۰

هدست گیمینگ کامپیوتر

امروزه در سرتاسر جهان پلتفرم های گیمینگ مختلفی وجود دارند که گیمرها به واسطه آن ها، قسمتی از اوقات فراقت خود را به بازی کردن با این پلتفرم ها سپری می کنند. اکثر آنها در هریک از این پلتفرم ها به سطح حرفه ای رسیده اند که در بخش آنلاین بازی ها شاهد رقابت تنگاتنگی از پلیرها با یکدیگر در سراسر دنیا هستیم.

طبیعتاً  تفاوتی ندارد که طرفدار کدام کمپانی هستید، برای جهت کسب تجربه ای مطلوب و لذت بخش تر از بازی های خود، نیاز به گجت های گیمینگ مناسب و با کیفیتی دارید که در این مقاله به آن می پردازیم.

هدست گیمینگ کامپیوتر

اگر جزء دسته پلیر های PC هستید علاوه بر کیس گیمینگ، موس، مانیتور، کیبورد، اسپیکر و صندلی گیمینگ، برای لذت بردن هر چه تمام تر از لحظات بازی به خرید هدست گیمینگ کامپیوتر نیاز دارید.

هدست گیمینگ برای کامپیوتر

حتماً برای شما نیز پیش آمده که به دلیل نشنیدن صدا پای انمی در کسری از ثانیه از پشت کشته شده و بازی را از خشم زیاد ترک کرده باشید؛ به نظر شما مهم ترین گجتی که می تواند به شما برای جلوگیری از بروز چنین اتفاقاتی کمک کند چیست؟ بله! هدست گیمینگPC یکی از حیاتی ترین موارد می باشد.

یک هدفون گیمینگ خوب و با کیفیت به شما این امکان را می دهد که حین بازی، حتی با چشمان بسته هم متوجه شوید که انمی از کدام سمت به شما نزدیک می شود و حتی فایت هایی که در فواصل دور تر از شما در حال انجام است را متوجه شوید تا نسبت به هر کدام از این موقعیت ها در آن لحظه تصمیم مناسبی بگیرید.

هدست گیمینگ کامپیوتر

لازم به ذکر است برخی از هدست های گیمینگ از صدای مجازی ۷.۱ (سه بعدی) پشتیبانی می کنند که البته این ویژگی در واقعی تر شدن بازی نقش بسزایی دارد و گیمر در آن بازی با استفاده از این نوع هدفون های گیمینگ کامپیوتر می تواند به تجربه ای خوشایند تر از بازی دست پیدا کند و مهم ترین دلیل شنیدن صداها به صورت سه بعدی می باشد.

 

بهترین هدست گیمینگ برای PC

در بازی های شوتینگ آنلاین علاوه بر دریافت صدای مناسب، به میکروفون با کیفیت نیز نیاز دارید به این دلیل که تیم ورک در این گونه بازی ها، دستیابی به پیروزی بدون هماهنگ بودن با سایر اعضای تیم غیر ممکن خواهد بود. پس برای اینکه ارتباط مؤثری با یارانتان جهت رسیدن به پیروزی داشته باشید، به یک میکروفون مناسب و با کیفیت نیاز دارید.

مهمترین ویژگی های یک میکروفون خوب که در هدست گیمینگ کامپیوتر وجود دارد، انتقال صدای شما بدون هیچ گونه افت کیفیت است به طوری که در بازی حین مکالمه با دیگر اعضای تیم، هم تیمی هایتان صدای شما را واضح و بدون هیچ نویزی دریافت می کنند.

هدست گیمینگ کامپیوتر

برخی از مدل های هدفون گیمینگ برای کامپیوتر به طوری ساخته شده اند که با قرار دادن آن روی گوش های خود فقط و فقط صدای بازی را خواهید شنید! بدین معنی که این هدست ها تماماً از رسیدن صداهای محیط به گوش شما جلوگیری می کنند تا بتوانید با تمرکزی بیشتر به بازی خود ادامه دهید.

 

خرید هدست گیمینگ برای کامپیوتر (سیم دار یا بی سیم؟)

به طور کلی هدفون ها را می توان به دو دسته تقسیم کرد: سیمی و بی سیم.

_برای استفاده از نوع سیم دار هدست گیمینگ PC لازم است که سیم هدفون را به ورودی جک ۳.۵ میلی متری موجود در کامپیوتر متصل کنید. از مزیت های به کار گیری اینگونه هدفون ها این است که بدون هیچ محدودیت زمانی و نیز بدون نگرانی از اتمام شارژ می توانید با خیالی آسوده ساعت ها از بازی کردن لذت ببرید.

از دیگر مزایای مهم این نوع از هدست های میتوان به دریافت صدای گیم بدون هیچگونه تأخیر و افت کیفیت، اشاره کرد.

هدست گیمینگ کامپیوتر

در سالهای گذشته فقط برخی از پلتفرم ها دارای بلوتوث بودند اما امروزه تقریباً اکثر دستگاه ها به این تکنولوژی مجهز هستند بنابراین اگر کامپیوتر شما از تکنولوژی بلوتوث پشتیبانی می کند می توانید از نوع وایرلس هدفون ها برای گیم هایتان استفاده کنید.

البته به این نکته هم توجه داشته باشید که با وجود محدودیت هایی همچون زمان استفاده از آن ها به دلیل اتمام شارژ، برای شما که ساعت ها قصد بازی دارید ممکن است که آزار دهنده باشد. چیزی که در نوع سیم دار هدست ها به چشم نمی خورد!

ناگفته نماند که برخی از مدل های این نوع هدست ها شارژدهی حداکثر ۸ ساعته را دارند و پس از اتمام شارژ برای استفاده مجدد، لازم است که آن را برای ۲ الی ۳ ساعت به شارژ متصل کنید.

هدست گیمینگ کامپیوتر

تأخیر در دریافت صدای بازی از معضلات کلافه کننده برای گیمرها به شمار می آید. در مورد تأخیر صدا برای این هدفون ها هم باید گفت که اگر شما یک هدست گیمینگ بی سیم با قیمت پایین تهیه کنید، شاهد میزان تأخیر زیادی خواهید بود اما در هدست های گیمینگ رده بالا با تأخیر حداقلی و بعضاً بدون تأخیر مواجه می شوید که به افزایش تمرکز شما حین بازی اضافه می کند.

 

قیمت هدست گیمینگ کامپیوتر

طبیعتاً به هر میزان، کیفیت هدست کامپیوتر بالاتر باشد قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد بود به طوری که قیمت بعضی از مدل های خوب و با کیفیت هدست ها در بازار به بیش از هشت میلیون تومان می رسد.

بنابراین هدفون های گیمینگ ارزان قیمت، نمی توانند برای یک گیمر مناسب باشد! به این دلیل که پرو پلیر ها حتی ثانیه ثانیه‌ی گیم هم برایشان حائز اهمیت است که صدای خوبی از بازی دریافت کرده و با سایر هم تیمی هایشان حین اجرای بازی آنلاین ارتباط خوب و مؤثری برقرار کنند تا تجربه‌ یک گیم جذاب و هیجان انگیزی را در کنار دوستان شان داشته باشند.

هدست گیمینگ کامپیوتر

خرید هدست گیمینگ PC

مهمترین دغدغه برای خریداران از فروشگاه های آنلاین، آسوده خاطر بودن از  انتخاب درست و کیفیت مناسب محصول مورد نظرشان است. بنابراین اگر قصد خرید هر کدام از تجهیزات گیمینگ را دارید، ما به شما فروشگاه متاپلیر را پیشنهاد می کنیم.

فروشگاه تجهیزات گیمینگ متاپلیر، از هرمحصولی تصاویر و ویدئوهای بررسی کاملی را در درسترس شما عزیزان گذاشته است تا بتوانید خریدی لذت بخش و مطمئن را با ما تجربه کنید.

موردی که در این فروشگاه باید به آن اشاره کرد اطلاعات فنی کامل هر کدام از گجت ها می باشد که به صورت ویدئو و متن برای شما قرار داده است که بتوانید با دیگر محصولات مقایسه کرده و خریدی آگاهانه  تر را تجربه کنید و در نهایت اگر خودتان نتوانستید تصمیم برای خرید بگیرید کافی است که با شماره های داخل وب سایت تماس گرفته تا نسبت به بودجه و نیازی که دارید به شما مدل های مناسب تان را پیشنهاد بدهند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *