۰

استودیو PixelOpus پلی استیشن در حال بسته شدن است

استودیو PixelOpus پلی استیشن

استودیو PixelOpus پلی استیشن

استودیو PixelOpus پلی استیشن در حال بسته شدن است. توسعه دهندگان Concrete Genie و Entwined اعلام کردند که “ماجراجویی به پایان رسیده است.”

در توییتر، PixelOpus – که خود را یک تیم کوچک سونی توصیف می‌کند – فاش کرد که در حال تعطیل شدن است. این استودیو نوشت: ” در حالی که به آینده‌های جدید نگاه می‌کنیم، می‌خواستیم از میلیون‌ها بازیکن پرشوری که از ما حمایت کردند تا بتوانیم این بازی‌های زیبا و تخیلی را بسازیم تشکر کنیم.”

یکی از نمایندگان سونی گفت: «استودیوی پلی استیشن به طور مرتب مجموعه و وضعیت پروژه‌های استودیویی خود را ارزیابی می‌کند تا مطمئن شود که اهداف استراتژیک کوتاه‌مدت و بلندمدت سازمان برآورده می‌شوند. “به عنوان بخشی از فرآیند بررسی اخیر، تصمیم گرفته شده است که PixelOpus در ۲ ژوئن بسته شود.”

سونی شکل گیری PixelOpus را در سال ۲۰۱۴ قبل از E3 فاش کرد. طبق گزارش ها، این استودیو توسط دانشجویان دانشگاه کارنگی ملون و دانشگاه ایالتی سن خوزه که روی نمونه های اولیه بازی برای پلی استیشن ویتا کار می کردند، تاسیس شد. Entwined اولین بازی تیم بود و قبل از اینکه روی PS3 و Vita عرضه شود، روی PS4 عرضه شد.

در سال ۲۰۱۷، PixelOpus بازی PS4 Concrete Genie را با بازی کودکی به نام Ash معرفی کرد که می تواند نقاشی های خود را زنده کند.

در سال ۲۰۲۱ گزارشی منتشر شد مبنی بر اینکه PixelOpus با همکاری Sony Pictures بر روی یک بازی PS5 کار می کند. اما هیچ‌وقت هیچ‌چیز به‌طور رسمی معرفی نشد، و در فهرست شغلی ذکر شد که این عنوان ظاهراً از Unreal Engine 5 استفاده می‌کند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *