۰

آموزش Egg Hunt و تخم مرغ طلایی در بازی Resident Evil 4

آموزش Egg Hunt و تخم مرغ طلایی در بازی Resident Evil 4

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥 اینستاگرام کنترل امجی 🔥

Resident Evil 4 چندین درخواست Merchant دارد که می توانید آنها را تکمیل کنید تا اسپینل کسب کنید. یکی از این ها شکار تخم مرغ نام دارد. در ادامه با آموزش Egg Hunt و تخم مرغ طلایی در بازی Resident Evil 4 کنترل امجی همراه باشید.

می توانید درخواست Egg Hunt را در کنار Merchant چند ساعت بعد از کمپین دریافت کنید. با این حال، خود آن را نمی توان تا مدت ها بعد به دست آورد. اساسا، شما باید سوخت قایق را پیدا کنید، که سپس به شما اجازه می دهد تا از دریاچه عبور کنید. این کار منجر به مبارزه با باس Del Lago می شود. اگرچه این موجود در نهایت به قایق شما آسیب می رساند، لئون به زودی قایق دیگری پیدا می کند که منطقه دریاچه را نیز قابل کاوش می کند.

آموزش Egg Hunt و تخم مرغ طلایی در بازی Resident Evil 4

هنگامی که به این بخش از کمپین رسیدید، به سمت شرقی ترین قسمت دریاچه بروید، جایی که قایق شما می تواند پهلو بگیرد. این یک منطقه کوچک است، منطقه ای که دارای چندین قفس و مرغ است. به پشت این منطقه بروید و پشت بشکه ها را بررسی کنید. در آنجا، Gold Chicken Egg را خواهید یافت. مطمئن شوید که آن را به تاجر می‌فروشید تا درخواست را تکمیل کند. شما ۳x Spinel دریافت خواهید کرد. به همین ترتیب، فراموش نکنید که برخی از چیزهای دیگر را در این مکان انتخاب کنید، مانند تعدادی تخم مرغ معمولی (که می توان از آن برای کمی درمان استفاده کرد)، و همچنین یک کالای Velvet Blue (برای فروش).

علاوه بر این، لازم به ذکر است که قبل از بازگشت به کلیسا، باید تخم مرغ طلایی را دریافت کنید. با رسیدن به کلیسا، پل منتهی به دریاچه فرو می ریزد و از بازگشت شما به این مکان جلوگیری می کند.

در نهایت، با فرض اینکه فراموش کرده اید کالا را از اینجا بردارید، یک تخم مرغ طلایی دیگر در اتاق تخت پادشاهی قلعه وجود دارد. شما باید آن را در حالی پیدا کنید که در حال انجام درخواست خانواده سالازار هستید.

آموزش Egg Hunt و تخم مرغ طلایی در بازی Resident Evil 4

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *