۰

آموزش پیدا کردن کلید گارد امنیت در Dead Island 2

آموزش پیدا کردن کلید گارد امنیت در Dead Island 2

آموزش پیدا کردن کلید گارد امنیت در Dead Island 2

ساعات اولیه بازی Dead Island 2 به زودی حقیقتی از دنیای نیمه باز آن را آشکار خواهد کرد: گاوصندوق های قفل شده و درها همه جا هستند. بسیاری از اوقات، کلیدهایی که برای باز کردن این مناطق یا آیتم‌ها نیاز دارید، تا زمانی که به طور فعال در ماموریت‌هایی که مستقیماً با آنها مرتبط هستند، پیدا نمی‌شوند، اما گاهی اوقات می‌توانید با پیدا کردن یک نقطه ورودی جایگزین یا با قدم زدن در مراحل اولیه، چیزهای با ارزشی به دست آورید. پیدا کردن کلید گارد امنیتی یکی از این نمونه هاست. در تئوری می توانید به محض رسیدن به هتل هالپرین آن را دریافت کنید، اما این کار کمی سخت خواهد بود، حال چه باید کرد ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

در حین کاوش در پارکینگ هتل هالپرین، می توان به یک کیوسک امنیتی وارد شد و آن را لوت کرد، به جز گاوصندوق قفل شده، که برای باز کردن قفل آن، کلید ویژه ای نیاز است. خوشبختانه، کلید در همان منطقه قرار دارد تا زمانی که در نهایت آن را به دست بیاورید. متأسفانه، واقعاً قرار نیست آن را به این زودی دریافت کنید ؛اما می توانید.

پیدا این کلید اولین نمونه بازی از دشمنان لول بالا را نشان می دهد. شما دشمنانی را خواهید یافت که لول آنها در کنار نوار سلامتی آنها به جای عدد لول، تصویر یک جمجمه قرمز رنگ است. این بدان معناست که آنها سه لول یا بیشتر از شما قوی‌تر هستند و معمولاً به نفع شماست که فقط به سمت دیگری فرار کنید. آنها گاهی اوقات می توانند با یک ضربه شما را بکشند.

درست پایین سطح شیب دار که در تصویر زیر می بینید، یک دشمن لول بالا، کلید مورد نیاز شما را در میان گروه کوچکی از دشمنان دیگر نگه می دارد. در طول بازی، دشمنان نام‌گذاری شده را خواهید یافت ؛ چیزهایی مانند “همسایه پر سر و صدا” یا “گارد امنیتی” به جای “واکر” یا “شامبلر”. همه دشمنان نام برده مربوط به ماموریت ها یا محتوای اختیاری مانند این گاوصندوق امنیتی هستند.

آموزش پیدا کردن کلید گارد امنیت در Dead Island 2

اگر به صورت کوآپ بازی می‌کنید، می‌توانید شانس خود را در پاکسازی منطقه امتحان کنید ؛ این به استفاده از اثرات محیطی مانند برق و آتش کمک می‌کند تا بتوانید فاصله خود را حفظ کنید. اگر خوش شانس باشید و به اندازه کافی مهارت داشته باشید که آنها را شکست دهید، کلیدی را که نیاز دارید بلافاصله در اختیار خواهید داشت. اگر ترجیح می دهید صبر کنید و اگر انفرادی بازی می کنید، واقعاً باید منتظر بمانید چرا که آن دشمنان برای همیشه قوی تر از شما نخواهند بود.

اگرچه دشمنان تقریباً همیشه با لول شما در Dead Island 2 مطابقت دارند، اما این دشمنان لول بالا در کل بازی خیلی قوی تر نخواهند شد. اگر شما در لول ۴ هستید و آنها در لول ۷ هستند، شکست آنها سخت خواهند بود. اما اگر به لول ۷ صعود کنید، پس از رسیدن به لول آنها در لول شما خواهند ماند، به این معنی که در این مورد می‌توانید کاوش دیگری انجام دهید، کمی لول را بالاتر ببرید، سپس برای پاکسازی گاراژ پارکینگ بازگردید. از طرف دیگر، می توانید تا پایان بازی صبر کنید، زمانی که به لول ۳۰ رسیدید، و آنها نیز به لول ۳۰ خواهند رسید. اساساً، هنگامی که با لول یک دشمن بیش از حد روبرو شوید، آنها تا پایان بازی با شما مطابقت خواهند داشت و دیگر دشمنی غیرقابل شکست نیستند.

لوتی که در گاوصندوق پیدا می کنید رندوم است و برای هر کسی متفاوت خواهد بود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *