۰

معرفی ۱۰ تا از بهترین فیلم های ترسناک بالای ۱۳ سال

فیلم های ترسناک بالای ۱۳ سال

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

فیلم های ترسناک بالای ۱۳ سال

دنباله مورد انتظار Glass Onions: A Knives Out Mystery دارای رتبه PG-13 خواهد بود، و در حالی که طرفداران ترسناک اغلب انتظار دارند فیلمی با رتبه R کاملاً ترسناک باشد، رتبه PG-13 می تواند فضایی ترسناک و لحظات ترسناک را القا کند. کاراکترهای خوش ساخت و جامپ اسکیر های عاقلانه همگی می توانند یک فیلم را بدون در نظر گرفتن رتبه بندی سنی وحشتناک کنند.

طرفداران فیلم های ترسناک به Reddit رفته اند تا فیلم هایی را که دارای رتبه بندی PG-13 هستند، اما مطمئناً هیجان انگیز هستند به اشتراک بگذارند. این فیلم‌ها در چند دهه گذشته اکران شده‌اند و به‌ویژه وهم‌آور هستند. در ادامه می توانید این فیلم هارو مشاهده کنید ؛ با کنترل امجی همراه باشید.

The Exorcism of Emily Rose (2005)

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

یکی از Redditor از “جن گیری امیلی رز” به عنوان یک فیلم ترسناک با رتبه PG-13 یاد کرد. وکیل ارین برونر کار روی پرونده پدر ریچارد مور را آغاز می کند، زیرا تصور می شد او دختر جوانی به نام امیلی رز را به قتل رسانده است. کشیش می خواست از شر شیاطین امیلی خلاص شود و نتیجه وحشتناک بود.

یکی از بهترین فیلم‌های جن‌گیری، دیدن کشف این پرونده توسط ارین بسیار جذاب است، زیرا این موضوع قطعاً به قلمرو قانونی منحصربه‌فرد می‌رود. مانند دیگر فیلم‌های این ژانر، صحنه‌های واقعا ناراحت‌کننده‌ای دارد. سخت است که نسبت به امیلی که خیلی جوان است و در موقعیت غم انگیزی قرار می گیرد، احساس بدی نداشته باشیم.

Darkness Falls (2003)

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

انتظار برای پری دندان هیجان انگیز است، اما در Darkness Falls این شخصیت معروف خطرناک و وحشتناک می شود. Redditor Unlucky-Potato-9034 گفت: “من ۱۰ ساله بودم که برای اولین بار آن را تماشا کردم و یک ماه تمام مرا می ترساند.”

فیلم با توضیحی هوشمندانه برای پری دندان شیطانی آغاز می‌شود: ماتیلدا دیکسون شهری را که در آن زندگی می‌کرد به خاطر رفتار بدشان با او نفرین کرد. شخصیت های اصلی نوجوانانی هستند که نفرین را کشف می کنند و نتیجه یک داستان سرگرم کننده است که پیچش تاریکی روی یک شخصیت آشنا است.

Ouija: Origin of Evil (2016)

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

فیلم های ترسناک بالای ۱۳ سال

مایک فلانگان فیلم ترسناک خوش ساخت Ouija: Origin of Evil را کارگردانی کرد که درباره آلیس زاندر بیوه است که خانواده اش را در دهه ۱۹۶۰ بزرگ می کند و تجارتی را اداره می کند که در آن به مردم مطالب روانی می دهد. این یک داستان تسخیر شیطان و همچنین یک داستان خانوادگی هوشمند است، زیرا واضح است که آلیس واقعاً فرزندانش را دوست دارد و بهترین ها را برای آنها می خواهد.

Redditor BingoBarkington این فیلم را دوست دارد و نوشت که “داستانی قوی، بازی عالی، شخصیت های بسیار دوست داشتنی و البته کارگردانی عالی” دارد. مطمئناً ترسناک‌تر از آن چیزی است که رتبه PG-13 ممکن است نشان دهد، و دیدن دوریس جوان که در حین تسخیر شدنش به دیگران صدمه می‌زند، آزاردهنده است.

(۲۰۰۷) - ۱۴۰۸

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

۱۴۰۸ یک فیلم PG-13 کاملاً ترسناک است. این فیلم که از داستان کوتاه استیون کینگ اقتباس شده است، مضامینی دارد که برای طرفداران آثار کینگ آشنا است، از نویسنده ای که درگیر امور ماوراء طبیعی است تا هتلی جن زده.

مایک انسلین شروع به اقامت در یک هتل معروف شهر نیویورک به نام دلفین می کند و در حالی که فکر نمی کند در اینجا ارواح وجود داشته باشد، متاسفانه ثابت شده است که اشتباه می کند. اگرچه ممکن است تماشای یک شخصیت در اتاق هتل برای یک فیلم کامل کسل کننده به نظر برسد، ۱۴۰۸ غافلگیرکننده، غیرمنتظره و سرگرم کننده است.

The Others (2001)

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

یکی از Redditor ها از فیلم «دیگران» به عنوان یک فیلم ترسناک با رتبه PG-13 یاد کرد. در حالی که پیچ و تاب فیلم فراموش نشدنی ترین بخش آن است، The Others یک محیط عالی دارد زیرا یک خانواده در یک خانه بزرگ در سال ۱۹۴۵ زندگی می کنند و فکر می کنند که ارواح در بین آنها زندگی می کنند.

فیلمی هوشمندانه درباره زندگی پس از مرگ، The Others پر از ترس های لحظه ای است که در واقع کاملاً منطقی هستند و یک احساس کلی وجود دارد که شخصیت اصلی گریس در مورد مکانی که او خانه می نامد چیزهای زیادی وجود دارد که نمی داند. اگرچه تماشای فیلم برای اولین بار به لطف پایان غافلگیرکننده، سرگرم کننده ترین است، اما به دلیل فضاسازی می توان چندین بار از آن لذت برد.

The Sixth Sense (1999)

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

فیلم حس ششم یکی از بهترین آثار این ژانر به حساب می آید ؛ کودکی که قدرت دیدن و ارتباط برقرار کردن با مرده ها را دارد و چیزهایی را می بیند که دیگرانم نمی توانند آن را ببینند.

از تماشای کول سیرز که ارواح را در همه جا مشاهده می‌کند و زمانی که مادر کایرا کالینز او را مسموم می‌کند، به صحنه‌های سخت تماشا می‌رود، حس ششم هیچ کمبودی در لحظات ناراحت‌کننده ندارد.

The Visit (2015)

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

فیلم های ترسناک بالای ۱۳ سال

شخصیت‌های M. Night Shyamalan به خوبی نوشته شده‌اند و همین موضوع در مورد پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و فرزندان در «Visit» در سال ۲۰۱۵ صدق می‌کند، که ردیتور collins0911 از آن به عنوان یک فیلم برجسته PG-13 یاد کرد که است.

پیچ و تاب The Visit خاطره انگیزترین بخش آن است، اما بقیه سفر نیز لذت بخش است، زیرا تایلر و بکا با پدربزرگ و مادربزرگ خود می مانند و متوجه می شوند که همه چیز آنطور که به نظر می رسد نیست. بازی‌های قوی از بازیگرانی که نقش این دو خواهر و برادر ترسیده و در عین حال قوی را بازی می‌کنند، به فضای ترسناک فیلم کمک می‌کند.

Mama (2013)

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

ردیتور thesehumblemachines گفت “ماما” فقط دارای رتبه PG-13 است اما قطعا ترسناک است. خواهر و برادر لیلی و ویکتوریا در جنگلی یافت می شوند که چندین سال است که از یک تراژدی خانوادگی در آنجا بوده اند.

تصور آنچه که شخصیت‌های جوان دیده‌اند و تجربه کرده‌اند غم‌انگیز است، و همانطور که آنها درباره زنی به نام “ماما” صحبت می‌کنند که می‌گویند اغلب می‌آید و با آمدن آن ترس در دل همه بینندگان جاری می شود.

The Woman In Black (2012)

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

«زن سیاه پوش» یک فیلم ترسناک است و همچنین یکی از بهترین فیلم های دنیل رادکلیف است. هر زمان که شخصیت اصلی شروع به اقامت یا تحقیق در یک خانه قدیمی در کشور می کند، مکان بلافاصله باعث می شود که مخاطبان بنشینند هوشیارتر و حواس جمع تر بشوند.

محیط دهه ۱۹۰۰ به لحن تاریک کلی فیلم کمک می کند، زیرا آرتور کیپس می خواهد در مورد یک شبح اطلاعات بیشتری کسب کند تا ساکنان منطقه صلح آمیز دیگر راحت باشند و به زندگی خود بازگردند. این فیلم یک شرور عالی خلق می کند زیرا زن سیاه پوش/جنت هامفری واقعاً وهم انگیز است.

Drag Me To Hell (2009)

فیلم های ترسناک بالای 13 سال

سیلویا گانوش یک شرور وحشتناک است و باعث می‌شود که Drag Me To Hell احساس شود این فیلم که باید درجه سنی بالاتری داشته باشد، زیرا تماشای نفرین افسر وام آن یک تجربه واقعاً ترسناک است.

در این فیلم احساس عذاب اجتناب ناپذیری وجود دارد، زیرا تصور اینکه کریستین این نفرین را شکست دهد و در واقع به جهنم نرود، دشوار است، فیلم همچنان سرگرم کننده است. نویسندگی و کارگردانی سام ریمی چشمگیر است.

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *