۰

آموزش پیدا کردن سلاح های جدید فورتنایت سیزن ۳ چپتر ۳

سلاح های جدید فورتنایت سیزن ۳ چپتر ۳

سلاح های جدید فورتنایت سیزن 3 چپتر 3

سلاح های جدید فورتنایت سیزن ۳ چپتر ۳

هفته Shadow of Phantasm در فورتنایت در حال انجام است، و در حالی که چند ماموریت جدید برای انجام وجود دارد، قابل توجه ترین بخش هفته، انواع آیتم های جدید آن است. این موارد اضافه شده به آیتم‌های Dragon Ball Kamehameha و Nimbus Cloud که اخیراً اضافه شده‌اند می‌پیوندند تا اطمینان حاصل کنند که برای هفت روز آینده هرج و مرج زیادی در جزیره وجود دارد. بیایید نگاهی بیندازیم به هر موردی که برای این رویداد مخفی شده است و چگونه می توانید هر یک از آنها را به دست آورید.

چهار آیتم از جمله Shield Bubble, Shadow Bomb, Suppressed Assault Rifle, و Suppressed SMG در این هفته رونمایی شدند.

Shield Bubble :

Shield Bubble را می توان روی زمین، در صندوق ها و از دراپ ها پیدا کرد. این آیتم را می توان مانند یک نارنجک پرتاب کرد تا یک سپر گنبدی ایجاد کند که تیر های ورودی و خروجی را برای مدتی مسدود می کند. با این حال، توجه داشته باشید که انفجار Kamehameha را مسدود نمی کند، بنابراین مطابق با آن آماده شوید.

سلاح های جدید فورتنایت سیزن 3 چپتر 3

Shadow Bomb :

Shadow Bomb را می توان روی زمین، در چست ها ها و از دراپ ها پیدا کرد. این مورد را می توان زیر خود انداخت تا برای مدت کوتاهی شما را در یک ابر تاریک بپوشاند. در طول مدت این افکت، سرعت بالاتر و توانایی پرش از روی دیوارها را به دست می آورید.

Suppressed Assault Rifle :

Suppressed Assault Rifle را می توان روی زمین و در صندوق ها پیدا کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این اسلحه دارای یک صدا خفه کن است و بنابراین برای بازیکنانی که نزدیک نیستند قابل شنیدن نخواهد بود. از گلوله‌های متوسط استفاده می‌کند و آسیب‌های مناسبی می‌زند، اما لگد آن با طولانی‌تر شلیک بدتر می‌شود.

Suppressed SMG :

Suppressed SMG می توان روی زمین و در صندوق ها یافت. مانند اسلحه فوق، این اسلحه صدا خفه کن برای بازیکنانی که به مکان شما نزدیک نیستند قابل شنیدن نخواهد بود. از گلوله های سبک استفاده می کند و دارای لگد نسبتا قابل کنترلی است، اما به دلیل اینکه سرعت شلیک آن کمی کمتر از Stinger SMG است، واقعاً فقط برای حملات غافلگیرکننده از نزدیک مفید است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *