۰

لنوو IdeaPad Gaming Chromebook را با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتز و صفحه کلید RGB با قیمت ۵۹۹ دلار معرفی کرد

لنوو IdeaPad Gaming Chromebook

لنوو IdeaPad Gaming Chromebook رونمایی شد ، لپ تاپی که دو خط تولید را با هم ترکیب می کند. همانطور که از نامش پیداست، کروم بوک IdeaPad Gaming دارای سیستم عامل Chrome است، اما برخی از اجزای آن را دارد که شایسته نام «Gaming» خود است. به عنوان مرجع، لنوو دستگاه را به عنوان یک دستگاه گیمینگ ابری برای خدماتی مانند Amazon Luna، NVIDIA GeForce NOW و Xbox Cloud Gaming (بتا) به بازار عرضه می کند.

این دستگاه چند هفته پس از فاش شدن دستگاه به‌عنوان کروم‌بوک گیمینگ IdeaPad 5 وارد بازار شد، این لپ تاپ دارای یک پنل IPS 16 اینچی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل (WQXGA) است. علاوه بر این، نمایشگر دارای نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز با پوشش فضای رنگی ۱۰۰٪ sRGB، گواهی TÜV Rheinland Low Blue Light و حداکثر روشنایی ۳۵۰ نیت است. در ضمن، لنوو صفحه نمایش با وضوح بالا را با بلندگوهای چهارگانه ۲ واتی و وب کم ۱۰۸۰p تکمیل می کند.

لنوو IdeaPad Gaming Chromebook

در قلب لنوو IdeaPad Gaming Chromebook یک باتری ۷۱ وات ساعتی قرار دارد که به Core i3-1215U یا Core i5-1235U و ۸ گیگابایت رم LPDDR4x انرژی می‌دهد. علاوه بر این، لنوو تأیید کرده است که این دستگاه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه فلش eMMC یا درایو M.2 2242 PCIe با انواع حافظه های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس خواهد بود. به نظر می رسد، همه مدل ها دارای ابعاد ۳۵۶٫۵ در ۲۵۳ در ۱۹٫۹۵ میلی متر هستند، وزن آن ها از ۱٫۸۲ کیلوگرم شروع می شود و دارای پورت های زیر هستند:

  • جک صوتی ۱ x 3.5 میلی متری
  • ۱ اسلات کارت MicroSD
  • ۲ اسلات USB 3.2 Type-A
  • ۲ اسلات USB 3.2 Type-C (DisplayPort/Power Delivery)

علاوه بر این، کروم بوک IdeaPad Gaming از بلوتوث ۵ و اتصال Wi-Fi 6E پشتیبانی می کند. تاکنون، لنوو تنها تایید کرده است که این دستگاه در اواخر این ماه با قیمت ۵۹۹ دلار آمریکا در دسترس خواهد بود، بدون تاریخ عرضه قطعی یا قیمت گذاری برای سایر بازارها.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *