۰

معرفی ۵ بازی شبیه به Barotrauma

بازی شبیه به Barotrauma

بازی شبیه به Barotrauma

Barotrauma که توسط توسعه دهنده فنلاندی Undertow Games ساخته شده است، یک بازی ترسناک سبک بقا است که در آینده‌ای دور و بر روی زیردریایی‌هایی که اقیانوس‌های فضایی مرگبار را طی می‌کنند، روایت می‌شود.

این بازی بیشتر به دلیل سختی وحشیانه و گیم پلی غیرقابل پیش بینی خود شناخته شده است که هر چه تعداد بازیکنان بیشتری در خدمه زیردریایی خود داشته باشید سخت تر می شود.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ بازی شبیه به Barotrauma بپردازیم و هر کدام را بررسی کنیم.

Hidden Deep

بازی شبیه به Barotrauma

پلتفرم : ویندوز

اولین بازی در این لیست بازی‌ Hidden Deep است، یکی دیگر از بازی‌های ترسناک علمی تخیلی با سبک هنری مشابه و گیم‌پلی چالش‌برانگیز.

به جای بهره برداری از یک زیردریایی، وظیفه کاوش در یک معدن و تاسیسات تحقیقاتی گسترده زیر اقیانوسی را دارید که هیولاها در آن قرار دارند.

با فرماندهی یک تیم نجات، باید با دقت در محل حرکت کنید، در حالی که به دنبال محققان هستید، تجهیزات را تعمیر می کنید، و اسلحه خود را به سمت هر چیزی که حرکت می کند شلیک کنید.

این بازی به شدت تحت تأثیر فیلم Aliens و The Thing و همچنین بازی هایی مانند Half-Life است و توسط همان شرکت Daedelic Entertainment منتشر شده است.

We Need To Go Deeper

بازی شبیه به Barotrauma

پلتفرم : ویندوز، لینوکس

اگر برای بخش Co-op به سمت Barotrauma آمدید، مطمئناً شما و دوستانتان از بازی We Need To Go Deeper، یک بازی بقای زیردریایی ۲-۴ نفره، لذت خواهید برد.

در آن، شما و خدمه‌تان به عمیق‌ترین اقیانوس‌های جهان زیردریایی الهام گرفته از ژول ورن پر از موجودات و مخاطرات خطرناک سفر می‌کنید.

برای زنده ماندن، باید با هر فرد ارتباط برقرار کنید و نقشی را برای هدایت، تعمیر و دفاع از کشتی شما در برابر هر چیزی که در آب است، تعیین کنید.

مانند Barotrauma، بازی سعی می‌کند شما را با تهدیدات غیرقابل پیش‌بینی که شما را مجبور به واکنش سریع در سفرهای پرخطر در محیط های تصادفی می‌کند، غافلگیر کند.

Mr. Prepper

بازی شبیه به Barotrauma

پلتفرم : ویندوز

ما فکر می کنیم که شما هرگز نمی توانید در Barotrauma خیلی ایمن یا آماده باشید، بنابراین یک بازی کاملا در مورد آماده کردن خود برای یک فاجعه پایان جهان مناسب طبیعی به نظر می رسد.

آقای پرپر تعداد روزهای محدودی برای آماده شدن برای آخرالزمان با ساختن یک پناهگاه زیرزمینی با تمام امکاناتی که یک نفر می‌خواهد دارد.

از منظر گیم پلی، این به معنای کاوش در هر زاویه با استفاده مجدد از وسایل خانه، تجارت با همسایگان و زیر پا گذاشتن چند قانون است.

همچنین که یک حکومت مستبد با پلیس مخفی وجود دارد تا شما را دستگیر کند.

Oxygen Not Included

بازی شبیه به Barotrauma

پلتفرم : ویندوز ، مک ، لینوکس

اگر به اسکرولرهای دوبعدی برگردیم، Oxygen Not Included یکی دیگر از بازی های چالش برانگیز بقای فضایی مانند Barotrauma است که علیرغم کنترل چندین شخصیت توسط شما کاملا تک نفره است.

در آن، شما به عنوان فرمانده یک خدمه فضایی که در زیر سطح یک سیاره بیگانه زندگی می‌کنند، بازی می‌کنید که دسترسی به اکسیژن چندان آسان نیست.

برای جبران این موضوع، باید با دستکاری هوای قابل تنفس و دیگر منابع رو به کاهشی که تنها با تحقیق در مورد فناوری‌های جدید قابل جبران هستند، خلاق باشید.

PULSAR: Lost Colony

بازی شبیه به Barotrauma

پلتفرم :ویندوز ، مک ، لینوکس

بازی دیگری مانند Barotrauma می‌خواهید که در آن با دوستانتان یک سفینه فضایی را فرماندهی کنید؟ به ما اجازه دهید PULSAR: Lost Colony را به شما معرفی کنیم.

این عنوان ماجراجویی فضایی co-op شما را با حداکثر پنج بازیکن متحد می کند تا یک سفینه فضایی را در حالی که در یک کهکشان تصادفی حرکت می‌کند و در هرج و مرج می‌افتد، اداره کنید.

با بر عهده گرفتن نقش کاپیتان، خلبان، دانشمند، متخصص اسلحه یا مهندس، خدمه شما باید ایستگاه های مختلفی را هماهنگ کرده و مدیریت کنند تا کارها به خوبی پیش برود.

این شامل ماموریت‌های اکتشافی می‌شود که در آن شما باید ایستگاه‌های متروکه را بررسی کنید، قطعات را جستجو کنید و در برابر شرایط آب و هوایی شدید و موجودات خطرناک زنده بمانید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *