۰

۱۰ تا از بهترین سریال های سال ۲۰۲۰

۱۰ تا از بهترین سریال های سال ۲۰۲۰

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۱۰ تا از بهترین سریال های سال ۲۰۲۰ بپردازیم و هر کدام را کوتاه و خلاصه بررسی کنیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

The Queen's Gambit

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

The Queen’s Gambit سریالی درام ورزشی است که داستان یک شطرنج باز جوان به نام “بث هارمون” را روایت می کند که با مشکلاتی مانند اعتیاد و اختلالات روانی مواجه است. علاوه بر بازی شطرنج، داستان این سریال از جنبه هایی نظیر روابط انسانی، دوستی، عشق، و درون‌گرایی بهره می‌برد. بازیگری شخصیت “بث هارمون” توسط “آنیا تیلور-جوی” به شکل عالی انجام شده است. “The Queen’s Gambit” به عنوان یکی از بهترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ شناخته شده است و با دریافت گلدن گلوب برای بهترین سریال درام و نیز جایزه امی در دسته بهترین بازیگری زن برای “آنیا تیلور-جوی” توانسته است طرفداران زیادی را به خود جذب کند.

The Mandalorian

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

“The Mandalorian” یک سریال تلویزیونی فضایی آمریکایی است که توسط جان فاورو ایجاد شده است. داستان سریال در دنیای “Star Wars” اتفاق می افتد و دنباله‌ای برای رویدادهای فیلم “Star Wars: Return of the Jedi” محسوب می‌شود. داستان در مورد یک شکارچی به نام “مندالورین” است که در جستجوی کودکی به نام “Grogu” به نام دیگر “The Child” به عنوان همراهش می‌باشد. سریال بیشتر بر روی رشد و روابط بین دو شخصیت تمرکز دارد و در کنار آن دارای بخش‌هایی از اکشن، ماجراجویی و درام نیز می‌باشد. سریال توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند و به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی دهه اخیر تبدیل شود.

Bridgerton

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

“Bridgerton” یک سریال درام تاریخی آمریکایی است که توسط کریس واندر بیل ساخته شده است و براساس رمان های جولیا کوئین “Bridgerton” نوشته شده است. داستان سریال در قرن ۱۹ در لندن انگلستان رخ می دهد و در مورد خانواده بریجرتون و زندگی آنها و همچنین روابط بین اعضای خانواده و دیگر افراد اجتماعی در لندن از جمله ازدواج، اعتیاد، رقص و اسرار خانوادگی است. سریال بیشتر بر روی عشق، رمانتیک و داستان های روابط تمرکز دارد و بازیگران خوبی همچون رجینا کینگ، جونیور فریمپ، فیبی دینوور و جاناثان بیلی از بازیگرانی هستند که در سریال حضور دارند. “Bridgerton” بسیار پرطرفدار شده است و به یکی از موفق‌ترین سریال‌های Netflix تبدیل شده است.

Lovecraft Country

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

“Lovecraft Country” یک سریال تلویزیونی درام و ترسناک آمریکایی است که بر اساس رمانی با همین نام اثر “مت راف” ساخته شده است. داستان سریال در دهه ۱۹۵۰ در آمریکا رخ می دهد و درباره جامعه سیاه پوست در ایالات متحده، موجودات فراطبیعی و ترسناک و تبعیض نژادی است. داستان در مورد یک جوان به نام “آتیکو”، که در جستجوی پدر گمشده خود در میان تبعیض نژادی و تهدیدات فراطبیعی می باشد، است. سریال به شیوه ای ترسناک، جذاب و پر از رمز و راز روایت شده است و با بازیگرانی همچون جاناتان مایجز، جورجیا ویتمن، ویولا دیویس و کورتیس هاریس موفق به جذب توجه مخاطبان شده است. “Lovecraft Country” برخی از مسائل مهم اجتماعی را به نمایش می گذارد و این امر آن را به یکی از مهم‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ تبدیل کرده است.

Normal People

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

“Normal People” یک سریال درام عاطفی ایرلندی-بریتانیایی است که براساس رمانی به همین نام اثر سال ۲۰۱۸ سالی رونی نوشته شده است. داستان سریال در مورد دو نوجوان به نام‌های “ماریان” و “کانل” است که در مدرسه با یکدیگر آشنا شده و روابط عاطفی آنها از دوران دبیرستان تا دوران دانشگاه را روایت می کند. در طول داستان، ماریان و کانل با مشکلاتی همچون اضطراب، افسردگی و فرهنگ جوانان روبرو می شوند و روابط آنها برای هر دو نفر مهم و معنادار می شود. بازیگران عالی سریال، به ویژه دیزی ادگر و پال مسکال، باعث شده است که سریال “Normal People” به یکی از پرطرفدارترین و موفق‌ترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ تبدیل شود.

The Undoing

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

“The Undoing” یک سریال درام و جنایی آمریکایی است که در سال ۲۰۲۰ ساخته شده است. داستان سریال درباره “گریس فریزر” ( نیکول کیدمن)، یک روانشناس موفق و معروف، و خانواده اش می باشد که در جامعه ثروتمند نیویورک زندگی می کنند. زندگی آنها پس از ورود یک زن ناشناس به دنیایشان به هم می‌ریزد و به قتلی مرموز و پیچیده منجر می شود. “The Undoing” با فضایی تاریک و مهیج، پیچیدگی های زیاد و بازیگری عالی نقش‌های اصلی، از جمله نیکول کیدمن، هیو گرانت و دونالد سادرلند، مخاطبان را به خود جذب کرده است. سریال به عنوان یکی از پرطرفدارترین سریال‌های سال ۲۰۲۰ شناخته شده است.

Ratched

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

“Ratched” یک سریال درام و ترسناک آمریکایی است که در سال ۲۰۲۰ از شبکه نتفلیکس پخش شده است. داستان سریال در مورد “نورس راچد” (سارا پاولسون)، یک پرستار خشن و غیرقانونی است که در دهه ۱۹۴۰ در یکی از بیمارستان های روانی کالیفرنیا کار می کند. در طول داستان، او با گذشته تاریک خود مواجه می شود و به تدریج باعث فاش شدن رازهای تاریک بیمارستان می شود. با بازیگری فوق العاده سارا پاولسون و بازیگرانی همچون شارون استون و کیتی ریاک، سریال “Ratched” موفق به جذب بسیاری از مخاطبان خود شده است.

Unorthodox

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

بهترین سریال های سال ۲۰۲۰

Unorthodox یک سریال درام محصول آمریکا و آلمان است که در سال ۲۰۲۰ از طریق شبکه نتفلیکس منتشر شده است. داستان سریال درباره “استی” (شیره دویچ)، یک زن جوان یهودی بعد از ازدواج با یک شوهر متدین، از زندگی در جامعه ارتودوکس یهودی خلاصه می شود. او تصمیم می گیرد از بروکلین به برلین فرار کند و به دنبال آرزوهای خود در موسیقی باشد. با بازیگری عالی شیره دویچ و جذابیت آهنگ های کلاسیک در این سریال، “Unorthodox” در کنار پرداختن به مسائل جدی از جمله زندگی در یک جامعه ارتودوکس، توانسته است مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.

I May Destroy You

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

“I May Destroy You” یک سریال درام تلویزیونی بریتانیایی است که در سال ۲۰۲۰ از شبکه بی‌بی‌سی پخش شد. سریال در مورد “آرابلا اسشیدو” (نقش بازیگری مایکله کوآن)، یک نویسنده جوان است که بعد از تجربه تجاوز جنسی و رفتارهای ناشایست دیگران، در پیدا کردن هویت خود و درک بهتر از رابطه‌اش با دوستان و خانواده‌اش به دنبال پاسخ می‌گردد. با بازیگری فوق‌العاده مایکله کوآن و ساختار شگفت‌انگیز داستانی، “I May Destroy You” با بازخورد بسیار مثبتی از منتقدین و مخاطبان مواجه شد.

Little Fires Everywhere

10 تا از بهترین سریال های سال 2020

“Little Fires Everywhere” یک سریال درام محصول شبکه Hulu آمریکاست که در سال ۲۰۲۰ اکران شد. داستان سریال درباره دو خانواده است که در شهر کلیولند، اوهایو زندگی می کنند. “الینور” (ریس ویترسپون)، یک خانم کاری، به همراه خانواده‌اش در حال زندگی در حومه شهر هستند، در حالی که “میا” (کری واشینگتون)، یک هنرمند اهل نیویورک، با دخترش “پرل” (لکسی روسل) به شهر نقل مکان می‌کند. با ورود “میا” و “پرل” به شهر، ماجراهای جدیدی برای هر دو خانواده به وقوع می‌پیوندد. “Little Fires Everywhere” با بازیگران مطرحی همچون ریس ویترسپون و کری واشینگتون، جذابیت خود را از طریق شخصیت‌های پیچیده و قابل تأملشان نشان می‌دهد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *