۰

زمان گیم پلی بازی God Of War: Ragnarok لو رفت

زمان گیم پلی بازی God Of War: Ragnarok

یک خبر جدید زمان گیم پلی بازی God Of War: Ragnarok را نشان داد که نشان می‌دهد این بازی می‌تواند شامل ماموریت‌های جانبی بیشتری نسبت به نسخه قبلی خود باشد.

طبق گزارش Insider Gaming، بازی God of War: Ragnarok تقریباً ۴۰ ساعت طول خواهد کشید. برای واضح شدن، این زمان شامل ماموریت های جانبی نیز می شود. داستان اصلی حدود ۲۰ ساعت طول می کشد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که حدود سه ساعت و نیم از کل زمان اجرای داستان اصلی از کات سین تشکیل شده است. در مورد ۲۰ ساعتی که به کوئست های جانبی اختصاص داده شده است، تنها یک ساعت آن کات سین خواهد بود.

زمان گیم پلی بازی God Of War: Ragnarok

این گزارش بیان نمی‌کند که این رسانه از کجا این اطلاعات را به دست آورده است یا بر اساس چه داده‌های آن را پخش کرده اند. بیان می‌کند که این اعداد فقط یک تخمین هستند و چندین عامل بر تعداد ساعت‌های نهایی تأثیر می‌گذارند. مقایسه اعداد فاش شده با داده‌های جمع‌آوری شده بازی قبلی در مورد How Long To Beat نشان می‌دهد که داستان اصلی Ragnarok تقریباً به اندازه نسخه قبلی خود در سال ۲۰۱۸ است. با این حال، زمان گیم پلی پیشنهادی ۴۰ ساعت حدود هفت و نیم ساعت بیشتر از میانگین کلی زمان پخش فهرست شده توسط How Long To Beat است، به این معنی که Ragnarok می‌تواند محتوای جستجوی جانبی بیشتری نسبت به بازی قبلی داشته باشد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *