۰

۵ تا از بهترین فیلم های شبیه به Me Time

فیلم های شبیه به Me Time

فیلم های شبیه به Me Time

 در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ تا از بهترین فیلم های شبیه به Me Time بپردازیم و هر کدام را خلاصه بررسی کنیم ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

The Other Guys (2010)

فیلم های شبیه به Me Time

The Other Guys به طور کلی در میان بهترین فیلم های مارک والبرگ قرار می گیرد. این فیلم کمدی اکشن در مورد جفت شدن کارآگاه آلن است که با کارآگاه سرسخت تری شریک می شود و این دو فرصت پیدا می کنند تا زمانی که کارآگاهان اصلی کشته می شوند، نام خود را درخشان کنند.

بازی والبرگ در فیلم The Other Guys هیچ شباهتی به بازی او در Me Time ندارد، با این حال طرفداران این فیلم دوست دارند او را در فیلمی با مضمون مشابه آن بببینند. The Other Guys عناصر اکشن و کمدی را به طرز ماهرانه‌ای برای یک تجربه کامل از ابتدا تا انتها ترکیب می‌کند.

Due Date (2010)

فیلم های شبیه به Me Time

رابرت داونی جونیور و زک گالیفیاناکیس برای این کمدی با هم همکاری کردند، جایی که شخصیت اول، پیتر، مجبور می شود با ایتان در سراسر کشور سفر کند تا به موقع برای تولد دخترش به خانه برسد. بی لیاقتی دائمی اتان هر دو مرد را در مسیر تهدید می کند.

شخصیت‌های اصلی به هیچ وجه مانند شخصیت‌های فیلم Me Time دوست نیستند، اما کارهای خنده‌دار زیادی که آنها بخشی از آن‌ها می‌شوند، باعث می‌شود کاملا شبیه هم باشند. بینندگان تا حد زیادی از بازی داونی جونیور و گالیفیاناکیس با یکدیگر لذت می‌برند و پیش‌فرض سفر جاده‌ای به فیلم اجازه می‌دهد بدون دردسر جریان داشته باشد.

Ride Along (2014)

کوین هارت تقریباً یک دهه قبل با Ride Along نسخه ای بسیار شبیه به Me Time داشت که در آن با Ice Cube هم بازیگر شد. داستان نشان می‌دهد که یک کارآگاه پلیس، نامزد خواهرش را به یک سفر می‌برد تا بتواند خود را لایق ازدواج با او ثابت کند.

جریان مداوم شوخی‌های Ride Along، بازه زمانی کوتاه رویدادها، و کمدی مخصوص هارت همگی در مسیر Me Time قرار دارند. طرفداران فیلم دوم از هم بازی شدن هارت با آیس کیوب لذت خواهند برد، زیرا سبک پر سر و صدای کمدی او کاملاً با سبک بی صدا و ساکت آیس کیوب در تضاد است.

Rush Hour (1998)

فیلم های شبیه به Me Time

صحنه‌های مبارزه بسیاری با جکی چان در ساعت شلوغی ثبت شده است، اما جذابیت اصلی فیلم مربوط به پویایی جکی چان با کریس تاکر است. این دو در نقش کارآگاهان لی و کارتر که در جستجوی دختر ربوده شده یک دیپلمات چینی با هم نیک شده اند، بازی می کنند.

شخصیت‌های «ساعت شلوغی» از نظر شخصیتی بسیار متضاد هستند، یکی از آنها پر حرف است و دیگری ساکت و فقط او را تحمل می‌کند. این نوع جفت‌سازی در Me Time نیز یافت می‌شود، که اکشن مشابهی با ساعت شلوغی ندارد، اما مطمئناً جذابیت مشابهی را در مورد فیلم‌های کمدی بازیگران اصلی به تصویر می‌کشد.

Central Intelligence (2016)

فیلم های شبیه به Me Time

این فیلم که هنوز در میان پردرآمدترین فیلم‌های کوین هارت تا به امروز قرار دارد، برای اولین بار با «راک» همکاری کرد. کمدی اکشن  درباره شخصیت‌های آن‌ها، کالوین و رابی است که همکلاسی‌های سابق دبیرستانی هستند که زمانی که فعالیت‌های CIA رابی، کالوین را مجبور می‌کند به او کمک کند، گرد هم آمده‌اند.

Central Intelligence و Me Time نه تنها به دلیل حضور هارت، بلکه به دلیل طرح کلی دوستان قدیمی که با هم ملاقات می‌کنند شبیه هم هستند. ترکیب هارت و راک به قدری مورد استقبال قرار گرفت که آنها چندین بار صفحه نمایش را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند و موفقیتی مشابه داشتند.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *