۰

پروژه اسرارآمیز ایسیس شوروی سابق در مصر

پروژه اسرارآمیز ایسیس

پروژه اسرارآمیز ایسیس شوروی سابق در مصر

 کا گ ب.شوروی دکتر ویکتور ایوانوویچ متخصص فیزیک فضایی میگوید. در زمان خدمت به عنوان مشاور علمی به اسنادی محرمانه ای درباره پروژه کا گ ب موسوم به ایسیس دست یافته است.
این پروژه شامل تحقیقات در ابنیه و دست ساخته های مصر باستان بوده است که میتوانست در زمینه سفرهای زمانی راهگشا باشد.در سال ۱۹۶۱گروهی از دانشمندان شوروی به همراه متخصصین نظامی در زمینه تسلیحات شیمیایی و اتمی مقبره ایی را در مصر کشف کردند. به عقیده ایوانوویچ درون مقبره تابوتی کشف شد که مربوط به جسد موجود فرازمینی بوده که یازده هزارسال قبل از میلاد مرده است.

او معتقد است کشف این مقبره ثابت میکند که تمدن مصر باستان بر مبنای دانش بیگانگان فضایی بنا شده است وقتی پروژه ایسیس در مصر آغاز شد تعداد کارمندان و نظامیان شوروی به بیست هزار نفر رسیده بود. مرکز عملیات قاهره بود. در اکثر مواقع نظامیان با لباسهای روستاییان به محل اعزام میشدنند.

پروژه اسرارآمیز ایسیس
پروژه اسرارآمیز ایسیس

پروژه اسرارآمیز ایسیس

اما اتفاق مهم در ۲۴جولای۱۹۶۱
و در شنود مکالمات مقامات مصری توسط شوروی تغییر بزرگی در پروژه ایسیس ایجاد کرد.
در این مکالمه یک مقام مصری از کشف یک مقبره بازدید کننده سخن به میان آورد.(بازدیدکننده نه خاندان پادشاهان) در اسناد کا گ ب به کشف مقبره ایی اشاره میشود.که مربوط به موجود بیگانه است. در آن مقبره امواج مغناطیسی وجود دارد و دیوارهای مقبره حکاکی آن از ظهور دوباره خدای باستانی بالدار را پیشگویی کرده است. در ابتدا برای باز کردن مقبره چند نظامی بدون لباس های محافظ شیمیایی وارد مقبره میشوند. آنها درب تابوت را باز میکنند.
گازهایی بصورت بخار از تابوت خارج میشود. در این لحظه یکی از نظامیان دچار مشکل میشود.
بلافاصله بقیه نظامیان از مقبره خارج شده و گروهی دیگر با تجهیزات کامل وارد میشوند. بعداز باز شدن مقبره پروژه ایسیس در دوجهت ادامه یافت.مسکو و مصر  نمونه های کشف شده در مقبره مورد آزمایش قرار گرفته و عمر آنها به یازده هزارسال قبل تخمین زده شد .کا گ ب دستور داد تا تحقیقات گسترش یافته. سطح انرژی داخل مقبره ورای اندازه طبیعی بود. به گفته دکتر ایوانوویچ افراد صاحب قدرتهای ماورالطبیعه وارد مقبره شداند. گروه معتقد بوداند این مقبره متعلق به بیگانه ایست که بنام اوزایرس بیگانه ایی که علم ریاضی و پیشرفت های مدنی را به ارمغان آورده است.

در تحقیقات توسط محققین شوروی متوجه نکته ایی در کتاب باستانی تمدن مصر بنام کتاب مردگان شداند. در این بخش کتاب از خدایانی سخن به میان آمده است که از آسمان به زمین آمده اند و همگی بجز اوزیرس پس از مدتی به خانه آسمانی خود باز گشته اند.آنها خرد کیهانی را با خود به ارمغان آورده اند. این گروه را بنام پیروان معرفی نموده اند. آنها به مردمان فانی علوم بسیاری آموخته اند. از جمله اسرار اعداد. شوروی دستور به ادامه تحقیقات داد.
در نتیجه اسکن مقبره محققین متوجه سایه کم رنگی شداند.بعداز بررسی بیشتر گذرگاهی که به یک فضای کروی در زیر مقبره متصل بود کشف شد.
اعضای گروه معتقد بودنند آنها به اتاق افسانه ایی دانش رسیده اند. پروژه ایسیس
کا گ ب.شوروی زمانیکه گروه محقیقین به اتاقک زیر مقبره رسید.گروهی معتقد به ادامه کار بوداند و خواهان باز کردن درب اتاقک. وگروهی دیگر مخالف این امر زیرا عقیده داشتند تله ای بیش نیست. در نتیجه این پروژه به پایان رسید.درب اتاقک باز نشد.و مقبره تحت نظارت شدید قرار گرفت. اما افراد موجود در این پروژه دستخوش تحولاتی شداند. مانند تغییر در اعتقادات دینی.خودکشی.ناپدید شدن و…

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *