۰

بهترین هدست های گیمینگ بازار ایران

بهترین هدست های گیمینگ بازار ایران

بهترین هدست های گیمینگ بازار ایران

با توجه به پیشرفت بازی های کامپیوتری به خصوص بازی های آنلاین امروزه وجود یک هدست با کیفیت برای گیمرها یک نیاز اساسی است. ولی با توجه به تعدد برندها در بازار انتخاب یک هدست مناسب کار دشواری است. کنترل ام جی قصد دارد تا در این مقاله بهترین هدست های گیمینگ بازار ایران را به شما معرفی کند.

با توجه به قیمت بالای این هدست ها انتخاب اشتباه برای شما تبدیل به حسرت خواهد شد. در مقاله ی قبلی راهنمایی جامع در مورد خرید هدست گیمینگ را برای شما جمع آوری کردیم. ولی در این مقاله قصد داریم تا بهترین هدست های گیمینگ را به شما معرفی کنیم تا شما در زمان خرید تصمیم گیری راحتری داشته باشید.

بهترین هدست های گیمینگ بازار ایران

هدست گیمینگ ریزر BlackShark V2 X

در صنعت گیم و تجهیزات گیمینگ قطعا نام ریزر به گوش شما خورده است. این برند محبوب تمام تجهیزات گیمینگ از ماوس و کیبورد تا صندلی های گیمینگ را برای دوستداران صنعت گیم مهیا و فراهم می کند.

این هدست ریزر تنها ۲۴۰گرم وزن دارد.با وجود بالشتک های چرمی گوش های شما را اذیت نخواهد کرد.همچنین عایق خوبی در برابر صدا خواهد بود. با پشتیبانی این هدست از صدای فراگیر سوراد ۷.۱ کاناله صدایی واضح و با تفکیک در اختیار شما قرار می دهد.ارتباط این هدست به صورت سیمی است و از طریق جک ۳.۵ میلی متری به دستگاه شما متصل می شود.از دیگر مشخصات این هدست باید به صدای ۳۶۰ درجه،حذف نویز میکروفن و درایورهای ۵۰ میلی متری آن اشاره کرد. تنها نقطعه ضعف این هدست طول کابل ۱.۳ متری آن است که ممکن است محدوده ی حرکتی شما را کاهش دهد. این هدست در بازار حدود ۳ میلیون تومان قیمت دارد.

هدست گیمینگ هایپر ایکس Cloud ll

از دیگر هدست های این لیست باید بهCloud ll اشاره کرد. در ابتدا باید گفت این هدست ۳۲۰ گرم وزن دارد. کاپ های گوشی از جنس چرم هستند تا در طولانی مدت گوش های شما احساس راحتی کامل داشته باشند. درایورهای این هدست ۵۳ میلیمتری است و از صدای فراگیر سوراد ۷.۱ کاناله پشتیبانی می کند. بنابراین به راحتی می توانید در بازی های آنلاین رقابت کنید. این هدست به صورت سیمی به دستگاه شما متصل می شود.طول سیم این هدست ۲ متر است که محدوده حرکتی مناسبی برای شما فراهم می کند. Cloud ll از طریق جک ۳.۵ میلی متری با دستگاه شما ارتباط برقرار می کند ولی در داخل جعبه آن رابط جک ۳.۵ میلی متری به USB وجود دارد.تنها ضعف این هدست جنس آلمینیومی آن است که کمی وزن این هدست را زیاد کرده است.این حدود ۵ میلیون تومان در بازار قیمت دارد.

هدست گیمینگ استیل سریز Arctis 5

این هدست ۳۰۵ گرم وزن دارد. ویژگی که این هدست را از رقبای خود متمایز کرده است کیفیت میکروفن و مکالمه آن است که می توان این هدست را در بخش مکالمه میکروفن بهترین هدست معرفی کنیم.همچنین صدای استودیویی و قابلیت نویزکنسلینگ این هدست باعث شده تا صدای پخش شده نیز از کیفیت بالایی برخوردار باشد. این محصول از صدای ۳۶۰ درجه DTS: X V2.0 و صدای سوراد ۷.۱ کاناله پشتیبانی می کند و قابلیت Usb ChatMix Dial به شما امکان می دهد تا بین صدای میکروفون صدای هدفون تعادل برقرار کنید.در بخش ظاهری این هدست دورتا دور گوشی ها دارای چراغ های ال ای دی است. در آخر باید گفت این هدست از طریق سیم و پورت USB به سیستم شما متصل می شود.این هدست در بازار چیزی حدود ۸ میلیون تومان قیمت دارد.

هدست گیمینگ ریزر Nari Ultimate

این هدست از جذاب ترین هدست های لیست است چرا که در درون گوشی های خود موتور ویبره دارد. این موتورها با دریافت فرکانس صدا آن را تبدیل به ویبره می کند. به صورت ساده تر صدای بازی همراه با ویبره خواهد شد.با جابه جا شدن این ویبره در بین گوش ها حس کامل بازی به شما منتقل خواهد شد و ختما غرق در بازی خواهید شد. البته با وجو این موتور ویبره ها وزن هدست به ۴۲۵ گرم رسیده است.این هدست هم به صورت سیمی با جک ۳.۵ میلی متری و هم به صورت بی سیم از طریق انگل USB با دستگاه شما ارتباط خواهد گرفت.شارژدهی این هدست در حالت بی سیم به ۸ ساعت خواهد رسید.در آخر باید اشاره کرد درایورهای این هدست جذاب ۵۰ میلی متری هستند و به تمامی امکانات دیگر هدست ها همانند صدای سوراد ۷.۱ کاناله،نویز کنسلینگ میکروفن و …  مجهز است. این هدست در بازار از ۹ الی ۴۱ میلیون تومان قیمت دارد.

هدست SteelSeries Arctis Pro Wireless

یکی دیگر هدست های در رده ی حرفه ای Arctis Pro است.این هدست نیاز شما را برطرف خواهد.با توجه به استفاده آلمینیوم در طراحی این هدست شاهد وزن کم و انعطاف پذیری این هدست هستیم.کاپ های گوشی نیز با استفاده از فوم و چرم طراحی شده که هوا به خوبی در آن جریان پیدا می کند و احساس راحتی گوش ها در طولانی مدت حفظ می شود. SteelSeries Arctis Proدارای درایورهای قدرتمند ۴۰ میلی متری است . همچنین درایورهای مهندسی شده‌ی این هدست گیمینگ باعث می‌شوند تا در هنگام بازی آهنگ‌های ریتمیک پس زمینه را با بیسی کوبنده و عمیق بشنوید و تمام جزئیات صدا را با هیجان بیش‌تری تجربه کنید. این هدست قدرتمند از قابلیت DTS پشتیبانی می کند. به لطف این قابلیت شما می توانید صداهای محیط بازی را به صورت دقیق بشنوید و به راحتی منشا صدا و حرکت دشمنان را تشخیص دهید. هدست گیمینگSteelseries arctis pro wireless  دارای یک میکروفون با قابلیت ضبط صدای دوطرفه یا   Bi-directionalاست که صداهای انتقالی را به بهترین کیفیت ممکن ضبط می‌کند.این هدست هم به صورت بی سیم و باسیم قابلیت اتصال به دستگاه شما را خواهد داشت. این هدست در بازار حدود ۱۳ میلیون قیمت دارد.

اگر تازه به دنیای گیم و بازی آنلاین وارد شده اید و تمایل ندارید تا این مبلغ برای خرید هدست هزینه کنید شرکت های گیمنگ برای شما نیز مدل هایی در اختیار قرار می دهد.

اکثر این هدفون ها کیفیت قابل قبولی در اختیار شما قرار می دهد ولی باید بدانید که این هدست ها با این که درایورهای نسبتا قدرتمندی دارند ولی صدای سوراد و دیگر قابلیت ها را به صورت مجازی برای شما تولید می کند همانند هدست های لیست بالا نمی توانید روی این هدست ها حساب باز کنید. ولی در هر صورت می توانید با پرداخت کمترین هزینه بالاترین بازده را دریافت کنید.

در لیست زیر بهترین هدست های ارزان قیمت ولی با کیفیت را برای شما جمع آوری کرده ایم

۱- هدست Rapoo VH160

۲-هدست Rapoo VH510

۳- هدست گیمینگ فاکس ایکس ری مدل FXR-SAU-30

۴- هدست گیمینگ تسکو TH 5124

۵-هدست Logitech G332 Gaming

۶-هدست Asus TUF Gaming H5

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

احسان لطفی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *