۰

معرفی ۵ تا از بهترین فیلم های شبیه به Taken

بهترین فیلم های شبیه به Taken

معرفی 5 تا از بهترین فیلم های شبیه به Taken

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی  ۵ تا از بهترین فیلم های شبیه به Taken بپردازیم و هر کدام را بررسی کنیم؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Nobody (2021)

معرفی 5 تا از بهترین فیلم های شبیه به Taken

در فیلم Taken، میلز باید دخترش را نجات دهد در حالی که در Nobody کاراکتر Hutch Mansell باید همسر و پسرش را نجات دهد. پس از یک حمله، خشم منسل آشکار می شود و بینندگان او را می بینند که با مشت و اسلحه در حال مبارزه است. تعقیب و گریز ماشین و صحنه های مبارزه این فیلم را به یک رقیب درجه یک در ژانر اکشن تبدیل کرده است.

مانند Taken، مرد خانواده ای نشان داده می شود که تلاش می‌کند خانواده‌اش را نجات دهد، صحنه‌های مبارزه عالی، صحنه‌های تعقیب و گریز و مجموعه‌ای از مهارت‌ها که هر کسی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

A Day To Die (2022)

معرفی 5 تا از بهترین فیلم های شبیه به Taken

روشی که نیسون برای بازی اش در فیلم های اکشن شناخته شده است، به همان شیوه ای است که کارنامه بروس ویلیس در آن بوده است. او در بسیاری از فیلم های اکشن از جمله Die Hard و Red بازی کرده است. در A Day To Die او مهارت های اکشن خود را یک بار دیگر به صفحه نمایش می آورد.

این فیلم درباره یک افسر سابق عملیات نظامی است که باید ۲ میلیون دلار غرامت در ۲۴ ساعت بپردازد. بروک باتلر، لئون رابینسون و کوین دیلون به جدیدترین ماجراجویی ویلیس می‌پیوندند.

Promising Young Woman (2020)

معرفی 5 تا از بهترین فیلم های شبیه به Taken

برای کسانی که Taken را به خاطر نقشه انتقامی اش دوست داشتند، Promising Young Woman درست مانند آنها خواهد بود. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی امرالد فنل، داستان زنی را روایت می کند که در ماموریتی برای انتقام از دوستش است.

اگرچه ممکن است این بهترین داستان انتقام نباشد زیرا او توسط همان مردی که به دوستش حمله کرده کشته می شود.

The Equalizer (2014)

معرفی 5 تا از بهترین فیلم های شبیه به Taken

اکولایزر در طول تاریخ سینمایی خود چندین بار اجرا داشته است. اما نسخه ۲۰۱۴ دنزل واشنگتن را به عنوان یک فرشته انتقام جو نشون داد که به کسانی که نمی توانند به خود کمک کنند کمک می کرد.

The Equalizer مک کال را در حالی که از دوران بازنشستگی خود برای کمک به نوجوانی که توسط اوباش روسی آزار می بینند استفاده می کند. درست مانند Taken، شخصیت اصلی مجموعه‌ای از مهارت‌ها را ارائه می‌کند که او را به بهترین در این مبارزه تبدیل می‌کند.

The Bourne Identity (2002)

معرفی 5 تا از بهترین فیلم های شبیه به Taken

مت دیمون در طول دوران حرفه ای خود نقش شخصیت های زیادی را ایفا کرده است، از مردان خانواده دوست داشتنی گرفته تا قهرمانان اکشن. همه آنها در نوع خود عالی هستند، اما یکی از به یاد ماندنی ترین آنها نقش او در The Bourne Identity خواهد بود. جیسون بورن با مجموعه‌ای از مهارت‌های خاص، درست مانند برایان میلز، جست‌وجو می‌کند تا بفهمد او واقعاً کیست و چرا قاتلان دنبال او هستند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *