۰

۵ بازی هک اند اسلش جذاب که شاید نشناسید

بازی هک اند اسلش

بازی هک اند اسلش

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی ۵ بازی هک اند اسلش جذاب و هیجان انگیز بپردازیم که ممکن است تا به حال با آنها آشنا نشده باشید؛ با کنترل امجی همراه باشید.

Ultra Age

بازی هک اند اسلش

پلتفرم : ویندوز

اگر مشتاق اکشن‌های دراماتیک هستید، Ultra Age یک بازی جدید هک اند اسلش است که ارزش تجربه را دارد.

در آن، بازیکنان باید با دشمنان جهش‌یافته‌های بی‌رحم و روبات‌های قدرتمند در زمینی که روزهای بشریت در آن به پایان رسیده است، مبارزه کنند.

با بر عهده گرفتن نقش یک سرباز جوان به نام ایج، قصد دارید از نابودی بشر جلوگیری کنید و در عین حال مهارت های رزمی خود را تقویت کنید.

همانطور که ماموریت خود را انجام می دهید، چندین تیغه با قدرت های منحصر به فرد را باز می کنید که به شما امکان می دهد حرکات ترکیبی و کمبو های جذابی را اجرا کنید.

Nobody Saves the World

بازی هک اند اسلش

پلتفرم : ویندوز، PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One، سوییچ

Nobody Saves the World یک بازی RPG اکشن هک اند اسلش با تغییر در مالکیت موجودات است که شما را به شکل‌های مختلف برای ترکیب و تطبیق توانایی‌ها می‌بیند.

انجام این کار به شما این امکان را می دهد که از دنیایی دو بعدی ای که با دست ترسیم شده است عبور کنید تا به مناطق جدید برسید، با دشمنان نبرد کنید و ماموریت های چالش برانگیز را انجام دهید.

بیش از ۱۵ فرم مجزا برای باز کردن قفل وجود دارد، از موش گرفته تا حیوات بزرگ و ربات، و بسیاری موارد دیگر که به مبارزه و اکتشاف احساس تازگی می بخشد.

در نهایت، این بازی توسط استودیو DrinkBox تولید می‌شود، که بیشتر برای عناوینی مانند Guacamelee شناخته شده است.

Have a Nice Death

بازی هک اند اسلش

پلتفرم : ویندوز

در حال حاضر در Steam Early Access بازی Have a Nice Death یک اکشن دوبعدی است که از مبارزات هک اند اسلش برای برجسته کردن آن استفاده می‌کند.

در آن، بازیکنان نقش یک جمع‌آورنده روح را بر عهده می‌گیرند که پس از شروع درخواست‌های جنون‌آمیز همکارانش، مجبور می‌شود داس خود را بردارد و مبارزه کند.

با قدم زدن در Death Incorporated، این شانس را خواهید داشت که از بیش از ۳۰ سلاح و طلسم منحصربه‌فرد استفاده کنید که می‌توان آن‌ها را ارتقا داد و اثرات ویرانگر را ارائه کرد.

Thymesia

بازی هک اند اسلش

پلتفرم : ویندوز

در ادامه، ما Thymesia را داریم، یک RPG اکشن که از Dark Souls الگوبرداری شده است که نبردی سریع و یک سیستم سلاح پیچیده را ارائه می دهد.

در پادشاهی که مرگ دائما در حال گسترش است، شما را به عنوان یک پزشک مرموز طاعون معرفی می کند که دشمنان را شکار می کند و از قدرت بیماری استفاده می کند.

با آغاز ماموریتی برای بازیابی حافظه خود و کشف حقیقتی که در پس درمان جهان از نفرین آن وجود دارد، با انبوهی از باس های وحشتناک روبرو خواهید شد.

شما باید هر یک را شکست دهید و از قدرت آنها برای قوی تر شدن استفاده کنید و در عین حال سلاح ها و توانایی های شخصیت خود را ارتقا دهید.

V Rising

بازی هک اند اسلش

پلتفرم : ویندوز

V Rising یک بازی بقا است که شما را به عنوان یک خون آشام تشنه خون در تلاشی برای بازسازی پادشاهی تاریک خود در جهانی همیشه در حال تغییر قرار می دهد.

این امر مستلزم ترکیبی منحصربه‌فرد از گیم‌پلی جهان باز، بیس‌سازی و اکشن با مکانیک‌های هک اند اسلش است.

همچنین یک سیستم روز/شب وجود دارد که بر مکان‌هایی که بازیکنان می‌توانند بروند و فعالیت‌هایی را که می‌توانند بدون خطر مرگ اکتشاف کنند، تأثیر می‌گذارد.

از نظر بصری، بازی دارای یک POV زیبایی‌شناسی و ایزومتریک کاملا گوتیک است که به آن کمک می‌کند از بازی‌های مشابه در ژانر هک اند اسلش متمایز شود.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *