۰

آموزش پیدا کردن Rope Gun در Sons Of The Forest

آموزش پیدا کردن Rope Gun در Sons Of The Forest

آموزش پیدا کردن Rope Gun در Sons Of The Forest

آموزش پیدا کردن Rope Gun در Sons Of The Forest

متأسفانه محل قرارگیری Rope Gun مکان آسانی برای دسترسی نیست. ابتدا، بازیکنان باید راه خود را به سمت غرب نقشه، درست در بین اقیانوس و رشته کوه برفی بردارند. در آنجا، بازیکنان غاری را پیدا می‌کنند که آنها را به مسیری پر پیچ و خم هدایت می‌کند که منجر به یافتن Rope Gun می‌شود. در اسکرین شات GPS زیر می توانید دقیقاً محل غار را روی نقشه ببینید.

آموزش پیدا کردن Rope Gun در Sons Of The Forest

هنگامی که در نزدیکی این مکان روی نقشه قرار گرفتید، یک پرده سبز رنگ روی نقشه خود خواهید دید. به سمت پل سبز حرکت کنید تا زمانی که یک تخته سنگ بزرگ را پیدا کنید که سه انسان روی خوشه هایی در مقابل آن قرار گرفته اند. این ورودی غار است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که وارد ورودی شوید، برای ورود دکمه E را فشار دهید و سپس هر منبع نوری را که در دست دارید بیرون بیاورید. ما یک چراغ قوه را توصیه می کنیم، اما یک مشعل به همان خوبی کار می کند.

در داخل غار، تا زمانی که فضای باز گسترده ای پیدا کنید، مستقیم به حرکت ادامه دهید. از دهانه این قسمت، سر به سمت چپ، تا حد امکان دیوار را در آغوش بگیرید. در نهایت به دهانه دیگری خواهید رسید که به راهروی دیگری منتهی می شود که باید آن را دنبال کنید. دوباره مستقیم به راه خود ادامه دهید تا زمانی که یک موجود بزرگ و خاکستری را ببینید که در دیوار جاسازی شده است. برای اینکه مسیری را از میان این موجود باز کنید، بمب های زمانی را که روی زمین در کنار جسد مرده قرار دارند بردارید. بمب ها را به سمت موجود پرتاب کنید تا منفجر شود و فضایی را برای شما ایجاد کند تا از آن عبور کنید.

آموزش پیدا کردن Rope Gun در Sons Of The Forest

این به یک منطقه باز دیگر منتهی می شود، جایی که می توانید یک انسان مرده را روی زمین پیدا کنید که در کنار آنها لوازم مفید و نامه ای با عنوان “More Lighting” وجود دارد. نامه را جمع آوری کنید، و سپس برای مدتی مستقیم از کنار جسد مرده عبور کنید. نگران این نباشید که چقدر طول می کشد، تا زمانی که مستقیماً به جایی که جسد و نامه مرده بودند رفتید، در مسیر درستی هستید.

در نهایت پس از عبور از فضایی با اجساد مرده و آویزان، با شیبی در سمت چپ روبرو می شوید. از شیب بالا بروید و سپس دوباره به مسیر سمت چپ بروید. وقتی از این مسیر کوچک عبور کنید، چند سنگ زرد رنگ روی دیوارها خواهید دید. وقتی برای اولین بار این صخره ها را می بینید، مستقیماً به سمت چپ بروید و مسیر دیگری را خواهید دید که تعداد بیشتری از این سنگ ها را دارد.

آموزش پیدا کردن Rope Gun در Sons Of The Forest

پس از عبور از صخره های زرد رنگ، مستقیم بروید و در نهایت به شیب دیگری می رسید که باید بالا بروید. پس از بالا رفتن از شیب، در منطقه کوچکی قرار می گیرید که سنگ های زرد رنگ بیشتری دارد. در سمت چپ حرکت کنید و باید خم شوید تا از سوراخ کوچکی در دیوار عبور کنید. پس از عبور از قسمت خمیده، از کنار استالاگمیت های وسط مسیر به سمت راست بروید. اکنون در منطقه ای خواهید بود که در آن آب وجود دارد. در سمت راست این منطقه آبی بمانید، اما در نهایت به یک منطقه بزرگتر نزدیک به وسط خواهید رسید. به این مسیر بروید، که شما را با آب به بیرون از اتاق هدایت می کند.

هنگامی که به انتهای مسیر رسیدید، جعبه ای را خواهید دید که روی زمین است که حاوی Rope Gun است. Rope Gun را بردارید و شخصیت شما آن را تجهیز خواهد کرد. این مهم است، زیرا باید از Rope Gun برای پایین آمدن زیپ لاین تا خروجی غار استفاده کنید. با عبور از جعبه روی زمین و سپس فشار دادن “E” هنگامی که از شما خواسته شد، از Rope Gun استفاده کنید.

هنگامی که روی زمین قرار گرفتید، مسیر را دنبال کنید و از غار خارج خواهید شد. اکنون که این سلاح را در اختیار دارید، می توانید پیشرفت کرده و بیل را بدست آورید یا برخی از ابزارهای دیگر مورد نیاز خود را مانند Rebreather جمع آوری کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *