۰

راهنمای درخواست Disgrace Of The Salazar Family در بازی رزیدنت اویل ۴

راهنمای درخواست Disgrace Of The Salazar Family در بازی رزیدنت اویل ۴

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥 اینستاگرام کنترل امجی 🔥

بازی Resident Evil 4 چندین درخواست Merchant دارد که می توان آنها را تکمیل کرد. یکی از این وظایف شما را مجبور به مخدوش کردن نقاشی رامون سالازار می کند. در ادامه با راهنمای درخواست Disgrace Of The Salazar Family در بازی رزیدنت اویل ۴ کنترل امجی همراه باشید.

درخواست Disgrace of the Salazar Family فقط در طول چپتر ۱۲ تکمیل می شود. هنگامی که از تونل زیرزمینی به سالن رقص برگشتید، مرکز Merchant را به همراه یک یادداشت درخواست خواهید دید. نکته دیگر در اینجا مربوط به درخواست دزد جواهر است که به طور جداگانه به آن پرداختیم. به همین ترتیب، تله‌کابین اینجا شما را به برج ساعت می‌برد و اما نباید به آنجا بروید زیرا به نقطه‌ای بی‌بازگشت می‌رسد.

در هر صورت، درخواست Disgrace of the Salazar Family یک هدف ساده دارد: شما باید یک تخم مرغ به سمت پرتره رامون سالازار در اتاق تاج و تخت پرتاب کنید.

راهنمای درخواست Disgrace Of The Salazar Family در بازی رزیدنت اویل 4

به اتاق تخت پادشاهی بازگردید و پرتره رامون سالازار را در سمت چپ خود خواهید دید. بعد، شما باید یک تخم مرغ را به سمت آن پرتاب کنید. چندین راه برای انجام این کار وجود دارد:

  • می توانید هر تخم مرغی را که از چپتر های قبلی به دست آورده اید پرتاب کنید.
  • یا می توانید روی تخت پادشاهی بنشینید و منتظر بمانید تا کات سین به پایان برسد. این باعث می شود که مرغ نزدیک به شما تخم بگذارد.
  • در نهایت، می‌توانید با استفاده از Ornate Box، جعبه تزئینی را در قسمت پشت سمت راست باز کنید. در داخل، یک تخم مرغ طلایی دیگر پیدا خواهید کرد. اگر هنوز نیاز دارید که Egg Hunt را کامل کنید، احتمالاً باید به جای آن، آن را به Merchant بفروشید.
راهنمای درخواست Disgrace Of The Salazar Family در بازی رزیدنت اویل 4

صرف نظر از انتخاب خود، اینونتوری خود را باز کنید و تخم مرغ را انتخاب کنید. سپس آن را به سمت تابلوی سالازار بیندازید تا خراب شود. با این کار درخواست Disgrace of the Salazar Family تکمیل خواهد شد. بعد به پیش بازرگان بازگردید و ۴ برابر اسپینل برای تلاش خود دریافت خواهید کرد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *