۰

پیدا کردن اسلحه در بازی Dead Island 2

پیدا کردن اسلحه در بازی Dead Island 2

پیدا کردن اسلحه در بازی Dead Island 2

Dead Island 2 دارای مبارزات شمشیری بسیار جذابی است اما همچنین می‌توانید از اسلحه نیز استفاده کنید. در حالی که ممکن است اولین لحظات خود را به دنبال اسلحه گرم ۲ بگردید، باید بدانید که قبل از اینکه بتوانید آنها را به عنوان لوت پیدا کنید، اقدامات خاصی باید انجام دهید. در این مقاله راهنمای پیدا کردن اسلحه در بازی Dead Island 2 را برای شما قرار خواهیم داد.

بدون پرداختن به جزئیات داستان، یک ماموریت داستانی اصلی به نام Zombicide Justifiable وجود دارد که باید آن را تکمیل کنید تا کاری کنید که تفنگ ها در بازی اسپاون شوند. در واقع، شما اولین اسلحه خود را در طول این ماموریت دریافت خواهید کرد. پس از آن، اسلحه ها به عنوان لوت در صندوقچه ها شروع به اسپاون می کنند و گاهی اوقات به عنوان جوایز به شما داده می شود.

پیدا کردن اسلحه در بازی Dead Island 2

لیست اسلحه ها بسیار زیاد است و شامل کلاس های زیر است:

Pistols
Shotguns
Hunting Rifles
Automatic Rifles
Submachine Guns
Nailguns

اگرچه این لیست کوتاه به نظر می رسد، اما اینها در واقع فقط کلاس های اولیه اسلحه ها هستند، و به دلیل گزینه های سفارشی سازی و نحوه گرفتن پرک ها، خواهید دید که تنوع اسلحه بسیار فراتر از این شش کلاس اصلی است. مانند اسلحه های سرد، شما می توانید به دو اسلحه مشابه را به گونه ای سفارشی سازی کنید که کاملاً متفاوت از یکدیگر باشند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *