۰

حذف نقشه های کال آف دیوتی در فورتنایت از بخش Creative 2

نقشه های کال آف دیوتی در فورتنایت

نقشه های کال آف دیوتی در فورتنایت

Epic Games نقشه های کال آف دیوتی در فورتنایت ایجاد شده توسط کاربر را از Fortnite Creative 2.0 حذف کرده است که ظاهراً به دلیل نقض قوانین کپی رایت بوده است. حالت کریتیو بهبود یافته اوایل امسال راه اندازی شد و مجموعه ای قوی از ابزارها را برای ساختن نقشه ها ارائه می دهد، اما Epic Games ظاهراً آنچه را که بازیکنان می توانند و نمی توانند با استفاده از حالت کریتیو منتشر کنند، مورد بررسی قرار داده است.

یک سازنده نقشه محبوب معروف به Mist Jawa با بازسازی نقشه های Call of Duty، مانند Rust و مراحل دیگر از حالت های زامبی در Fortnite مشهور شد، اما همه آنها از بازی حذف شده اند.

خالق در توییتر اعلام کرد: «من دیگر هیچ نقشه [دارای حق کپی رایت] را دوباره ایجاد نخواهم کرد. Mist Jawa تایید کرد که به ایجاد نقشه برای طرفداران شوتر و زامبی ادامه خواهد داد.

بازیکنان بر این باورند که Epic Games یک DCMA حذف نقشه‌های Call of Duty را صادر کرده است، زیرا این آثار دستورالعمل‌های حق کپی رایت شرکت را نقض می‌کنند. طبق دستورالعمل‌های IP و DCMA Epic Games، بازیکنان نمی‌توانند محتوایی را در Fortnite منتشر کنند که دارای کپی رایت باشد.

Epic Games قبلاً تأیید کرده بود که بازیکنانی که این دستورالعمل‌ها را نقض می‌کنند ممکن است مشمول اقدامات اجرایی از جمله محرومیت دائمی شوند. این شرکت شرایط خود را به‌روزرسانی کرد تا به بازیکنان اجازه دهد نقشه‌های فصل ۱ فورتنایت را بازسازی کنند.

در بخشی از بیانیه فوق آمده است: “کلیه شرایط حمایت از کپی رایت و مالکیت معنوی به شدت اجرا خواهد شد.”

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *