۰

معرفی سریال Jupiter’s Legacy

معرفی سریال Jupiter's Legacy

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥controlmgt@🔥

معرفی سریال Jupiter's Legacy

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی سریال Jupiter’s Legacy بپردازیم؛ در ادامه با کنترل امجی همراه باشید.

۱- خلاصه داستان:

سریال Jupiter’s Legacy درباره یک سوپرقهرمان افسانه‌ای به نام “شلدون سامفورد” است که بعد از دریافت قدرت‌های فوق العاده در دهه ۱۹۳۰ ، همراه با گروهی از دوستان صمیمی خود یک اتحادیه از سوپرقهرمانان تشکیل داد. پس از ۸۰ سال، فرزندان آنها جا پای پای پدران خود می گذارند و در عین حال در دنیایی که تحت تاثیر تغییراتی قرار گرفته و با چالش‌های جدیدی روبرو شده، به دنبال تعریف مفهوم قدرت و عدالت هستند.

۲- بازیگران، کارگردان، تهیه کننده:

بازیگران این سریال شامل جاش دامل، بن دانیلز، لزلی بیب، اندرو هد، الین چونگ، متیو لانتر است. کارگردانی این سریال توسط ستیون اس. دینایت انجام شد و تهیه‌کنندگان آن شامل مارک میلار، فرانک کویتلی و لورن شمیت هستند.

۳- موسیقی ساز:

موسیقی این سریال توسط ستفانو کاسانو، پائولو بویتو و فیلیپ جلاس اجرا شده است.

معرفی سریال Jupiter's Legacy

۴- بودجه ساخت و میزان فروش:

بودجه ساخت این سریال ۲۰۰ میلیون دلار بوده است. میزان فروش سریال مشخص نیست، زیرا Netflix به عنوان سرویس دهنده این سریال، اطلاعات فروش خود را منتشر نمی کند.

۵- نمرات فیلم و جوایز:

این سریال نمرات متوسطی از منتقدین دریافت کرده است، با یک امتیاز ۴۲ درصد در سایت Rotten Tomatoes و ۴۵ درصد در سایت Metacritic.

۶- فکت های جالب درباره فیلم:

  • این سریال بر اساس مجموعه کتاب‌های کمیک با همین نام ساخته شده است که توسط مارک میلار و فرانک کویتلی نوشته شده است.
  • برای بازیگری در نقش شلدون سامفورد، جاش دامل تنها ۸ هفته قبل از آغاز فیلمبرداری به بازیگری در این سریال پرداخت. او به دنبال افزایش وزن و ایجاد یک بدن سازگار با نقش خود، به مربیگری رفت.
  • این سریال بیش از ۵۰۰ کیلوگرم کاه و گندم را برای ساخت صحنه‌های مزرعه مورد استفاده قرار داد.
  • بعضی از نقش‌های سریال توسط همسران بازیگران ایفا شده‌اند، از جمله نقش شلدون سامفورد که به تصویر کشیدن آن توسط جاش دامل همراه همسرش، کاترین واترستون، انجام شده است.
  • برای ساخت لباس‌های سوپرقهرمانان، از پارچه‌های ساخته شده از کشاورزی پایدار استفاده شده است که توسط شرکت پوشاک برنده جایزه “Eco-Age” ساخته شده‌اند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *