۰

در مراسم Xbox اطلاعات جدیدی از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد

بازی Microsoft Flight Simulator

بازی Microsoft Flight Simulator

در طی مراسم Xbox در Gamescom 2022 اطلاعات جدیدی از بازی Microsoft Flight Simulator منتشر شد.

حالت جدیدی به نام City Update وجود دارد که به بازی کمک می کند تا شهرهای واقعی تری را بر اساس داده های نقشه دنیای واقعی ایجاد کند. در اقدامی مناسب برای Gamescom، اولین به‌روزرسانی شهر که در اینجا برجسته شده، مربوط به آلمان است که شامل بن، دوسلدورف و البته کلن می‌شود.

به روز رسانی شهر – آلمان در حال حاضر در دسترس است.

بازی Microsoft Flight Simulator

همچنین امروزه Junkers F 13 یک هواپیمای معروف آلمانی است که در سال ۱۹۲۲ ساخته شد. این هواپیما اولین هواپیمای مسافربری جهان بود که تماماً از فلز ساخته شد. تیم توسعه همچنین جزئیاتی را در مورد چگونگی بازسازی کپی های دیجیتالی هواپیماهای قدیمی، حتی اگر مدل های کار کامل، دیگر وجود نداشته باشد، به اشتراک گذاشت.

بازی Microsoft Flight Simulator

یکی از ویژگی های بسیار درخواست شده برای Microsoft Flight Simulator، گنجاندن هلیکوپترها بود. با این حال، شبیه سازی هلیکوپترها بسیار دشوارتر از هواپیماها است، زیرا جریان هوا بر هر قسمت از وسیله نقلیه تأثیر می گذارد. تکرار این جریان هوا یکی از چالش های اصلی توسعه دهندگان بود.

بازی Microsoft Flight Simulator

یکی دیگر از موارد اضافه شده بسیار درخواست شده، “گلایدر” بود. این وسایل نقلیه برای شروع به حرکت نیاز دارند، اما در شرایط ایده آل می توانند ساعت ها حرکت کند . درست مانند هلیکوپترها، بازآفرینی شرایط جریان هوای واقعی برای این تجربه حیاتی است.

بازی Microsoft Flight Simulator

Microsoft Flight Simulator: 40th Anniversary Edition در ۱۱ نوامبر منتشر خواهد شد و شامل انواع هواپیماهای تاریخی از جمله The Spirit of St. Louis و Spruce Goose می شود. این به روز رسانی برای افرادی که قبلا شبیه ساز پرواز مایکروسافت را دارند رایگان خواهد بود.

بازی Microsoft Flight Simulator

| آخرین اخبار بازی ها را در کنترل امجی بخوانید |

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *