۰

آموزش دانلود ابزار ماد کردن بازی Cyberpunk 2077

دانلود ابزار ماد کردن بازی Cyberpunk 2077

دانلود ابزار ماد کردن بازی Cyberpunk 2077

دانلود ابزار ماد کردن بازی Cyberpunk 2077

CD Projekt Red خبر خوبی را برای ماد ساز های بازی Cyberpunk 2077 اعلام کرده است که این بازی اکنون ابزار مودینگ رسمی خود را دارد تا کارها را آسان‌تر کند.

این ابزار که REDmod نام دارد، «مخصوص به همه علاقه مندان به بازی Cyberpunk 2077 و مودینگ» است و یک DLC رایگان است که پشتیبانی یکپارچه برای نصب و بارگذاری مدها در بازی اضافه می کند. REDmod همچنین ابزارهایی را ارائه می دهد که به سازندگان کمک می کند تا جنبه های مختلف Cyberpunk 2077 را تغییر دهند، از جمله صداهای سفارشی، انیمیشن ها، اسکریپت ها و موارد دیگر.

CD Projekt Red قول داده است که ابزار modding به طور مداوم در کنار هر پچ به روز می شود تا از سازگاری درست آن اطمینان حاصل شود. REDmod هم اکنون در وب سایت رسمی Cyberpunk 2077 برای دانلود در دسترس است. این نرم‌افزار برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی خاص، از جمله Steam، فروشگاه Epic Games و GOG در دسترس است.

دانلود ابزار REDmod

ابزار مودینگ در کنار به‌روزرسانی Edgerunners منتشر شد که دارای مجموعه‌ای از به‌روزرسانی‌های محتوای جدید بازی بود، مانند transmogging و امکان عکس‌برداری از گربه Nibbles.

پس از اعلام نسخه بعدی به نام Phantom Liberty، گزارش شده است که DLC تنها و تنها الحاقیه بازی خواهد بود. Phantom Liberty که برای عرضه در سال ۲۰۲۳ برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری X|S و Stadia برنامه‌ریزی شده است، به‌عنوان یک «جاسوسی هیجان‌انگیز» توصیف می‌شود و به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا مناطق جدید Night City را با گروهی از شخصیت‌های جدید کشف کنند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *