۰

بهترین بازی های شبیه به MultiVersus

بازی های شبیه به MultiVersus

بازی های شبیه به MultiVersus

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهرتین بازی های شبیه به MultiVersus بپردازیم و هر کدام را کوتاه ببرسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

SpiderHeck

بازی های شبیه به MultiVersus

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

برای شروع، ما به بازیکنان MultiVersus توصیه می‌کنیم SpiderHeck را بررسی کنند، یک بازی مبارزه ای جدید مبتنی بر فیزیک که شما و حریفانتان را به‌عنوان عنکبوت‌های شمشیر زن نوری انتخاب می‌کند.

مانند MultiVersus، هدف بازی این است که آخرین بازیکنی باشد که با شکست دادن دشمنان زنده بمانید.

این شامل یک قابلیت تار زدن است که به شما امکان می‌دهد به سرعت در محیط حرکت کنید، از حملات جاخالی بدهید و قبل از سقوط خود را نجات دهید.

علاوه بر شمشیرهای لیزری، این بازی دارای چندین نوع سلاح است که به شما امکان می دهد سبک های بازی و استراتژی های مختلف را برای ایمن کردن جایگاه خود در زنجیره غذایی عنکبوتیان کشف کنید.

Slap City

بازی های شبیه به MultiVersus

پلتفرم : Windows

Slap City یک بازی مبارزه ای با پلتفرم مستقل است که از Super Smash Bros الهام می گیرد و آن را در جایگاه بازی هایی مانند MultiVersus قرار می دهد.

این بازی که در جهان Ludosity اتفاق می‌افتد، دارای فهرستی متنوع از مبارزان با سبک‌های بازی کاملاً منحصربه‌فرد است که عملکردی مشابه کلاس‌های MultiVersus دارند.

در نبردها شما سعی می کنید با استفاده از حرکات و توانایی های قدرتمندی که دقت فنی مورد انتظار در یک جنگنده مدرن را ارائه می دهد، حریفان خود را شکست دهید.

علاوه بر این، این بازی را می‌توان به صورت رنک ،لوکال و آنلاین با چندین مینی‌گیم انجام داد.

Fraymakers

بازی های شبیه به MultiVersus

پلتفرم : Windows, Switch, Linux, Mac

Fraymakers ، بازی مبارزه‌ای کراس اور دیگری که به صفوف جنگنده‌های پلتفرم می‌پیوندد که از الگوی Super Smash Bros. الگوبرداری شده‌اند.

در این بازی، بازیکنان با استفاده از طیف گسترده‌ای از مبارزان از بازی‌های مستقل مانند Octodad، Downwell، Rivals of Aether و Slay the Spire، سعی تر پیروز شدن می کنند.

دقیقاً مانند MultiVersus، می‌بینید که هر شخصیت Fraymakers مجهز به مجموعه حرکتی شخصی‌شده با انیمیشن‌های بسیار دقیق برای هر حمله و توانایی است.

در نهایت، یکی از بزرگترین نقاط قوت بازی، ابزار ایجاد درون بازی آن است که به بازیکنان اجازه می‌دهد لول های موجود را با عناصر جدید بسازند و ریمیکس کنند.

King of the Hat

بازی های شبیه به MultiVersus

پلتفرم : Windows

یکی دیگر از موارد قابل توجه دیگر دسته بازی های مبارزه ای مستقل جدید امسال، King of the Hat است. یک بازی مبارز های پلتفرم که توسط Hat Games ساخته و منتشر شده است.

پیش‌فرض این بازی نسبتاً منحصر به فرد است و شخصیت‌ها را در لحظه‌ای که کلاه خود را در اثر حمله دشمن از دست می‌دهند، حذف می کند.

با حداکثر چهار بازیکن که در یک میدان مبارزه می کنند، مسابقات می تواند بسیار سریع تبدیل به یک جنگ کامل شود زیرا هر کس سعی می کند پوشش سر یکدیگر را از بین ببرد در حالی که از پوشش خود محافظت می کند.

LEGO Brawls

بازی های شبیه به MultiVersus

پلتفرم : Windows, PS5, PS4, Xbox Series X/S, Xbox One, Switch

مسلماً طراحی ساده‌تر در مقایسه با MultiVersus، این بازی سعی می‌کند فرمول مبارزه ای پلتفرم را برای مخاطبان گسترده‌تر ساده‌تر کند.

نتیجه نهایی یک بازی مبارزه ای سرگرم کننده است که در آن بازیکنان در هر سن و سطح مهارتی می توانند کنترل مینی فیگورهای لگو مورد علاقه خود را به دست گرفته و وارد عرصه شوند.

مانند MultiVersus، هر سطح بر اساس منابع موجود است، در این مورد، طیف گسترده ای از تم های LEGO از سراسر تاریخ این برند موجود هستند.

در نهایت، LEGO Brawls از بازی مولتی پلیر کراس پلی با حالت ۴v4 مبتنی بر تیم و بسیاری موارد دیگر پشتیبانی می‌کند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *