۰

معرفی ترسناک ترین دلقک های قاتل

ترسناک ترین دلقک های قاتل

ترسناک ترین دلقک های قاتل

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از ترسناک ترین دلقک های قاتل در فیلم ها بپردازیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Pennywise (It, 2017)

ترسناک ترین دلقک های قاتل

داستان همان IT قدیمی است، اما ۲۰۱۷ Pennywise (بیل اسکارسگارد) به طور قطع از دلقک سال ۱۹۹۰ ترسناک تر است. قیافه او متفاوت است، لباسش ترکیبی از لباس های دلقک در چندین دوره، صورتش کاملا سفید با لب های قرمز چشمگیر که در کنار موهای نارنجی اش بسیار ترسناک شده است. رویکرد اسکارسگارد نیز متفاوت است و بیشتر بر جنبه های هولناک این اهریم تمرکز می کند تا جنبه «دلقک بودن».

Twisty the Clown (American Horror Story, 2014)

ترسناک ترین دلقک های قاتل

جان کارول لینچ در نقش توئیستی دلقک وحشتناک است، دلقکی آرام و ملایم در یک نمایش عجیب و غریب که قربانی یک دروغ بدخواهانه می شود که توسط عجایب کارناوال پخش می شود. او به خانه می آید و متوجه شود مادرش مرده است. او قادر به تامین هزینه های خود نیست و حتی نمی تواند خود را بکشد، در حالی که تفنگ ساچمه ای در دهانش فقط فک پایین او را مثله کرده است. چیزی که توئیستی را واقعاً به یاد ماندنی می کند ماسک ترسناک اوست که او روی قسمت پایین صورتش می زند، پوزخندی ترسناک که یک هیولا را پنهان می کند.

Art the Clown (All Hallow's Eve, 2013)

ترسناک ترین دلقک های قاتل

ترسناک ترین دلقک های قاتل

Art the Clown شرور اصلی در سه فیلم است: All Hallow’s Eve، جایی که او توسط مایک جیانلی، Terrifier در سال ۲۰۱۷، و Terrifier 2 با بازی دیوید هوارد تورنتون یک دلقک قاتل اهریمنی در یک لباس سیاه و سفید در شب های هالووین بیرون می آید. او از شکنجه و مثله کردن آرام قربانیان خود لذت می برد یا آنها را آزاد می کند تا با وحشت آنچه دیده اند زندگی کنند.

Richard Grindle (Stitches, 2012)

ترسناک ترین دلقک های قاتل

Stitches یک فیلم ترسناک سیاه است که در آن ریچارد گریندل، با نام مستعار “Stitches the Clown” (راس نوبل) در جشن تولد تام جوان (رایان برک) به طور ناخواسته پس از افتادن در یک چاقوی تیز به قتل رسید. شش سال بعد، Stitches توسط یک فرقه دلقک جادوی سیاه احیا می شود و به دنبال انتقام از یک تام نوجوان (تامی نایت) و دیگرانی است که در مهمانی سرنوشت ساز حضور داشتند.

Wrinkles the Clown (Wrinkles the Clown, 2019)

ترسناک ترین دلقک های قاتل

 Wrinkles the Clown یک فیلم مستند / کمدی / ترسناک است. در سال ۲۰۱۵، ویدیویی که در یوتیوب بارگذاری شد، در فضای مجازی پخش شد که در آن یک دلقک ترسناک به نام Wrinkles از زیر تخت دختر جوانی بیرون می‌آید و او را می‌ترساند. ویدیوهای بیشتری ظاهر می‌شود و مدت کوتاهی پس از آن مشخص شد که رینکلز یک دلقک حرفه‌ای خارج از فلوریدا است و «شتیک» او برای ترساندن مستقیم کودکان برای اجاره در دسترس است. این مستند در سال ۲۰۱۹ با او روبرو می شود، جایی که به دیگران اجازه می دهد او را دنبال کنند. معلوم شد که او مردی پیر و بی خانمان است که برای پول در نقشدلقک ظاهر می شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *