۰

پاکت آپشن چیست

بروکر پاکت آپشن یکی از بروکرهای نوپا و محبوب در میان کاربران ایرانی است که توانسته تا حدی انتظارات کاربران ایرانی را برآورده کند. در این مطلب به بررسی بروکر پاکت آپشن می‎پردازیم تا بتوانیم در انتخاب بروکر مناسب یاری‎گرتان باشیم. فعالیت در بازار‌های مالی مثل بازار فارکس ، باینری آپشن و ارزهای دیجیتال در بستر بروکر‌ها صورت می‌گیرد. در واقع بروکرها بستر مناسب را برای فعالیت و خرید و فروش معامله گران فراهم می‌کنند. با محبوبیت بازارهای مالی مثل فارکس و ارزهای دیجیتال، بر تعداد بروکر‌هایی که امکان سرمایه‌گذاری را برای معامله گران فراهم می‌کنند، افزوده شده است.

با افزایش روز افزون تعداد بروکرها پیدا کردن بروکر مناسب کمی سخت‌تر می‌شود. در این میان، برای معامله گران ایرانی انتخاب بروکر مناسب کمی سخت‌تر از معامله گران سایر کشورهاست. چرا که بسیاری از بروکر‌های مطرح دنیا به دلیل تحریم ها، از ارائه خدمات به تریدرهای ایرانی امتناع می‌کنند. بنابراین تریدرهای ایرانی برای انتخاب بروکر مناسب نه تنها باید بروکری را انتخاب کنند که انتظاراتشان را از یک بروکر خوب بسته به استراتژِی معاملاتی‌شان برآورده کنند، بلکه بایستی به تریدر‌های ایرانی نیز خدمات ارائه کند.

پاکت آپشن چیست

معرفی بروکر پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن  یک بروکر باینری آپشن است که در سال ۲۰۱۷ فعالیت خود را آغاز نمود. بروکر پاکت آپشن، متعلق به شرکت Gembell Limited است. این شرکت در جزایر مارشال و در Trust Company Complex با شماره ۸۶۹۶۷ به ثبت رسیده است. بروکر پاکت آپشن در موسسه‌ی بین المللی تنظیم بازار روابط مالی (IFMRRC) با شماره مجوز TSRF RU ۰۳۹۵ AA Vv0124 ثبت شده است. موسسه بین المللی تنظیم بازار روابط مالی (IFMRRC) یک سازمان مستقل است و مثل FCA انگلستان یا CySEC در قبرس مرجع رسمی مالی نیست.

این پلتفرم معاملاتی تازه تاسیس بیش از ۱۵۰ نوع دارایی چون انواع ارزهای دیجیتال، ارزهای کشورها و سهام شرکت‌ها را پشتیبانی می‌کند.

بروکر پاکت آپشن در مدت کوتاه فعالیت خود توانسته است با ارائه پلتفرم ساده و کاربر پسند و ابزار‌ها و امکانات کاربردی، جایگاه خوبی را در بین معامله‎گران بازار‌های مالی فراهم کند.

بروکر پاکت آپشن علاوه بر نسخه تحت وب، قابلیت نصب بر روی ویندوز، گوشی‌های همراه هوشمند در قالب اپلیکیشن اندروید و ios را دارد. کاربران با توجه به نیاز خود می‌توانند این بروکر را بر روی موبایل خود نصب کرده و در هر زمان و مکانی آن را مورد استفاده قرار دهند.

این بروکر با توجه به توانایی کاربران و سطح سرمایه‌گذاری آنان، حساب هاب متفاوتی را ارائه می‌کند که در ادامه این مطلب به انواع این حساب‌ها اشاره خواهیم نمود. همچنین دارندگان اکانت در بروکر پاکت آپشن می‌توانند در مسابقات و تورنومنت‌های مختلف شرکت کنند و از این طریق نیز درآمد کسب کنند.

امنیت بروکر پاکت آپشن

هر چند به نظر می‌رسد بروکر پاکت آپشن در سایت خود شفافیت لازم را دارد، اما با این حال گزینه‌های مبهمی نیز در سایتشان موجود است. یکی از این گزینه‌ها، تاریخ دقیق راه اندازی این بروکر است. (شاید در تاریخ ۲۰۱۷ شروع به فعالیت کرده باشد). ابهاماتی در مورد مجموع حجم سپرده‌ها و برداشت‌ها نیز وجود دارد و به نظر واقعی نمی‌آید یا لااقل به صورت روزانه، به روزرسانی نمی‌شود. اما تا به حال در سایت‌ها و سوشال مدیا در مورد کلاهبرداری توسط این بروکر گزارشی ارائه نشده است.

پاکت آپشن، بروکر تازه تاسیسی است که سود بالایی را برای معاملات در نظر گرفته است. اما با توجه به سابقه کوتاه این بروکر بهتر است، در صورتی که تمایل به استفاده از آن دارید، با احتیاط وارد معاملات شوید و یا از یک پلتفرم شناخته شده‌تر استفاده کنید.

مزایای ترید در پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن روش‌های متنوع تسهیلاتی و خدماتی را به بهترین شکل برای کاربران خود فراهم کرده است، که در زیر به چند نمونه از آن‌ها اشاره شده است:

برای فعالیت در بروکر پاکت آپشن می‌توان تنها با ۵۰ دلار یک معامله آنلاین را انجام داد. نیازی نیست تا مبلغ زیادی در حساب کاربری خود شارژ کرد.

بروکر پاکت آپشن دارای یک اکانت آزمایشی با موجودی ۱۰ دلار در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد.

پاکت آپشن هزینه اضافی برای معاملات دریافت نمی‌کند و سود خوبی به تریدر‌ها می‌دهد.

تعداد ارزهای زیادی در این بروکر وجود دارد که می‌توان در آنها سرمایه‌گذاری نمود. می‌توان ارز دلخواه خود را در این بروکر ترید نمود.

حداقل میزا ن سرمایه‌گذاری در پاکت آپشن تنها یک دلار است.

امکان انواع پرداخت‌ها در ۲۴ ساعت شبانه روز برای کاربران فراهم شده است.

مهم‌ترین ویژگی پاکت آپشن نسبت به سایر بروکر‌ها

سود باینری آپشن ۸۰ تا ۹۷ درصد بیشتر از سایر بروکر‌ها است. البته مقدار دقیق این سود بستگی به میزان سرمایه گزاری تریدر دارد. همچنین این بروکر بازه‌های زمانی مختلفی را برای معامله در اختیار معامله‎گران قرار می‌دهد. معامله‌گران می‌توانند مدت زمان معامله خود را بین ۶۰ ثانیه تا ۴ ساعت انتخاب کنند. انتخاب این بازه زمانی نیز یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این بروکر نسبت به سایر بروکرهاست.

سیستم بونوس پاکت آپشن

بروکر پاکت آپشن دارای بونوس یا پاداش است. در اولین استفاده تریدر از این بروکر به میزان ۵۰ درصد از واریزی وی به حساب بروکر، پاداش ارائه می‌کند. به عنوان مثال اگر تریدری برای اولین بار حساب خود را ۲۰۰ دلار شارژ کند، حساب کاربر مبلغ ۳۰۰ دلار شارژ می‌شود.

انواع حساب در پاکت آپشن

حساب دمو

حساب دمو در بروکر پاکت آپشن همان حساب آزمایشی است که در سایت به نام Stranger شناخته می‌شود. این نسخه آزمایشی با ۱۰ دلار شارژ است که امکان آشنایی با محیط بروکر و بازار مالی را برای معامله‌گران تازه کار فراهم می‌کند.

حساب تازه کار

حساب Newbie در بروکر پاکت آپشن برای معامله‎گران تازه‌ کار در نظر گرفته شده است. این حساب را می‌توان از ۱۰ تا ۱۰۰ دلار شارژ کرد و تعداد معاملات نامحدودی را به صورت همزمان انجام داد.

حساب مبتدی

حساب Beginner یا حساب افراد مبتدی با حداقل سرمایه‌گذاری ۱۰۰ دلار امکان‌پذیر است.

حساب با تجربه

برای افتتاح حساب Experienced نیاز به حداقل ۱۰۰ دلار موجودی است. یکی از مهمترین قابلیت‌های این حساب اولویت در برداشت و انجام معاملات توسط ربات‌های باینری آپشن است.

حساب  Master

حداقل موجودی حساب Master، مبلغ ۵۰۰۰ دلار است. در حساب Master تریدر قادر است تا سقف ۵۰۰۰ دلار ترید انجام دهد. این حساب بازگشت سرمایه بالاتر را تا ۴ درصد تضمین می‌کند.

حساب پرو

حساب پرو مانند حساب مستر است با این تفاوت که بازگشت سرمایه را تا ۶ درصد تضمین می‌کند. . جهت افتتاح حساب پرو مبلغ ۱۵۰۰۰ دلار نیاز است.

حساب  Guru

در حساب Guru دسترسی به لیست کامل اندیکاتور‌ها و انجام معاملات تا ۱۰ هزار دلار در هر معامله فراهم شده است. در حساب Guru امکان افزایش بازگشت سرمایه تا ۸ درصد فراهم شده است.

مهم‌ترین موضوع برای شارژ حساب در بروکر پاکت آپشن این است که تنها می‌توانید اکانت خود را به دلار شارژ کنید.

پاکت آپشن دارای سیستم امتیازبندی است، این سیستم با توجه به موجودی کاربران و با ارتقاء سطح، به معامله گران امتیازات ویژه‌ای می‌دهد.

برداشت از حساب بروکر

جهت برداشت از حساب خود می‌توان از روش‌های برداشت مختلف مثل وب مانی و پرفکت مانی استفاده کرد. برداشت وجه از حساب ۳ روز کاری بطول می‌انجامد.

قابلیت Social Trading پاکت آپشن

یکی از قابلیت‌های بروکر پاکت آپشن Social Trading است. توسط این قابلیت پاکت آپشن می‌توانید فعالیت‌های تریدر‌های موفق را که مدت زمان طولانی معامله‌های پر سودی داشته اند، پیگیری کنید و از این پس معاملات وی برای شما نیز لحاظ شود. قابل توجه اینکه قابلیت Social Trading تنها برای کاربران با حساب اصلی فعال است. در حساب دمو نمی‌توان از این قابلیت استفاده نمود.

ثبت نام در پاکت آپشن

اگر در این بروکر از قبل ثبت نام نکرده اید ، می توانید به سایت اصلی بروکر مراجعه کنید و به راحتی بر روی دکمه آبی رنگ Registration  در بالای صفحه کلیک کنید ، یا اینکه از بالا زبان صفحه را به فارسی تغییر دهید و “ثبت نام کردن” را بزنید. فرم زیر ظاهر میشه که باید با ایمیل اصلی خودتان و همینطور یک پسورد قوی پر بشود:

حتما بعد از ثبت نام در پر کردن فرم بالا ، به ایمیل خودتون برید و بر روی لینک فعال سازی که برای شما فرستاده شده کلیک کنید تا ایمیل شما تایید شود. بعد از ورود به حساب شخصی خودتان در سایت بروکر از نوار سمت چپ برروی “پروفایل” کلیک کنید. تا پنجره زیر ظاهر شود:

در پنجره بالا بر روی “پروفایل” کلیک کنید تا صفحه زیر ظاهر شود و در صفحه زیر مشخصاتتان را به دقت کامل کنید:

بعد از کامل کردن اسم و تلفن و آدرس در صفحه بالا ، در پایین همین فرم در قسمت “وضعیت هویت” و “وضعیت آدرس” باید اسکن مدارک هویت خودتان را برای بروکر ارسال کنید تا پاکت آپشن از صحت اطلاعاتی که در فرم بالا نوشتید مطمئن شود.

توجه : این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت کنترل امجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

تحریریه کنترل امجی

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *