۰

پردازنده‌ های جدید AMD برای تقویت بازی‌های رایانه‌های دستی معرفی شد

پردازنده‌ های جدید AMD

پردازنده‌ های جدید AMD به نام Ryzen Z1 معرفی شدند که به صراحت برای تامین انرژی دستگاه‌های PC قابل حمل طراحی شده‌اند. سری Z1 شامل دو پردازنده است: Z1 و Z1 Extreme. ای ام دی با ایسوس همکاری می کند تا اولین دستگاه رایانه شخصی دستی را با استفاده از این تراشه ها به نام Asus ROG Ally ارائه دهد.

پردازنده‌ های جدید AMD

در مورد تفاوت بین این دو پردازنده، Z1 دارای شش هسته و ۱۲ رشته، چهار واحد محاسباتی AMD RNDA و حافظه نهان ۲۲ مگابایتی است. طبق گفته The Verge، این تراشه پردازش سفارشی Steam Deck حدود ۵۵ درصد افزایش قدرت را ارائه می دهد. Z1 Extreme دارای هشت هسته و ۱۲ رشته، ۱۲ واحد محاسباتی AMD RNDA و حافظه نهان ۲۴ مگابایتی است.

پردازنده‌ های جدید AMD

AMD همچنین ادعا می کند که به دلیل کارایی معماری Zen 4، این پردازنده ها عمر باتری باورنکردنی را ارائه می دهند. ویژگی های AMD مانند Radeon Super Resolution 2، Radeon Chill، Radeon Image Sharpening، AMD Link را می توان با تراشه برای بهبود عملکرد و عمر باتری مورد استفاده قرار داد. AMD همچنین ادعا می کند که این دستگاه های دستی اتصال یکپارچه به کتابخانه های بازی شما و دسترسی به بازی های رایانه شخصی از طریق Xbox Game Pass Ultimate را ارائه می دهند.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *