۰

آموزش شکست دادن Herald در فورتنایت

آموزش شکست دادن Herald در فورتنایت

آموزش شکست دادن Herald در فورتنایت

آموزش شکست دادن Herald در فورتنایت

The Herald در مرکز Herald’s Sanctum قرار دارد، جایی که او را در داخل یک گوی خواهید دید. با این حال، قبل از شروع مبارزه با او، قطعاً باید مطمئن شوید که با گرفتن شیلد کامل، چند سلاح مناسب و مهمات فراوان آماده شده اید. او وقت به سمت شما حمله می کند مانند یک کامیون ضربه می زند، بنابراین شما نباید گرفتار حملات او شوید، به خصوص که نوار سلامتی او بزرگ است و کمی طول می کشد تا کم شود.

وقتی آماده بودید که او را شکست دهید ، با او وارد اتاق بزرگ شوید و با یک اسنایپر یا سلاح های قوی دیگر یک ضربه سر بزنید تا توجه او را جلب کنید. این باعث می شود که در ابتدای کار کمی از شیلد او کم شود.

آموزش شکست دادن Herald در فورتنایت

The Herald دو مرحله دارد که بین آنها چرخه می شود. در مرحله اول، او در داخل یک حباب شناور آسیب ناپذیر می شود و دو گرگ کرومی را آزاد می کند تا شما را شکار کنند. قبل از اینکه هرالد دوباره آسیب ببیند، شما و تیمتان باید آنها را بکشید. هنگامی که آنها مردند، تا جایی که می توانید تیر های زیادی را روی او خالی کنید، به خاطر داشته باشید که او می تواند مکرراً به اطراف منتقل شود. اگر او پس از تله پورت به شما نزدیک شود، می تواند آسیب شدیدی به شما وارد کند، بنابراین در حرکت بمانید.

او این دو مرحله را چندین بار در طول مبارزه تکرار می‌کند و هر بار شما را مجبور می کند که قبل از اینکه دوباره به او آسیب وارد کنید، گرگ‌های کروم او را بکشید. پس از یک مسابقه طولانی و چالش برانگیز، او در نهایت شکست خواهد خورد. وقتی او این کار را انجام می‌دهد، تفنگ Mythic Burst Rifle خود را رها می‌کند، که می‌توانید از آن برای شکست حریفان به راحتی در برد متوسط و بلند استفاده کنید، بنابراین مطمئن شوید که متخصص تیم شما آن را به دست می‌آورد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *