۰

وبسایت متاکریتیک به دنبال تغییرات در رای کاربران

وبسایت متاکریتیک

وبسایت متاکریتیک به دنبال تغییرات در رای کاربران

پس از رای های به شدت منفی که کاربران به بسته الحاقی Horizon Forbidden West یعنی Burning Shores دادند، اعضای استودیو‌ی گوریلا گیمز واکنش منفی نسبت به اقدام این کاربران انجام دادند از Metacritic خواستند که نوع رأی دهی را قانونی‌تر کنند.

بخش «امتیاز کاربران» یا همان Userscore وبسایت متاکریتیک بخشی است که به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی چند کلیک به یک بازی امتیاز بدهند و نظر کلی خود را درباره آن بگویند. اما چندین سال است که شاهد پدیده‌ای به اسم Review bombing بوده‌ایم، که در آن گروهی از کاربران به صفحه متاکریتیک یک بازی خاص هجوم برده و با ثبت امتیازهای پایین، Userscore آن را پایین میاورند.

گرچه این حرکت گاها مثبت بوده و اعتراض بازیکنان به حرکت‌های حریصانه شرکت‌ها و یا پورت‌های پر ایراد بازی‌ها را نشان می‌دهند، اما اغلب مورد سوء استفاده افرادی قرار می‌گیرد که بدون تجربه یک بازی سعی در تخریب آن دارند. از فن‌بوی‌ها تا افرادی که با حضور اقلیت‌ها در بازی‌ها مخالفت دارند.

جدیدترین قربانی این موضوع بسته الحاقی بازی Horizon Forbidden West بوده که به‌دلیل یک پلات داستانی اختیاری مورد حمله عده‌ای قرار گرفته.

حال Fandom (شرکت مادر متاکریتیک) در واکنش به این موضوع این نظرات را «توهین آمیز» خواند و گفت که در طی ماه‌ها آینده سیستم Userscore آن‌ها سخت‌گیرانه‌تر خواهد شد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *