۰

پروژه اسرارآمیز مونتاک ؛ سفر در زمان

پروژه اسرارآمیز مونتاک ؛ سفر در زمان

پروژه اسرارآمیز مونتاک

پروژه اسرارآمیز مونتاک ؛ سفر در زمان

پروژه فیلادلفیا یا رنگین کمان یکی از آزمایشات مخفی آمریکا در سال هزار و نهصد و چهل و سه بود این آزمایش به طرز وحشتناکی پایان یافت و بعدها به شکل اسرارآمیز با پروژه مونتاک پیوند خورد و پای انسانهای عصر آینده و گذشته و بیگانگان فضایی را به میان کشید .
قبل ازجنگ جهانی دوم آمریکا دست به آزمایشاتی زد برای نامرئی شدن کشتی ها و هواپیماها . به طوریکه در زمان جنگ سرد و تنش بین آمریکا با روسیه قدیم ، رادارهای شوروی قادر به ردیابی آین وسایل نباشند و کل جرم ناپدید شود و نتوان آن را بمباران کرد .

این آزمایشات تحت نظر نیکلاس تسلا و جان ون نیومن در مساحتی بیش از پنج هکتار در بندر فیلادلفیا و نظارت سیصد تن دانشمندان یهودی و آلمانی شروع به کار کرد که انیشتن نیز در میان آنها بود . در آزمایشات اولیه دستگاه های بسیار عجیب ساخت تسلا قادر بود وسایلی چون میز و صندلی را نامریی کرده و سپس آنها را برگرداند . بعدا تصمیم گرفتند این آزمایش را روی تعدادی گوسفند و بز انجام دهند . حیوانات را در قفس روی کشتی گذاشته و آنها را نامریی کردند. وقتی ظاهر شدند چند حیوان گم شده بودند و روی خیلی از آنها آثار سوختگی به چشم میخورد . قرار بود تا تکمیل این پروژه هیچ تست انسانی صورت نگیرد . اما نهایتا در آگوست هزار و نهصد و چهل و سه کشتی یو اس اس با تمامی خدمه اش مورد آزمایش قرار گرفتند. خدمه هیچ یک اطلاعی نداشتند . کشتی به مدت چهار ساعت ناپدید شد و دوباره ظاهر گشت . شاهدان گزارش کزدند در این مدت یک هاله سبز تمامی کشتی را احاطه کرده بود .

پروژه اسرارآمیز مونتاک

پروژه اسرارآمیز مونتاک :بعد از ظاهر شدن کشتی خدمه به طرز وحشتناکی لابلای دیوارها در حال جان دادن و ذوب شدن بودند . تعدادی دیوانه شده بودند . بقیه مرده بودند و چند ملوان که زنده مانده بودند در عرض چند هفته جلو چشم حاضران یا بخار شدند یا به بعد دیگری انتقال یافتند . دو بازمانده در این کشتی به نام های دانکن و بیلک که دو محقق و فیزیکدان و از دوستان جان فون نیومن بودند از کشتی بیرون پریدند و با قایقی که تسلا از قبل در اختیار آنها قرار داده بود به چهل سال بعد سفر کردند .

 آنها گفتند وقتی ما را از آب گرفتند پیش نیومن بردند . او پیر شده بود و گفت ما چهل سال است منتظر شما هستیم . آنها اخیرا در نیویورک زندگی میکنند و در مصاحبه هایی که کردند گفتند سفر به زمان را میتوانند ثابت کنند . آنها گفته اند که یک بار دیگر هم به مریخ رفته اند تا تونل های زیرزمینی و شهرهای متروک آنجا را مورد بررسی قرار دهند . به گفته آنها مریخ هزاران سال است که متروک شده و خالی از سکنه است با آب و هوای قابل تنفس .

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *