ، مشخصات و خرید انواع گوشی سامسونگ گلکسی با شما گفتگو داشته باشیم. مهام دیجی با سابقه پانزده ساله عرضه گوشی های هوشمند آماده است تا بهترین راهنمای خرید و بررسی گوشی های سامسونگ با پک ویتنام و هند را خدمت شما ارائه نماید. اما چرا گوشی های سامسونگ ویتنام و هند تا این حد حائز اهمیت است؟! پاسخ این سوال؛ ساده خواهد بود زیرا گوشی های هوشمند سامسونگ در ایران بسیار پر طرفدار هستند. ما درباره بررسی مشخصات و قیمت خرید این محصولات با توجه به بازار داخلی موبایل ایران در خدمت شما هستیم.

نمایندگی رسمی سامسونگ خرید اینترنتی گوشی سامسونگ

چرا خواندن این مقاله نمایندگی رسمی سامسونگ اهمیت دارد ؟!

جالب است بدانید علیرغم تلاش های شیائومی برای تسخیر بازار خاورمیانه، هنوز هم هرساله صدها دستگاه گوشی هوشمند از برند سامسونگ وارد کشور می شود. با اینکه شیائومی سعی می کند قیمت های مقرون به صرفه را برای امکانات عالی و طراحی جدید ارائه دهد اما سامسونگ همچنان طرفداران خودش را دارد. شیائومی یک تازه وارد و پیشرو در ارائه فناوری های جدید و سامسونگ به عنوان یک شرکت قدیمی معتبر ، هردو پا به پای اپل در حال رقابت در زمینه طراحی، تولید و ارائه محصولات هوشمند هستند.

درباره سامسونگ ویتنام و هند

همین بازار پر رقابت و پرطرفدار است که سامسونگ را مجبور می کند در هر منطقه از دنیا که هزینه های تولید پائین تر است یک کارخانه ساخت گوشی برپا کند. عموما سامسونگ را به عنوان یک برند متعلق به کشور کره می شناسند! اما شرکت سامسونگ در چند نقطه مختلف دنیا خط تولید دارد. معروف ترین‌های سامسونگ در ویتنام و هند فعالیت می کنند.

خرید اینترنتی گوشی سامسونگ

مردم ایران از سامسونگ ویتنام و سامسونگ پک اورجینال تعریف های بسیاری شنیده و برای همین به دنبال نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران هستند تا گوشی های هوشمند خود را از یک مرکز معتبر خرید کنند. همراه تجارت مهام یک شرکت بزرگ گوشی موبایل است که محصولات خود را از طریق فروشگاه اینترنتی مهام دیجی به دست مشتریان و خریداران می رساند.

⦁ امکان خرید آنلاین تمام گوشی های پک اورجینال و پک ویتنام با قیمت عمده
⦁ امکان بررسی و انتخاب تمام مدلهای پرطرفدار و موجود در بازار ایران از بین پرچمدار ها یا گوشی میانرده و اقتصادی
⦁ امکان بررسی مشخصات فنی و تجربه کاربران در وبلاگ مهام دیجی فراهم شده است.

بررسی نقاط ضعف و قوت گوشی های موبایل سامسونگ

شایع است که گوشی های موبایل که در ویتنام تولید می شود با گوشی های هوشمند ساخته شده در هند متفاوت هستند! این تفاوت ها در کیفیت ساخت کلی و جزئیات قطعاتی مانند نمایشگر تصور می شود. آیا این ادعا حاکی از یک حقیقت است که مشتری پس از خرید تجربه می کند؟! یا اینکه داستان تفاوت سامسونگ در هند و ویتنام؛ افسانه ای بیش نیست ؟!

درباره تاریخچه و نحوه فعالیت سامسونگ در ویتنام

طبق گزارش دیجیتایمز ریسرچ، شرکت سامسونگ سرمایه گذاری قابل توجهی را در ویتنام انجام داده ولی مهم ترین دلیل راه اندازی کارخانه سامسونگ در ویتنام بخاطر کاهش وابستگی کره به چین است. اما یک دلیل فنی برای انتقال کارخانه سامسونگ به ویتنام وجود دارد. ظاهرا شرکت های بزرگ تولید کننده قطعات الکترونیکی که اتفاقا برای گوشی های هوشمند نیز استفاده میشود در ویتنام مستقر است.

مقایسه گوشی سامسونگ ساخت ویتنام و هند

همانطور که در قبل اشاره کردم؛ مردم درباره مقایسه گوشی سامسونگ هندی با موبایل سامسونگ ساخت ویتنام سوالات مهمی دارند. به نقل از sammobile.com این ادعا وجود دارد که هیچ‌کدام تفاوتی ندارند. این وب سایت می گوید: سامسونگ در سال گذشته نزدیک به ۳۰۰ میلیون دستگاه فروخته است . همانطور که احتمالاً می توانید تصور کنید، یک شبکه تولیدی وسیع برای پمپاژ ( اشاره به توزیع سریع ) بیش از یک چهارم میلیارد دستگاه در سال مورد نیاز است برای همین سامسونگ به ویتنام مهاجرت کرد. البته برخی از گوشی ها وجود دارند که از یک مدل برای دو بازار متفاوت ساخته میشود و تفاوت هایی دارند.

آن روی سکه

اخیرا پست منتشر شده ای در یک وب سایت بین المللی دیدم که ظاهرا جالب بود زیرا ناشر ادعا میکرد که گوشی ساخت هند با ساخت ویتنام از نظر نمایشگر تفاوت دارد! او دو گوشی با مدل یکسان ولی ساخت دو کشور متفاوت را کنار هم گذاشته بود و زیر تصویری که منتشر کرده به عنوان توضیح ؛ این مطلب را نوشته بود :

تفاوت السیدی سامسونگ هند و ویتنام

هر‌دو مدل یکسان هستند یکی در هند ساخته شده و دیگری در ویتنام ولی به وضوح تفات دیده می شود و کیفیت نمایشگر نسخه ویتنام بهتر از نسخه هند است. این یک نقل قول از کاربر در فضای مجازی است و صدها ادعای دیگر از طرف فروشندگان و کاربران دیده می شود. قضاوت با خودتان!

چرا مهام دیجی را از میان همه فروشندگان انتخاب کنیم ؟!

شرکت مهام دیجی که به عنوان فروشگاه آنلاین و نمایندگی رسمی سامسونگ فعال است و متعلق به شرکت همراه تجارت مهام شناخته می شود، این فروشگاه دارای نماد اعتماد و همه مجوزهای لازم است. این شرکت سعی می کند هر کدام از این گوشی های موبایل سامسونگ را با گارانتی معتبر و ضمانت پنج ستاره همراه سرویس مهام به دست شما برساند. این یک تجربه عالی برای خرید گوشی سامسونگ از نمایندگی رسمی خواهد بود.

عمده فروش گوشی سامسونگ

⦁ امکان مشاوره خرید برای همه عزیزان فراهم است.
⦁ مهام دیجی کالای اورجینال را به دست شما می رساند.
⦁ تمام گوشی های پرچمدار، میان‌رده و یا اقتصادی ما دارای گارانتی اصالت است.
⦁ قیمت ها کاملا به روز ، رقابتی و کمترین قیمت خرید گوشی در بازار است.
⦁ قیمت فروش گوشی سامسونگ در مهام دیجی کاملا واقعی است.
⦁ تقلب یا فریب در ارسال متعلقات گوشی و داخل جعبه وجود ندارد.
⦁ خرید مشتریان با سریع ترین و ایمن ترین روش ها ارسال می شود.
⦁ امکان پیگیری وضعیت سفارش وجود دارد.
⦁ خدمات پس از فروش به راحتی قابل رهگیری است.
⦁ احتمال ارسال جوایز و هدایا برای خریداران وجود دارد.

انتظارات ما از فروشگاه رسمی سامسونگ چیست ؟!

چرا مردم به دنبال نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران هستند؟! همراه تجارت مهام به عنوان مالک فروشگاه آنلاین مهام دیجی اینجاست تا به این سوال پاسخ دهد. همانطور که می‌‌ ‌‌دانید نمایندگی مجاز به یک مرکز فروش و ارائه خدمات SAMSUNG اطلاق می شود. یک نمایندگی موظف است در حد و اندازه دفتر اصلی یا یکی از دفاتر و شعب رسمی سامسونگ، خدمات مطلوبی را در حوزه فروش و خدمات پس از فروش ارائه دهد. بیشترین طرفداران سامسونگ به دنبال چه هستند ؟!

⦁ نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران
⦁ دفتر مرکزی سامسونگ در تهران
⦁ نمایندگی فروش گوشی سامسونگ در اصفهان
⦁ دفتر مرکزی خدمات سامسونگ در مشهد

خرید کالای اورجینال، دریافت خدمات بدون واسطه، تجربه بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت و اطمینان از خدمات پس از فروش تنها بخشی از ده ها مزیت هر کدام از نمایندگی سامسونگ در ایران است که اتفاقا در زمینه گوشی های ویتنام اصل ، هند و مالزی فعالیت می کند. امیدوارم از این مقاله بهره کافی را برده باشید. از توجه شما متشکریم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *