۰

راهنمای کلید پازل دسترسی به ترمینال در بازی Resident Evil 4

راهنمای کلید پازل دسترسی به ترمینال در بازی Resident Evil 4

ما را در اینستاگرام دنبال کنید :

🔥 اینستاگرام کنترل امجی 🔥

منطقه سوم در Resident Evil 4 یک جزیره است. یک بار دیگر، اشلی ربوده شده است و لئون باید او را آزاد کند. اما، قبل از اینکه بتوانید این کار را انجام دهید، به یک کارت کلید لول ۳ نیاز دارید. در این مقاله قصد داریم تا راهنمای کلید پازل دسترسی به ترمینال در بازی Resident Evil 4 را برای شما قارار بدهیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

این مرحله در منطقه آزمایشگاهی چپتر ۱۳ صورت می گیرد. در مرحله جلو بروید تا به Merchant hub در آشپزخانه برسید، که به راهرو آزمایشگاه متصل است.

راهنمای کلید پازل دسترسی به ترمینال در بازی Resident Evil 4

پازل شماره ۱: اتاق تشریح – کارت کلید لول ۱

  • اهرم کنترل برق را پیدا کنیدو سوئیچ را بچرخانید. همچنین می‌توانید قفل دروازه شاتر نزدیک را باز کنید تا بتوانید خیلی سریعتر به مرکز تجاری بازگردید.
  • به اتاق تشریح بروید، جایی که ترمینال را خواهید دید. چندین نماد را مشاهده خواهید کرد که به بخش‌هایی تقسیم شده‌اند. هدف در اینجا فشار دادن دکمه‌ها به‌گونه‌ای است که هر مجموعه از نمادها چرخانده شوند و یک خط ناگسستنی از منبع “Power” در بالا سمت چپ تشکیل دهند و به دو گره با نمادهای برق در گردش باشند.
  • برای اولین پازل ترمینال دسترسی به کارت کلید Resident Evil 4، ما به سادگی دو دکمه اول را فشار دادیم (سومی را نادیده گرفتیم). پس از کمی آزمون و خطا، باید همین نموداری را داشته باشید که در تصویر زیر مشاهده می کنید. دکمه چهارم را فشار دهید تا قفل در باز شود.
راهنمای کلید پازل دسترسی به ترمینال در بازی Resident Evil 4

سپس می توانید کارت کلید لول ۱ را که روی میزی در اتاق تشریح است، بردارید. با این حال، هنگامی که می خواهید از این منطقه خارج شوید، یک Regenerador ایجاد می شود. این دشمنان بسیار قوی هستند، آنها تقریبا غیرقابل کشتن هستند زیرا آنها به اطراف می چرخند و اعضای بدن خود را بازسازی می کنند. در بهترین حالت، می توانید به سر دشمن خود شلیک کنید تا آنها را برای چند ثانیه بیهوش کنید، اما قطعاً باید فرار کنید یا از حملات آنها جا خالی دهید.

راهنمای کلید پازل دسترسی به ترمینال در بازی Resident Evil 4

پازل شماره ۲: فریزر – کارت کلید لول ۲ و سلاح LE5

  • از کنار Regenerador عبور کرده و به اهرم کنترل پاور برگردید تا بتوانید دوباره سوئیچ را بچرخانید.
  • سپس، به فریزر بروید، که اکنون می‌تواند توسط کارت کلید لول ۱ شما باز شود.
  • در داخل، یک کنسول دیگر وجود دارد. در مورد پازل دسترسی به ترمینال کارت کلید Resident Evil 4 هنوز هم همان مفاهیم اعمال می شود: دکمه ها را فشار دهید تا یک خط ناگسستنی ایجاد شود. تفاوت در اینجا این است که پنج گره برق نیاز به تغذیه دارند.
  • کمی آزمون و خطا لازم است. سپس باید چیزی شبیه به تصویر زیر داشته باشید. دکمه پنجم را فشار دهید ؛ سپس باید وارد اتاق کوچکی شوید که دارای سلاح LE5 است.
راهنمای کلید پازل دسترسی به ترمینال در بازی Resident Evil 4

به هر حال، با تغییر مسیر برق با موفقیت، می توانید با ترمینال در دیواره پشتی فریزر تعامل داشته باشید. این کار لول دسترسی Keycard شما را لغو می کند که این کار مدتی طول می کشد، تقریباً یک دقیقه یا بیشتر.

در این مدت، Regenerador دیگری بیرون می‌خزد. مانند قبل از دست او فرار کنید و به خود زحمت ندهید تمام مهمات خود را برای کشتن آن هدر دهید. صدای برنامه ریزی شده ای را می شنوید که می گوید فرآیند انجام شده است، بنابراین Keycard را بردارید و از آنجا خارج شوید.

راهنمای کلید پازل دسترسی به ترمینال در بازی Resident Evil 4

اتاق Incubation – کارت کلید لول ۳ و Biosensor Scope

اکنون باید بتوانید وارد گذرگاهی شوید که به اتاق Incubation منتهی می شود. این درگاه فلزی بزرگ در انتهای سالن است که نزدیک به مرکز تجاری است. هنگامی که به طبقه پایین رسیدید، چهار Regenerador را خواهید دید که در مخازن stasis منجمد شده اند. در ادامه کارهایی که باید انجام دهید شرح شده است:

  • هیچ یک از تانک ها را نابود نکنید یا به Regenerador ها شلیک نکنید. در عوض، به اتاق کنترل در پشت بروید و Biosensor Scope را بردارید. این را می توان به هر سلاح سازگاری متصل کرد. وقتی بزرگنمایی می کنید، انگل های داخل بدن Regeneradors (حداقل سه تا) را خواهید دید. اکنون کاری که باید بکنید این است که هر انگل را با شلیک های دقیق نابود کنید، که این موجودات خزنده را به طور موثرتری از بین می برد.
  • اگر می خواهید اچیومنت «Two Bugs, One Stone» را تکمیل کنید، یک Regenerador را پیدا کنید که دارای دو انگل نزدیک به یکدیگر است. شلیک خود را طوری ردیف کنید که یک گلوله بتواند هر دو انگل را بکشد.
  • در مورد هدف اصلی، شما باید Regenerador را که آچاری در بدنش گیر کرده است، بکشید. آچار را بردارید و روی ترمینال اتاق کنترل استفاده کنید. این به شما امکان می دهد Keycard را داخل آن قرار دهید.
  • یک بار دیگر، شما باید منتظر بمانید تا فرآیند تکمیل شود، و در حالی که این روند ادامه دارد، ۱۲ نفر از دشمنان به موقعیت شما حمله خواهند کرد. پس از کشتن همه آنها، می توانید Keycard را بگیرید.
راهنمای کلید پازل دسترسی به ترمینال در بازی Resident Evil 4

این کار پازل های ترمینال دسترسی به کارت کلید Resident Evil 4 و همچنین سایر اهداف مرتبط را تکمیل می کند. تنها چیزی که باقی می ماند این است که راه خود را به سمت سلول، جایی که اشلی در آن است پیدا کنید، که این چپتر را به پایان می رساند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *