۰

اولین شخصیت شرور House Of The Dragon و تفاوت آن با GOT

شخصیت شرور House Of The Dragon

شخصیت شرور House Of The Dragon

اولین شخصیت شرور House of the Dragon، کاراکتر Crab Feeder است که موقعیتش در سریال با شرور های اولیه Game of Thrones تفاوت زیادی دارد. برخلاف بازی تاج و تخت، تفسیر شخصیت‌های اصلی House of the Dragon به عنوان شرور، چندان مشخص نیست. به جای یک شخصیت از نوع Jaime یا Joffrey که داستان قوس طولانی مدت است و کنترل خود را در قلمرو تثبیت کرده است، اولین بحران شرور فصل ۱ House of the Dragon بیشتر یک تهدید فوری است.

در حالی که فصل ۱ House of the Dragon، قسمت ۲ عمدتاً به عواقب پس از وارث شدن رینیرا و نیاز به ازدواج مجدد پادشاه ویسریس می پردازد، همچنین اولین درگیری شدید سریال را ایجاد می کند. پس از اینکه ویسریس همچنان نگرانی های لرد کورلیز ولاریون را در مورد درگیری های استپ استونز نادیده می گیرد و پیشنهاد او برای ازدواج با لانا ولاریون را رد می کند، مار دریایی دیمون تارگرین را که به همین ترتیب طرد شده بود را به خدمت می گیرد. در حالی که شهرهای آزاد در استپ استونز به جنگ می پردازند و خطوط کشتیرانی ولاریون را تهدید می کنند، کورلیس و دیمون تمرکز خود را به حمله به اولین شرور رسمی House of the Dragon تغییر می دهند.

شخصیت شرور House Of The Dragon

پس از اینکه دیمون اساساً موافقت کرد که با کورلیس به جنگ برود، فصل ۱ House of the Dragon، قسمت ۲ با تصویری از یک چهره مرموز با صورت و ماسک سوخته به پایان می رسد. این شخصیت House of the Dragon به نام Crab Feeder است که نام اصلی او در قسمت ۱ Craghas Drahar است. Drahar خود را Prince of the Triarchy نامیده است، با سریال توضیح می‌دهد که او ملوانان وستروسی را می‌کشد یا مجروح می‌کند و آنها را در آنجا رها می‌کند تا خوراک خرچنگ ها بشوند. Crab Feeder اولین تهدید بزرگ فصل ۱ House of the Dragon است، اما دشمنان اصلی او به جای King Viserys، Daemon Targaryen و Corlys Velaryon خواهند بود.

شخصیت شرور House Of The Dragon

بازی تاج و تخت برخی از بزرگترین شرورهایی را که تا به حال در تلویزیون دیده شده اند، به نمایش می گذارد، با حضور چند فصلی یا سریالی آنها که یا به صورت فزاینده ای بد می شوند یا تبدیل به چهره هایی فوق العاده دلسوز می شوند. از جیمی گرفته تا جافری باراتیون و سرسی، با شروران فصل ۱ بازی تاج و تخت فوراً برخورد نشد، زیرا تغییرات اصلی شخصیت آنها در مدت زمان طولانی اتفاق افتاد. حتی والدر فری هم پس از عروسی خونین مورد حمله قرار نگرفت و استارک‌ها سه فصل دیگر منتظر بودند تا انتقام بگیرند. با این حال، شرور اولیه House of the Dragon، کسی است که خیلی سریع مورد توجه قرار می گیرد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *