۰

۵ تا از بهترین فیلم های شبیه به Barbarian

بهترین فیلم های شبیه به Barbarian

بهترین فیلم های شبیه به Barbarian

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین فیلم های شبیه به Barbarian بپردازیم و هر کدام را بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

The Black Phone (2022)

بهترین فیلم های شبیه به Barbarian

پس از اولین نمایش آن در فستیوال Fantastic Fest در سال گذشته، فیلم Black Phone سرانجام در تابستان امسال در سینماها اکران شد که در آن فین نوجوان توسط یک قاتل نقابدار معروف به The Grabber با بازی ایتان هاوک ربوده شد. با اتحاد مجدد اسکات دریکسون و سی رابرت کارگیل پس از همکاری در فیلم Sinister و دکتر استرنج، طرفداران آثار آنها در انتظار فیلم برجسته دیگری هستند.

چیزی که این کار را برای برخی وحشتناک کرد، اجرای هاک و آنچه او با قربانی خود انجام می داد بود که او را به هیولایی ناآرام برای تماشا تبدیل کرد.

Split (2016)

بهترین فیلم های شبیه به Barbarian

Split که توسط بسیاری به عنوان یکی از بهترین فیلم های M. Night Shyamalan شناخته می شود، رابطه بین سه نوجوان و اسیر آنها را دنبال می کند، مردی با شخصیت های متعدد. دیدن تلاش کیسی برای فرار از شخصیت‌های چندگانه جیمز مک‌آوی، بسیاری را خوشحال کرد که در نهایت دیدند که این فیلم به‌طور مخفیانه دنباله‌ای بر Unbreakable است.

چیزی که آن را برای خیلی ها بسیار جذاب کرد این بود که چه چیزی در واقع The Beast خواهد بود که همه را سرپا نگه می داشت. اگر مشخص شود که این یک نیروی ماوراء طبیعی، فرازمینی یا چیز دیگری است، طبیعت شخصیت شرور باعث می شود مردم حدس بزنند که شخصیت جدید که خواهد بود.

Don't Breathe (2016)

بهترین فیلم های شبیه به Barbarian

پس از اولین حضور فده آلوارز در سینما با بازسازی The Evil Dead، فیلم بعدی او یکی از بهترین فیلم هایش خواهد بود. «Don’t Breathe» با بازی جین لوی و دیلن مینت در نقش تبهکارانی که سعی می کنند ثروتی را بدزدند که شایعه شده در خانه یک مرد نابینا پنهان شده اند.

اما چیزی که باعث شد این فیلم چنین موفقیت آمیز باشد و همه باید تماشا کنند این بود که چگونه کلاهبرداران در خانه ای که مرد نابینا بیش از حد با آن آشناست گرفتار می شوند و آنها را به قربانیان بی خبر در یکی از بهترین فیلم های هیجان انگیز دهه ۲۰۱۰ تبدیل می کند. و پس از کشف راز تاریک خود، او تبدیل به کسی می شود که آنها از مواجهه با آن پشیمان می شوند.

The Boy (2016)

بهترین فیلم های شبیه به Barbarian

لورن کوهان از The Walking Dead نقش گرتا ایوانز، پرستار بچه ای را بازی می کند که یک مشتری غیرعادی را قبول می کند و باید از یک عروسک مراقبت کند در حالی که یک زوج مسن که با آن مانند پسرشان رفتار می کنند، آنجا را ترک می کنند. در غیاب آنها، گرتا بی خبر به زودی اتفاقات مرموز اطراف عروسک را زیر سوال می برد.

یک فیلم موفق پس از اکران و بسیاری به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های ترسناک درباره عروسک‌های شیطانی دیده می‌شوند، چیزی که آن را برای بسیاری جذاب کرد، معمایی پیرامون این جسم بی‌جان و چگونگی آشکار شدن آن در نهایت بود.

Friday The 13th (1980)

بهترین فیلم های شبیه به Barbarian

چه آنها آن را دیده باشند و چه ندیده باشند، همه علاقه مندان به ژانر ترسناک نام جمعه سیزدهم را شنیده اند، فرانچایز فیلمی که در نهایت همه را با جیسون وورهیز و قتل های بی شمارش علیه نوجوانان بی خبر آشنا کرد. و همه چیز در سال ۱۹۸۰ شروع شد، زمانی که گروهی از مشاوران اردوگاه توسط یک مهاجم ناشناس در دریاچه کریستال کشته شدند که منجر به یکی از ترسناک ترین پایان های پیچشی تمام دوران شد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *