۰

تبلت Redmi Pad با Helio G99 در هند معرفی شد

تبلت Redmi Pad

پس از یک کمپین تبلیغاتی طولانی، بالاخره شیائومی هند تبلت Redmi Pad خود را معرفی کرد. این اولین تبلت در خط تولید Redmi است و لیست مشخصات قانع کننده ای را در کنار قیمت رقابتی به ارمغان می آورد.

تبلت Redmi Pad

تبلت Redmi Pad یک صفحه نمایش ۱۰.۶ اینچی LCD با وضوح ۱۲۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسل و نرخ تجدید ۹۰ هرتز را ارائه می دهد. چهار بلندگو با استاندارد Dolby Atmos کنار صفحه نمایش قرار گرفته است. این تبلت به چیپست هلیو G99 مدیاتک مجهز شده است و می توان آن را با رم ۳/۴/۶ گیگابایت و فضای ذخیره سازی ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی پیکربندی کرد.

تبلت Redmi Pad

یک جفت دوربین ۸ مگاپیکسلی روی این تبلت وجود دارد و دوربین جلویی دارای میدان دید ۱۰۵ درجه با FocusFrame است – که حرکت شما را در حین تماس‌های ویدیویی ردیابی می‌کند. شیائومی همچنین یک باتری ۸۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۸ واتی دارد.این تبلت توسط اندروید ۱۲ با MIUI 13 و ضمانت ۳ سال پشتیبانی نرم افزار و ۲ نسخه به روز رسانی اندروید پوشش داده شده است.

تبلت Redmi Pad

Redmi Pad در رنگ‌های خاکستری گرافیتی، نقره‌ای مهتابی و سبز نعنایی عرضه می‌شود. قیمت در هند از ۱۲۴۹۹ INR برای تریم ۳/۶۴ گیگابایتی شروع می شود. می‌توانید گزینه Midway 4/64GB را با قیمت ۱۴۴۹۹ روپیه دریافت کنید در حالی که مدل رده بالای ۶/۱۲۸GB با قیمت ۱۹۹۹۹ INR به فروش می‌رسد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *