۰

چه فرصت‌های شغلی در ارتباط با ارزهای دیجیتال وجود دارد؟

پیشرفت و توسعه بلاک چین و بیت کوین فرصت‌های شغلی زیادی به‌وجود آوردند، از مهندسان گرفته تا روزنامه‌نگاران و حتی تریدرهایی که با یادگیری مباحثی مانند آموزش صرافی کوکوین، روزانه پول زیادی به جیب می‌زنند.

کریپتوکارنسی، بیت کوین و بلاک چین کلماتی هستند که امروزه زیاد شنیده می‌شوند و متقاضیان یادگیری مبحثی مانند آموزش کوکوین نیز زیاد است که همگی نشان می‌دهند نه تنها حوزه مالی، بلکه سایر صنایع دستخوش تغییرات بزرگی شده‌اند.

بنابراین، در کنار این تغییرات فرصت‌های شغلی زیادی نیز شکل خواهد گرفت. تا انتها همراه ما باشید تا ببینیم چه فرصت‌های شغلی در ارتباط با ارزهای دیجیتال وجود دارد.

آموزش کوکوین

برای شاغل بودن در زمینه کریپتوکارنسی باید چه مهارت‌هایی داشت؟

همان‌طور که ممکن است خودتان حدس بزنید، برای داشتن شغل در دنیای کریپتوکارنسی داشتن مهارت‌های فنی اولین شرط لازم است. به‌عنوان مثال تریدرها باید با مباحث آموزش کوکوین آشنا باشند.

گرچه، برای افراد بدون دانش فنی نیز فرصت‌هایی وجود دارد. کارفرمایان همچنین برای کاندیداهای شغلی با مهارت‌های نرم مانند مهارت‌های عالی ارتباطی، خلاقیت بالا، توانایی بالا در رفع مشکل و کسانی که کارآفرین هستند، انگیزه بالایی برای کار دارند و به‌خوبی در یک تیم فعالیت می‌کنند، ارزش بالایی قائل می‌شوند.

شغل‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال

براساس تحلیلی که اخیرا سایت کاریابی «مانستر» انجام داده است، فرصت‌های شغلی مرتبط با ارزهای دیجیتال روزبه‌روز بیشتر می‌شوند.

این پلتفرم با استفاده از ابزارهای مختلف متوجه شده است آگهی‌های شغلی که در آن‌ها عبارت‌های «کریپتوکارنسی»، «بیت کوین» یا «بلاک چین» استفاده می‌شوند از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۸ تقریبا ۱۹۴ درصد بیشتر شده‌اند. همچنین کاربران بیشتری دنبال یادگیری مطالبی مانند آموزش کوکوین هستند.

در ادامه شغل‌های برتری معرفی خواهیم کرد که به ادعای این شرکت به افراد اجازه می‌دهد در دنیای بیت کوین و بلاک چین شغلی را به‌دست آورند.

آموزش کوکوین

دانشمند داده

فناوری بلاک چین نسبتا جدید است و اغلب به‌درستی درک نمی‌شود، به عبارت دیگر سطح تقاضا برای متخصصان در زمینه علوم داده بسیار بالا است. وظیفه شما به‌عنوان دانشمنده داده، تحلیل داده‌های تراکنش برای کمک به مهندسان بلاک چین در ساده‌سازی تجربه‌های کاربری است.

تحلیل‌گر مالی

صندوق‌های پوشش ریسک و سازمان‌های بیمه به همراه سرمایه‌گذاران خصوصی علاقه به سرمایه‌گذاری در دنیای ارزهای دیجیتال دارند.

شغل شما به‌عنوان تحلیل‌گر مالی، انجام روزمره کارهایی مانند پیشنهاد سرمایه‌گذاری، تعیین استراتژی‌های سرمایه‌گذاری (مانند بهترین زمان برای خرید و فروش) و ارزیابی ریسک‎ها است.

روزنامه‌نگار

منبع تمام این اخباری که در دنیای ارزهای دیجیتال منتشر می‌شوند، چه کسانی هستند؟ قطعا روزنامه‌نگاران. به‌عنوان روزنامه‌نگار باید بتوانید جدیدترین اخبار در زمینه کریپتوکارنسی و فناوری بلاک چین را تحت پوشش قرار دهید و برای این کار ممکن است در خدمت یک روزنامه، مجله، بلاگ یا حتی یک برند باشید.

اکثر روزنامه‌نگاران با کارآموزی در یک روزنامه یا مجله شروع می‌کنند و مدرک لیسانس در زمینه روزنامه‌نگاری، ارتباطات یا یک رشته مربوطه دارند. نمونه مطالبی که قبلا در این زمینه نوشته باشید، کمک زیادی می‌کند تا بتوانید در این زمینه مشغول به فعالیت شوید. همچنین می‌توانید محتواهایی مانند آموزش صرافی کوکوین را تولید کنید و درآمد داشته باشید.

مهندس یادگیری ماشینی

آیا می‌خواهید کمک کنید تا کریپتوکارنسی از یک موضوع صحبت ساده به یک ارز واقعی با استفاده آسان تبدیل شود که در برابر حملات هکرها و سایر روش‌های سرقت آنلاین مقاوم است؟ ارزهای دیجیتال به دنیای دیجیتال تعلق دارند، بنابراین نیاز به متخصصانی است که بتوانند از طریق فناوری‌های دیجیتال تجربه‌ای امن و کاربرپسند را به‌وجود آورند.

به‌عنوان مثال، صرافی کوکوین یکی از معتبرترین و امن‌ترین صرافی‌های ارزهای دیجیتال از یادگیری ماشینی برای مقابله با هکرها و یک گام جلوتر بودن از آن‌ها استفاده می‌کند.

مدیر بازاریابی

برای حفظ ادامه موفقیت ارزهای دیجیتال، کاربران و سرمایه‌گذاران بالقوه باید از وجود و نحوه عملکرد آن‌ها مطلع شوند. مدیران بازاریابی سطح تقاضا برای ارزهای دیجیتال و بلاک چین را تخمین می‌زنند و ارزش‌ها را مقایسه می‌کنند.

آن‌ها کاربران احتمالی را شناسایی می‌کنند، ترندها را در نظر می‌گیرند و استراتژی‌هایی را توسعه می‌دهند تا به افراد کمک کنند سهم بازار و سود خود را به حداکثر برسانند.

مدیران بازاریابی باید افرادی با انگیزه و بدون نیاز به راهنمایی باشند که از معرفی و تبلیغ محصولات لذت ببرند. آن‌ها باید همزمان قدرت خلاقیت و تحلیل بالایی داشته باشند.

صرافی کوکوین

معمار امنیت

گرچه از جمله مزایای ارزهای دیجیتال هک به مراتب سخت‌تر آن‌ها در مقایسه با سیستم‎های سنتی پرداخت است، ولی همچنان سطح نیاز به معماران امنیت بسیار بالا است تا امنیت بلاک چین کاملا تضمین شود.

شغل چنین فردی ایجاد سیستم‌هایی برای حفاظت از فناوری شرکتی در برابر تهدیدهای خارجی و تراکنش‌های با هدف کلاهبرداری و تقلب است.

همچنین توجه به جزئیات و مهارت‌های تحلیلی بسیار اهمیت دارند. تمام پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال مانند صرافی کوکوین به معمار امنیت نیاز دارند.

توسعه‌دهنده وب

توسعه‌دهندگان وب بلاک چین وظیفه دارند اغلب به شکل قراردادهای هوشمند کدها را بنویسند و حفظ کنند. یعنی پروتکل‌های کامپیوتری که به افراد اجازه می‌دهند بدون نیاز به یک شخص ثالث (مانند یک موسسه مالی) تراکنش انجام دهند.

از آن‌جایی که این صنعت بسیار سریع در حال تغییر و گسترش است، باید بتوانید در محیطی با سطح تغییرات بالا و سریع کار کنید، با آن سازگار شوید و زبان‌های برنامه‌نویسی جدید را در صورت نیاز یاد بگیرید.

سخن نهایی

همان طور که مشاهده کردید، فرصت های شغلی بسیاری در زمینه ارزهای دیجیتال وجود دارد و هر فرد با توجه به سطح دانش خود می تواند از این فرصت ها استفاده کند. البته که دانش و آشنایی کلی با بلاکچین و کریپتوکارنسی برای شروع فعالیت در هر کدام از این مشاغل لازم است.

آکادمی امید فدوی یکی از منابع معتبر آموزشی در بحث ارزهای دیجیتال است که مقالات متنی و ویدیویی بسیاری را به صورت کاملا رایگان در اختیار افراد علاقه مند به این حوزه قرار داده است.

با نگاهی به سایت امید فدوی میتوانید صدها مقاله و ویدیوی آموزشی از جمله آموزش کار با کیف پول های مختلف، آموزش قدم به قدم کار با صرافی های داخلی و خارجی و بسیاری موارد دیگر را مشاهده نمایید. برای مشاهده تمامی این مطالب ارزشمند تنها کافیست تا عبارت «امید فدوی» را در گوگل جستجو کنید.

یکی از مطالب پر طرفدار در سایت این آکادمی که به طور مداوم و با جدیدترین تغییرات بروزرسانی می شود، «آموزش جامع صرافی کوکوین kucoin به صورت گام به گام» است. در این مطلب تمامی بخش های صرافی کوکوین به طور ویدیویی و تصویری آموزش داده شده اند. با توجه به امکان فعالیت ایرانیان در این صرافی، آشنایی با مطالب آن برای تمامی فعالان در این حوزه بسیار مهم و تاثیرگذار است. برای دسترسی به این مقاله آموزشی جامع، می توانید عبارت «امید فدوی کوکوین» را در گوگل جستجو کنید.

 توجه : این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت کنترل امجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *