۰

شایعه :نسخه اسلیم PS5 به زودی عرضه میشود

نسخه اسلیم PS5

شایعه :نسخه اسلیم PS5 به زودی عرضه میشود

اینسایدر گیمینگ لاین‌آپ سخت‌افزاری پلی‌استیشن را لو داد. این وبسایت که سابقاً کنترلر DualSense Edge را لیک کرده بود؛ خبر از نسخه اسلیم PS5 که دیسک درایو جدا دارد، در بازه سپتامبر ۲۰۲۳ خبر داد، آنها ادعا می‌کنند که طراحی فعلی PS5 تا سال بعد منقضی خواهد شد. آنها همچنین در مورد پروژه کنسول دستی Q Lite صحبت کردند؛ این دستگاه، بیشتر یک اکسسوری است، به طوری که از ریموت پلی برای استریم ۱۰۸۰ ۶۰ کنسول استفاده می‌کند. در آخر، مبحث کنسول PS5 Pro به پیش کشیده شد که به ادعای این وبسایت، تا چند ماه دیگر، به دست توسعه دهندگان فرست پارتی سونی، و در اواخر سال میلادی، به دیگر توسعه دهندگان می‌رسد.

شایعات در مورد یک کنسول PS5 بازطراحی شده برای ماه‌هاست که منتشر شده است، اما این موضوع هنوز محقق نشده است. اینکه آیا ما به دنبال یک PS5 Slim یا Pro (یا چیز دیگر) هستیم، هنوز مشخص نیست – اما مطمئناً به نظر می رسد که سال ۲۰۲۳ سالی است که ما متوجه خواهیم شد.

شایعات دیگر نشان می دهد این شرکت در حال کار بر روی طراحی جدید PS5 است که شامل یک درایو دیسک نوری قابل جابجایی است. و اگر گزارش های اخیر را باور کنیم، ممکن است امسال برسد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *