۰

دوربین سینمایی FX30 سونی معرفی شد

دوربین سینمایی FX30 سونی

امروز ارزان‌ترین عضو دوربین‌های سری FX Cinema یعنی دوربین سینمایی FX30 سونی معرفی شد. FX30 دوربین FX3 موجود را می گیرد و سنسور فول فریم را با نسخه کوچکتر APS-C تعویض می کند.

دوربین سینمایی FX30 سونی

FX30 دارای سنسور جدید ۲۰.۱ مگاپیکسلی APS-C EXMOR R CMOS در فرمت محبوب Super 35 است. این سنسور دارای ISO پایه دوگانه ۸۰۰ و ۲۵۰۰ و ۱۴+ استاپ دامنه دینامیکی است.

این دوربین می‌تواند با استفاده از نسخه سوپرنمونه‌شده سنسور ۶K در ۲۴p، ۳۰p و ۶۰p فیلمبرداری کند. همچنین می تواند ۴K در ۱۲۰p اما با کراپ ۱.۶۲x ضبط کند. ویدئوها را می توان در ۱۰ بیت ۴:۲:۲ در H.265 یا H.264 ضبط کرد و خروجی RAW از طریق HDMI در یک ضبط کننده خارجی Atmos Ninja V+ در دسترس است.

دوربین سینمایی FX30 سونی

مانند سایر دوربین های سری Cinema Line، دوربین FX30 با فعال کردن حالت های Cine EI، Cine EI Quick و Flexible ISO برای ضبط در S-Log3، دارای حالت های عکاسی Log است. این دوربین همچنین دارای پروفایل S-Cinetone سونی برای رنگ‌های طبیعی خارج از دوربین است.

جدای از تفاوت‌های حسگر، FX30 اساساً یک FX3 است، با بدنه‌ای دقیقاً مشابه با پایه‌های جانبی رشته‌ای و چیدمان کنترلی که برای ضبط ویدیو بهینه شده است، اگرچه در صورت لزوم همچنان می‌توانید با آن عکس بگیرید. این دوربین دارای همان دو اسلات کارت حافظه سازگار با کارت های CFexpress Type A و SDXC/SDHC است. این دوربین همچنین می تواند به عنوان یک وب کم از طریق USB استفاده شود.

Sony FX30 با قیمت ۲۲۰۰ دلار در اواخر اکتبر عرضه می شود. نسخه بدون دسته میکروفون XLR (FX30B) با قیمت ۱۸۰۰ دلار به فروش می رسد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *