۰

معرفی انیمه سوزومی نو توجیماری Suzume no Tojimari

معرفی انیمه سوزومی نو توجیماری Suzume no Tojimari

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

معرفی انیمه سوزومی نو توجیماری Suzume no Tojimari

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی انیمه سوزومی نو توجیماری Suzume no Tojimari بپردازیم ؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

  • داستان درباره سوزومه ایواتو، یک دختر دبیرستانی ۱۷ ساله است که با خاله‌اش در کیوشو زندگی می‌کند. یک روز، او با سوتا موناکاتا، یک پسر جوان که به دنبال مناطق رها شده با درهای عجیب است، برخورد می‌کند. سوزومه به او یک رزورت قدیمی را نشان می‌دهد و خودش هم به آنجا می‌رود. در آنجا، او یک در را پیدا می‌کند که از طرف دیگر آن، یک دنیای رویایی با آسمان پرستاره را نشان می‌دهد، اما نمی‌تواند وارد آن شود. او یک مجسمه گربه را بلند می‌کند که به گربه واقعی تبدیل شده و فرار می‌کند. سوزومه نمی‌داند که با بازگذاشتن در، نفرین عجیبی را آزاد کرده است که باعث بروز فاجعه‌های مختلف در سراسر ژاپن می‌شود. سوزومه برای جبران خطای خود، با سوتا همکاری می‌کند تا قبل از اینکه کشور نابود شود تمام درهای باز را پیدا و ببندد.

۲- بازیگران و کارگردان:

نقش سوزومه را نانوکا هارا و نقش سوتا را هوکتو ماتسوراما اجرا کرده‌اند. کارگردان و نویسنده فیلم ماکوتو شینکای است که قبلاً فیلم‌های Your Name و Weathering with You را ساخته است.

معرفی انیمه سوزومی نو توجیماری Suzume no Tojimari

۳- موسیقی‌ساز:

  • موسیقی انیمه Suzume no Tojimari را گروه راک محبوب ژاپنی RADWIMPS و آهنگساز فیلم و بازی ویدئویی کازوما جینوچی ساخته‌اند. آنها قبلا همکاری با شینکای در فیلم های Your Name و Weathering with You را داشته است. آهنگ Suzume نام دارد و توسط RADWIMPS و خواننده توآکا اجرا شده است.

۴- نمرات و جوایز:

  • این انیمه نظرات مثبتی از منتقدين دريافت كرده است و بابت انيميشن، شخصيت ها، کاراکترسازی و موسيقي تحسين شده است، هر چند بعضی منتقدين داستان فيلم را به خصولت ساختاری به فيلم های قبلی شینكای شبيه دانسته اند.

IMDB : 7.8/10

Filmweb : 7.6/10

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *