۰

بهترین سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

در این مقاله قصد داریم تا  سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders را به شما معرفی کنیم تا اگر شما هم یکی از طرفداران این سریال جذاب هستید و پس از پایان سریال به دنبال سریال های شبیه به آن می گردید بتوانید به راحتی یکی ازآنها را انخخاب و تماشا کنید.

SAS: Rogue Heroes

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

اگر به دنبال سریال جدیدی از استیون نایت هستید، SAS: Rogue Heroes را ببینید، سریال تلویزیونی جدیدی که اگر دوست داشتید زندگی تامی شلبی و خانواده اش را دنبال کنید، نباید آن را از دست بدهید. SAS: Rogue Heroes با بازی کانر سویندلز، جک اوکانل، آلفی آلن، سوفیا بوتلا و دومینیک وست بر اساس رویدادهای واقعی است که منجر به ایجاد SAS (سرویس هوایی ویژه) در طول کمپین بیابانی غربی در جنگ جهانی دوم شد. در واقع، هدف افسر دیوید استرلینگ این است که تعدادی از بهترین سربازان، غیر معمول و سرکش را به خدمت بگیرد تا دشمن را در شمال آفریقا شکست دهد.

فصل اول از شش اپیزود عالی تشکیل شده است و مطمئناً پس از اتمام آن، به دنبال ادامه آن خواهید بود. خبر خوب این است که نایت فصل‌های بیشتری می‌خواهد و SAS: Rogue Heroes آنقدر موفقیت‌آمیز بود که قبلاً برای فصل دوم توسط BBC تمدید شده است که فیلمبرداری آن در سال ۲۰۲۳ آغاز می‌شود.

Ripper Street

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

Ripper Street یکی از مجرمانه ترین سریال هایی است که در این لیست قرار گرفته شده است. داستان این سریال در شرق لندن در سال ۱۸۸۹ اتفاق می‌افتد، زیرا شهر هنوز تحت تأثیر جنایات Jack the Ripper است. این سریال تحقیقات مختلف بازرس اسکاتلند یارد ادموند رید و تیمش را دنبال می کند. در این سریال متیو مک فادین در نقش بازرس رید، آدام روتنبرگ در نقش کاپیتان هومر جکسون و جروم فلین در نقش کارآگاه گروهبان بنت دریک بازی می کنند. شخصیت باورنکردنی MyAnna Buring نقش سوزان هارت “Long” را بازی می کند.

Boardwalk Empire

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

دوران ممنوعیت دهه ۱۹۲۰ پس زمینه مناسبی برای یک درام جنایی است. گانگسترها، سیاستمداران، اوباش، پول کثیف، فساد: Boardwalk Empire مطمئناً پس از اتمام Peaky Blinders کمی آرامش را برای شما به ارمغان می آورد. این سریال HBO داستان Enoch “Nucky” Thompson (Steve Buscemi)، سیاستمدار و رئیس جنایت آتلانتیک سیتی، نیوجرسی را دنبال می کند. با یک اپیزود آزمایشی به کارگردانی مارتین اسکورسیزی، Boardwalk Empire فضا را برای درام های دوره جنایتکاران برای سال های آینده تنظیم کرد. در مجموع پنج فصل با ده ها نامزدی و برنده جایزه، از جمله بسیاری از جوایز امی و گلدن گلوب، Boardwalk Empire یکی از محبوب ترین برنامه های تلویزیونی در اوایل دهه ۲۰۱۰ بود.

Taboo

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

تام هاردی و ریدلی اسکات برای یک مینی سریال بی بی سی با هم همکاری می کنند؛ این تمام بازاریابی است که برای تابو لازم بود! هاردی نقش جیمز کزیا دیلینی ماجراجو را بازی می کند که در سال ۱۸۱۴ پس از مرگ پدرش به لندن بازمی گردد. او میراث بسیار جالبی را برای پسرش به جا گذاشته است: یک قطعه زمین در کانادا. با این حال، این فقط یک زمین ساده برای به ارث بردن نیست. این یکی بسیار خاص است و هزینه زیادی خواهد داشت، به خصوص هنگامی که جنگ با آمریکا تمام شود و از آنجایی که جیمز مرده فرض می شد، بازگشت او تهدیدی برای بسیاری از افراد خطرناک است.

این سریال بی‌بی‌سی که توسط نایت، مرد پشت پیکی بلایندرز نیز ساخته شده است، مطمئناً شما را روی صندلی‌تان میخکوب می کند. اگر متوجه شدید که به فصل اول معتاد شده‌اید، خبر خوب این است که فصل ۲ تابو قرار است خیلی زود دوباره روی صفحه‌های ما نمایش داده شود.

The Frankenstein Chronicles

The Frankenstein Chronicles سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

 The Frankenstein Chronicles اقتباسی بسیار آزاد از رمان کلاسیک مری شلی است. در قرن نوزدهم در لندن اتفاق می افتد، شان بین بازرس جان مارلوت را به تصویر می کشد که مسئول تحقیق در مورد یک سری قتل های وحشتناک در لندن است: اولین قربانی دختر کوچکی بود که توسط تیمز پیدا شد و به نظر می رسد جسدش دوباره سرهم شده است. این سریال ترسناک گوتیک بی‌بی‌سی به همان اندازه که بیمارگونه است جذاب نیز هست. Bean کاملاً قابل توجه است و آخرین قسمت از فصل اول مطمئناً شما را میخکوب خواهد کرد. خوشبختانه، فصل دوم جذاب‌تر شش قسمتی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد که باعث خوشحالی طرفداران شد.

Miss Scarlet and The Duke

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

سریال Miss Scarlet and The Duke که در لندن ویکتوریایی می گذرد، شخصیت اصلی الیزا اسکارلت (کیت فیلیپس) را دنبال می کند که تجارت پدر مرحومش را به دست می گیرد و کارآگاه می شود. البته در آن زمان زنان فرصت زیادی برای کسب درآمد نداشتند و به خصوص نمی توانستند به پلیس بپیوندند. با این حال، الیزا حاضر نیست از رویای خود برای تبدیل شدن به بهترین کارآگاه لندن دست بکشد. تنها پشتیبان مردانه او بازرس ویلیام ولینگتون یا «دوک» (استوارت مارتین) است که مشروب خوار بدنامی است که الیزا را (حداقل در ابتدا) جدی نمی گیرد. فصل دوم در حال حاضر در PBS در دسترس است و فصل ۳ از ژانویه ۲۰۲۳ پخش خواهد شد.

The Alienist

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

این سریال که بر اساس رمانی از کالب کار در سال ۱۹۹۴ ساخته شده و یک درام جنایی آمریکایی است که در سال ۱۸۹۶ در نیویورک اتفاق می‌افتد. دکتر لازلو کرایزلر (دانیل برول)، روانشناس جنایی، جان مور (لوک ایوانز)، تصویرگر روزنامه، و سارا هاوارد (داکوتا فانینگ)، منشی که می خواهد کارآگاه پلیس شود، برای حل یک سری ماجراهای وحشتناک با هم متحد می شوند. فصل اول از ۱۰ قسمت تشکیل شده است و فصل ۲ در واقع بر اساس رمان بعدی نوشته Carr به نام فرشته تاریکی است و در سال ۲۰۲۰ منتشر شد. The Alienist مورد استقبال مردم قرار گرفت و در چندین بخش نامزد شد.

Carnival Row

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

سریال های شبیه به پیکی بلایندرز Peaky Blinders

Carnival Row یک سریال پرایم است که اورلاندو بلوم در نقش بازرس رایکرافت فیلوستریت و کارا دلوین در نقش پری به نام ویگنت استونموس بازی می‌کنند. مشابه دوران ویکتوریایی لندن، Carnival Row بیشتر در The Burgue اتفاق می‌افتد، جایی که موجودات افسانه‌ای برای زنده ماندن در میان انسان‌ها تلاش می‌کنند. فیلوسترات و وینت که زمانی عاشق بودند، پس از سال‌ها دوری دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنند. آنها با هم با جامعه‌ای به‌طور فزاینده‌ای نابردبار و متعصب روبرو می‌شوند، زیرا بورگ طعمه یکی از خطرناک‌ترین تهدیداتش است. ترکیبی بین فانتزی، رئالیسم و تاریخ قطعاً این سریال را در این فهرست برجسته می‌کند و اگر اهل تخیل هستید و دیوانه درام‌های دوره جنایی هستید، ارزش تماشای آن را دارد. فصل دوم و آخرین Carnival Row از ۱۷ فوریه ۲۰۲۳ به طور انحصاری در Prime Video پخش شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *