۰

۱۰ تا از باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

۲۰۲۲ توجه را به برخی از سریال‌های انیمه محبوب که به خاطر شخصیت‌ها و قهرمانان باهوششان معروف هستند، جلب کرده است، مانند شیکامارو نارا از فرنچایز Naruto/Boruto، اروین اسمیت از Attack on Titan و Sosuke Aizen از Bleach.

شخصیت های بسیار باهوش به دلایل مختلف می توانند برای عناوین انیمه بسیار مهم باشند، اما اغلب آن ها کسانی هستند که نقشه های مشخص یا مرموزی را انجام می دهند، اطلاعات پنهانی را قبل از بقیه شخصیت ها پیدا می کنند یا از عقل خود در برابر حریفان خود به نفع خود استفاده می کنند. عقل معمولاً در انیمه به عنوان یک تهدید واقعی به دلیل شخصیت‌های قدرتمند با توانایی‌ها و قدرت‌های فیزیکی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد. با این حال، طرفداران MyAnimeList شخصیت های خاصی را محدود کرده اند که از قدرت هوش خود استفاده می کنند و از رقبای خود به عنوان یک تهدید واقعی متمایز می شوند.

Yang Wen-Li (Legend Of The Galactic Heroes)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

یانگ ون لی شخصیتی از Legend Of The Galactic Heroes است که به خاطر نقش افسری در ناوگان فضایی اتحاد سیاره های آزاد شناخته می شود. او به عنوان یکی از بزرگترین دریاسالارهای تاریخ بشر شناخته می شود که با مهارت های تاکتیکی نظامی قابل توجهی که در میدان جنگ به کار برد، نشانی از خود به جای گذاشت.

یانگ راهی برای شکست مداوم تهدیدات مخالفانش با وجود داشتن منابع کمتر از آنها پیدا کرد و مردی بود که به دنبال آرمان‌های خود بدون اینکه یک بار در طول عمرش از آنها تزلزل کند مشهور بود. یانگ نه تنها یک تاکتیک‌دان نظامی درخشان بود، بلکه مهارت‌هایی برای هدایت موقعیت‌های سیاسی و دموکراتیک حساس داشت و او را از دیگران متمایز می‌کرد.

Conan Edogawa (Detective Conan)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

کانن ادوگاوا شخصیت اصلی کارآگاه کانن و آلتر ایگو شینیچی کودو است. پس از اینکه شینیچی به یک کودک کوچکتر تبدیل می شود، او قصد دارد با نام مستعار Conan ادامه دهد و همچنان از مهارت های کارآگاهی چشمگیر خود برای حل جنایات استفاده کند.

کانن توجه بی عیب و نقصی به جزئیات دارد و به او اجازه می دهد در مواردی متوجه سرنخ ها و ناسازگاری ها شود که در غیر این صورت مورد توجه قرار نمی گرفت. او فردی فوق‌العاده منطقی است و از الگوی تفکر خود برای بررسی جزئیات مهم تقریباً در هر مورد استفاده می‌کند و به او اجازه می‌دهد این جزئیات را به جنایت مرتبط کند. ظاهر کودک مانند او همچنین به او اجازه می دهد تا در هنگام کار با پرونده کمتر سوء ظن دیگران را ایجاد کند و کانن دقیقاً چگونگی استفاده از این مزیت را کشف کرده است.

Shiba Tatsuya (The Irregular At Magic High School)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

شیبا تاتسویا قهرمان اصلی مجموعه انیمیشن The Irregular At Magic High School است. او دانشجوی دوره مهندسی سحر و جادو است و به عنوان یکی از ممتازترین دانشجویان هم در زمینه شعبده بازی و هم از نظر تحصیلی شناخته می شود.

تاتسویا فوق‌العاده باهوش و تحلیل‌گر است و مهم‌ترین موفقیتش در اختراعش «The Freed Suit» است که به کاربر اجازه پرواز می‌دهد، کاری که باهوش‌ترین جادوگران جهان قرن‌ها در انجام آن ناکام بودند. Tatsuya قادر است بلافاصله یک فرد را به عنوان متخاصم یا غیر متخاصم بدون تردید طبقه بندی کند و قادر است پیچیده ترین معادلات ریاضی را در میلی ثانیه پاسخ دهد و اهمیت ذهن هوشمند او را ثابت کند.

John Liebert (Monster)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

جان لیبرت شرور اصلی Monster و فردی فوق‌العاده کاریزماتیک و باهوش است که سال‌های زیادی را در مکان‌های مختلف زندگی کرده است. او با نام‌های مستعار مختلفی زندگی می‌کند و از مهارت‌های مردمی‌اش صرفاً برای سرگرمی خود برای دستکاری و فساد دیگران استفاده می‌کند.

روشی که جان از هوش در سطح نبوغ خود برای بهتر شدن مردم و دستکاری آنها برای انجام دستورات خود استفاده می کند، وحشتناک است و بخشی از آن چیزی است که او را به یک شرور جذاب تبدیل می کند. جان قادر است هر چیزی را به خاطر بسپارد و در تمام دوران تحصیلش عالی بود. در حالی که جان این پتانسیل را داشت که توانایی های خود را به خوبی انجام دهد، در عوض از آنها برای آوردن تاریکی به جهان استفاده می کند، حتی افراد خاصی را برای ارتکاب جنایات جدی یا آسیب رساندن به خود دستکاری می کند.

Shikamaru Nara (Naruto)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

شیکامارو نارا یک شخصیت جانبی مهم در سراسر ناروتو است. شیکامارو اغلب به عنوان یک نینجا با هوشی در سطح نابغه شناخته می شود، و نقل قول های زیادی توسط شیکامارو در سرتاسر ناروتو گفته می شود که این را ثابت می کند.

شیکامارو یکی از اولین شخصیت هایی بود که بعد از امتحانات چونین به Chunin ارتقا پیدا کرد و دلیل آن استفاده قابل توجه از هوش در هر سه دور بود. او سپس بعد از چهارمین جنگ بزرگ نینجا به Jonin تبدیل شد و به عنوان مشاور کاکاشی هاتاکه و ناروتو اوزوماکی در طول نقش‌هایشان به عنوان ششمین و هفتمین هوکاگه از دهکده برگ پنهان کار کرد.

Ginko (Mushishi)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

Ginko یک شخصیت اصلی در سراسر انیمه Mushishi است که به دلیل حل پرونده های Mushi شناخته شده است. جینکو فردی آرام، اما باهوش است که به ندرت بیش از یک بار از یک مکان بازدید می‌کند و لقب «wanderer» را برای او به ارمغان می‌آورد.

جینکو در طول سریال آرام و باهوش است. جینکو قادر است تشخیص دهد که چه زمانی یک مشکل یا رخداد توسط موشی ایجاد می‌شود و بهترین می‌داند که چگونه به افرادی که مشکلات مربوط به آنها را دارند کمک کند و هوش بسیار خوب و در عین حال قابل توجه خود را ثابت کند.

Light Yagami (Death Note)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

لایت یاگامی شخصیت اصلی در سراسر Death Note است و به عنوان شخصیتی که به نظر می رسد یک قهرمان داستان است، شناخته شده است، اما به تدریج به شرور اصلی داستان تبدیل می شود.

لایت یاگامی در کارهایش فوق العاده حساب شده و حیله گر است و اغلب از او به عنوان یکی از باهوش ترین شرور های انیمه در تمام دوران یاد می شود. هوش لایت در طول خط داستانی کاملا غیرقابل انکار است، زیرا او دائماً در مقابل بهترین کارآگاهان جهان قرار می گیرد که دائماً از آنها پیشی می گیرد. لایت در اعمال خود بسیار دقیق است، چندین نقشه دقیق می‌کشد و مکرراً با کاریزمای و هوش اجتماعی خود دیگران را به نفع خود دستکاری می‌کند و او را از دیگر شخصیت‌های مشابه متمایز می‌کند.

Edward Elric (Fullmetal Alchemist)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

ادوارد الریک قهرمان اصلی Fullmetal Alchemist است و به عنوان یکی از باهوش ترین قهرمانان انیمه شونن شناخته می شود. ادوارد می تواند نسبتاً پرانرژی و احمق باشد و باعث شود دیگران در نگاه اول به او بی توجهی کنند، اما او ثابت کرده است که یکی از تواناترین کیمیاگران این مجموعه است.

ادوارد تا حدودی یک اعجوبه کیمیاگری است که در سن ۱۰ سالگی برخی از پیچیده ترین کیمیاگری های جهان را آموخته است. ادوارد دارای هوش نابغه ای است که نه تنها در کیمیاگری بلکه به عنوان یک مبارز در نبرد نیز از آن استفاده می کند. ادوارد قادر است نقاط قوت و ضعف مخالفان خود را تجزیه و تحلیل کند و آن را با مهارت های خود در کیمیاگری برای مقابله با دشمنان خود جفت کند.

L Lawliet (Death Note)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

L Lawliet شخصیتی در Death Note است که بیشتر به خاطر کارآگاهی که در طول سریال با لایت یاگامی مخالفت می‌کند، شناخته می‌شود و در مورد رمز و راز Kira تحقیق می‌کند. L دائماً خود را عجیب و غریب، اما غیرقابل انکار در طول سریال باهوش نشان می دهد.

L دارای رفتارهای منحصر به فردی است که هوش او را برای مخاطب واقعی و باورپذیر نشان می دهد. او به عنوان یکی از باهوش‌ترین شخصیت‌های انیمه در تمام دوران شناخته می شود، تماشای او هنگام کشف اسرار پیرامون Kira و Death Note بسیار جذاب است. L موفق می شود اطلاعات را به شیوه ای حساب شده و کامل کنار هم قرار دهد، که به او اجازه می دهد به درستی لایت را به عنوان مظنون اصلی شناسایی کند، زمانی که دیگران بارها و بارها او را نادیده می گرفتند.

Lelouch Lamperouge (Code Geass)

باهوش ترین شخصیت ها در انیمه

Lelouch Lamerouge یک قهرمان اصلی در Code Geass است که به دلیل هوشمندی و پیچیده بودن بسیار معروف است. للوچ یک استراتژیست متفکر است و دقیقاً می داند که برای رسیدن به اهدافش چه زمانی باید چه عملکردی داشته باشد.

للوچ دقیقا می دانست که برای رسیدن به آرمان هایش چه باید کرد و از قربانی کردن جان دیگران برای رسیدن به آنها هراسی نداشت. للوچ می‌توانست یک قدم جلوتر از حریف بماند، تاکتیک‌های آن‌ها را بخواند و با حرکات دقیق و قدرتمند خود پاسخ دهد.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *