۰

گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱R معرفی شد

شیائومی ردمی نوت ۱۱R

همانطور که وعده داده شده بود، امروز شیائومی ردمی نوت ۱۱R به عنوان جدیدترین محصول جدید سری نوت ۱۱ رونمایی شد.

با این حال، همانطور که انتظار می رفت، شیائومی ردمی نوت ۱۱ آر یک گوشی هوشمند کاملاً جدید نیست. این نسخه ای از Poco M4 5G جهانی است (مدل هندی دوربین های بهتری دارد) با حداکثر ۸ گیگابایت رم و فضای ذخیره سازی پایه بالاتر. Poco M4 5G در گزینه های حافظه ۴GB/64GB و ۶GB/128GB عرضه می شود، در حالی که Redmi Note 11R در پیکربندی های ۴GB/128GB، ۶GB/128GB و ۸GB/128GB ارائه می شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک اسلات کارت microSD اختصاصی برای افزایش فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت است.

Redmi Note 11R از تراشه Dimensity 700 بهره می‌برد و رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ را اجرا می‌کند. این گوشی حول یک LCD 6.58 اینچی FullHD+ 90 هرتزی با ناچ برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی ساخته شده است.

شیائومی ردمی نوت 11R

پنل پشتی گوشی دارای یک جزیره دوربین است که لنزهای دوربین در آن قرار دارند. این دوربین ها شامل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک لنز عمق سنج ۲ مگاپیکسلی است که فلاش بین ماژول های دوربین قرار گرفته است. همچنین می توانید متوجه شوید که نام تجاری Poco اکنون با نام تجاری Redmi جایگزین شده است.

شیائومی ردمی نوت 11R

Redmi Note 11R با اسکنر اثر انگشت کناری عرضه می شود و از شبکه های ۵G پشتیبانی می کند. این گوشی باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد که انرژی را از طریق درگاه USB-C تا ۱۸ وات تامین می کند. با این حال، آداپتور همراه تنها از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می کند.

Redmi Note 11R در رنگ‌های خاکستری، مشکی و آبی ارائه می‌شود (هیچ گزینه زردی مانند Poco M4 5G وجود ندارد) و در حال حاضر برای خرید در چین از طریق وب‌سایت رسمی چینی شیائومی در دسترس است.

شیائومی ردمی نوت 11R

مدل ۴ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی (۱۵۴ دلار / ۱۵۷ یورو) قیمت دارد، در حالی که مدل ۶ گیگابایتی/۱۲۸ گیگابایتی آن (۱۶۸ دلار / ۱۷۱ یورو) قیمت دارد. و اگر می خواهید نسخه ۸ گیگابایتی یا ۱۲۸ گیگابایتی را بخرید، باید (۱۹۶ دلار / ۲۰۰ یورو) هزینه کنید.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *