۰

بازی موبایل Lord of the Rings در ماه مه وارد بازار می شود

بازی موبایل Lord of the Rings

بازی موبایل Lord of the Rings

The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth در ۱۰ می ۲۰۲۳ به طور رسمی در فروشگاه های اپل و گوگل پلی راه اندازی می شود و به بازیکنان اجازه می دهد تا تیمی از قهرمانان و شروران را از آثار J.R.R بسازند.

The Lord of the Rings: Heroes of Middle-earth یک بازی RPG استراتژیک است و همچنین به بازیکنان این امکان را می دهد که کاراکتر خوب یا بد شوند. این بازی موبایلی دارای مبارزات PvP و PvE خواهد بود و قول می‌دهد که به بازیکنان اجازه می‌دهد «در سراسر سرزمین ماجراجویی کنند تا روایت‌های آشنا از شخصیت‌های تالکین را تجربه کنند».

بازی موبایل Lord of the Rings

شخصیت‌ها قابل ارتقا خواهند بود و برخی از گروه‌های سرزمین میانه که قبلاً دیده نشده‌اند، حضور دارند. نبردها به صورت نوبتی خواهند بود و انتخاب شخصیت های مناسب بسیار مهم خواهد بود.

این بازی پس از عرضه به طور مداوم پشتیبانی خواهد شد زیرا نیک راینهارت، کارگردان بازی، گفت: “ما محتوای بسیار جذاب و برنامه های ویژه ای در راه داریم. این بازی دارای تعداد زیادی شخصیت دوست داشتنی و شاید چند چهره جدید است.”

ماه می ماه خوبی برای طرفداران اثر تالکین خواهد بود چرا که عنوان The Lord of the Rings: Gollum در ۲۵ می اکران می شود و به دنبال داستان وقایع بین یافتن One Ring توسط گالم و شروع داستان ارباب حلقه ها است که همه آن را می دانیم.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *