۰

۷ شخصیتی که از مجموعه کارتونی به کمیک های دی سی اضافه شدند

۷ شخصیتی که از مجموعه کارتونی به کمیک های دی سی اضافه شدند

کمیک های دی سی

بتمن مجموعه کارتونی بدون شک یکی از بهترین اقتباس ها از بتمن و شاید حتی در رتبه اول لیست بهترین ها قرار بگیره  که با صدا پیشگی کوین کانری به عنوان بتمن و مارک همیل به عنوان جوکر تا ابد در ذهن کمیک دوستان ماندگار شد این مجموعه علاوه بر استفاده از شخصیت های کمیک  شخصیت های جذابی خلق کرد حالا ما اینجا قصد داریم هفتا از این شخصیت ها  که وارد دنیای کمیک هم شدند را به شما معرفی کنیم.

کمیک های دی سی

CONDIMENT KING

پادشاه ادویه برای اولین بار در قسمت ” بخنده بندازشون ” حضور پیدا کرد او یکی از سه تا کمدین هایی بود که جوکر با استفاده چیپ کنترل مغز از آن ها استفاده کرد تا جنایت های سطح پایینی مرتکب شوند . هدف شاهزاده جنایت از این کار این بود که این سه کمدین آبرو و اعتبارشون را از دست بدن چون که سال قبل جوکر را در یک برنامه استند آپ کمدی خجالت زده کرده بودند.

تقریبا یه دهه طول کشید تا پادشاه ادویه بتونه اولین حضورش توی کمیک ها در شماره اول بتگرل سال اول تجربه کند ، با اینکه این شخصیت از آن موقع تا حالا حضورهای دیگه هم داشته اما هیچ وقت به عنوان یه تهدید جدی محسوب نشده . متأسفانه سایر دوستان کمدینش (Pack Rat , Mighty Mom ) هنوز اولین حضور خودشون رو تجربه نکردن.

۷ شخصیتی که از مجموعه کارتونی به کمیک های دی سی اضافه شدند

کمیک های دی سی

Luck-up

لایل بولتون رئیس بخش امنیتی تیمارستان آرکام بود وقتی مسئولین فهمیدند که او در حال آزار و اذیت بیمارن هست اخراجش کردن این اتفاق باعث شد تا ثبات عقلانیش را از دست بده تبدیل به یه ویجلنتی شود . اما شیوه خشن او باعث شد تا سریعا با بتمن دشمن شود.

این شخصیت اولین حضورش در فصل سه بتمن مجموعه کارتونی بود و فقط دو سال طول کشید تا بتواند در شماره ۲۴ سری رابین اولین حضورش را در دنیای کمیک تجربه کند.

کمیک های دی سی

Kyodai Ken

او رقیبی هست که بروس وین حتی قبل از پوشیدن شنل بتمن هم داشت . کایدوی همراه بروس در محضر استاد یورا تمرین میکرد . بعد از طرد از شدن از دوجو کایدوی تمام عمرش را تلاش کرد تا تبدیل به یک نینجا توانا شود و از بروس انتقام بگیرد . کایدو دو حضور در مجموعه کارتونی داشت اولی ” شب نینجا ” و دومی ” روز سامورایی ” بعد از آن  کایدوی بالاخره در سال ۲۰۱۹ و در شماره ۹۹۶ از کمیک های کارآگاهی برای اولین بار در دنیای کمیک حضور یافت.

کمیک های دی سی

Nora Fries

درسته مستر فریز از مدت ها قبل هم در کمیک ها حضور داشت  اما  باید قبول کرد  سری کارتونی باعث تحول عظیم شخصیتی و محبوبیتش شد . قبل از این مجموعه ویکتور فقط یه شخصیت خبیث سطحیه درجه دو بود .

وقتی ویکتور برای اولین بار درون سریال معرفی شد به او اوریجن جدیدی داده شد که اون رو به یکی از قابل همزاد پنداری ترین شخصیت های کمیک تبدیل کرد . ویکتور فریز دانشمندی بود که در صنایع وین کار میکرد و تمام هدفش این بود که همسر مریضش رو درمان کند تا بتواند کنارش یه زندگی طولانی ، زیبا و ساده داشته باشد، چه رمانتیک نه ؟ اما زمانی که مدیران کمپانی تصمیم گرفتن به تحقیقات ویکتور خاتمه بدن ویکتور با آنها مقابله کرد که باعث انفجاری شد که مستر فریز به وجود اومد . نورا اولین حضورش در انیمیشن در قسمت ” قلب یخی ” و اولین حضورش تو کمیک پنج سال بعد از آن در کمیک بتمن : مستر فریز

کمیک های دی سی

Sewer king

پادشاه فاضلاب با ترکیب کاپیتان هوک از پیتر پن و فاگین از اولیور توئیست برای خودش لشکری از کودکان بیخانمان در قلمرو خودش فاضلاب ساخت . این بچه های مظلوم مجبور بودن برای پادشاه فاضلاب دست به جنایت بزنند یا با خشمش رو به رو بشن . وقتی بتمن پادشاه فاضلاب رو پیدا کرد آنقدر عصبی بود که حتی اجرای قانون به دست خودش هم در نظر گرفت . او اولین حضورش رو ۱۴ سال بعد در شماره ۲۵ سری ۵۲ تجربه کرد که خب در همان شماره هم مرد !

کمیک های دی سی

Phantasm

وی هم اولین حضورش در انیمیشن سینمایی بتمن نقاب شبح اولین استین آف از مجموعه کارتونی بود این شخصیت شباهت هایی به شخصیت ریپر که خبیث اصلی بتمن سال دوم بود دارد اما داستانش به کل متفاوته . ماه ها قبل از اینکه بروس وین تبدیل به بتمن شود با دختری به نام آندریا بومنت آشنا شد انها  به شدت عاشق هم شدن و این باعث شد که بروس درباره تبدیل شدن به یک  مبارز علیه جنایت دچار تردید شود ولی همه چیز عوض شد وقتی آندریا همراه پدرش برای فرار از دست رئیس مافیای شهر سالواتوره والسترا مجبور شدن شهر رو ترک کنند اما در آخر پدر آندریا به قتل رسید و باعث شد که او سالها بعد برای انتقام به گاتهام برگرده و در نتیجه بروس مجبور شد جلوی اولین عشقش را بگیرد و او را متوقف کند.

 

کمیک های دی سی

Harley Quinn

بدون شک هارلی کویین محبوب ترین شخصیتی بود که از دل مجموعه کارتونی بیرون آمد روان شناسی مورد احترام به نام هارلین کوئینزل که بخاطر عشقش جوکر تبدیل به شخصیتی دیوانه و دوست داشتنی شد که ما امروز میبینم. اگر شیفته رابطه هارلی و جوکر هستید حتما قسمت ” mad love ” را تماشا کنید اولین حضور او در دنیای کمیک در شماره دوازده کمیک ماجراهای بتمن بود با گذشت زمان این شخصیت به درجه از محبوب رسید که حتی انیمیشن اختصاصی و فیلم خودش را هم بدست آورد.

ترجمه شده از وبسایت CBR

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

عرفان سعید زنوزی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *