۰

تمام اطلاعاتی که از بازی Skull And Bones یوبیسافت داریم

بازی Skull And Bones

بازی Skull and Bones پروژه بعدی توسعه دهنده Ubisoft Singapore است، استودیویی که بیشتر به دلیل پشتیبانی از Ubisoft Montreal و Ubisoft Quebec در مورد بازی های Assassin’s Creed شناخته شده است. شایان ذکر است، یوبی‌سافت سنگاپور در افزودن نبردهای دریایی به Assassin’s Creed نقشی ایفا کرد، که برای مدتی پس از Assassin’s Creed IV: Black Flag به یکی از اصلی‌ترین محصولات این فرنچایز تبدیل شد. و مانند Black Flag، بازی Skull and Bones یک بازی دزدان دریایی با تاکید بر نبرد دریایی است.

الیزابت پلن، مدیر خلاقیت، هنگام صحبت با GameSpot توضیح داد: «این بازی هرگز قرار نبود که یک اسپین آف از Black Flag باشد. “از ابتدا، دستوری که استودیو دریافت کرده بود این بود که IP و بازی خود را بسازد. اما ما فکر کردیم که این ایده خوبی است که از تخصص خود که به طور خاص جنگ دریایی را برای Black Flag طراحی کردیم استفاده کنیم . سپس آنها می خواستند [نبرد دریایی] را به یک محیط جدید بیاورند.»

اما اگر Skull and Bones اسپین آف Black Flag نیست، پس چیست؟ در این مقاله، همه چیزهایی را که در مورد Skull and Bones می‌دانیم، از جمله زمانی که منتشر می‌شود، برنامه‌های Ubisoft سنگاپور پس از راه‌اندازی برای آن و اینکه آیا از بخش چند نفره پشتیبانی می‌کند یا خیر، مرور می‌کنیم.

بازی Skull And Bones

پلتفرم ها :

Skull and Bones برای Xbox Series X|S، PS5، PC، Stadia و Amazon Luna منتشر خواهد شد. این بازی دارای پشتیبانی کراس پلی است.

تاریخ انتشار :

Skull and Bones قرار است در ۸ نوامبر عرضه شود. Ubisoft سنگاپور توسعه بازی را در سال ۲۰۱۳ و درست پس از انتشار Black Flag آغاز کرد و در ابتدا تاریخ انتشار آن را در سال ۲۰۱۸ در نظر گرفت. با این حال، Skull and Bones یک چرخه توسعه آشفته داشته است که بارها آن را به تاخیر انداخته است.

چه چیزهایی از بازی می دانیم ؟

در این بازی شما به عنوان تنها بازمانده یک کشتی غرق شده بازی می کنید که قول می دهد به یک ناخدای محترم دزد دریایی تبدیل شود. در اقیانوس هند در دوران طلایی دزدان دریایی، Skull and Bones به شما این امکان را می دهد که Infamy را جمع آوری کنید و از طریق چندین روش مختلف، مانند انجام قراردادهای خصوصی، غارت گنج، ساخت ناوگان خود و استخدام خدمه، قوی تر شوید.

ساختن جنگ دریایی که برای اولین بار در Black Flag معرفی شد، عمدتا در آب های آزاد انجام می شود. شما می توانید کشتی خود را ترک کنید و در واقع به عنوان یک دزد دریایی بازی کنید، البته فقط در نقاط خاصی از بازی. زمانی که در خشکی هستید، می‌توانید با بازرگانان و دیگر شخصیت‌ها صحبت کنید، که این موضوع باعث می‌شود که فضای داستانی تاریخی که یوبی‌سافت سنگاپور ایجاد کرده است، بیشتر کند.

Skull and Bones نحوه رفتار شما با خدمه خود را نیز پیگیری می کند. اگر آنها را سیر و راضی نگه ندارید، آنها علیه شما شورش می کنند و شما را تشویق می کنند که نسبت به ثروت خود کمی فداکار باشید. کشتی‌های شما همچنین می‌توانند با بدنه‌ها و سلاح‌های مختلف سفارشی شوند تا سبک‌های بازی متنوع‌تری ایجاد کنند.

جزئیات بخش چند نفره :

Skull and Bones از بخش چند نفره در سرورهای PvE و PvP پشتیبانی می کند. در PvE، می‌توانید با حداکثر دو دوست  خودمتحد شوید تا ناوگانی متشکل از سه کشتی را تشکیل دهید و با هم دشمنان کامپیوتری را از بین ببرید. در PvP، هر بازیکنی که با آن روبرو می‌شوید می‌تواند یک دوست یا دشمن بالقوه باشد و شما را تشویق می‌کند تا زمانی که در اطراف بازیکنان دیگر هستید استراتژیک‌تر بازی کنید.

DLC ها :

به عنوان یک بازی آنلاین، Skull and Bones با بخش های خیلی کوچکی راه اندازی می شود و از DLC پس از عرضه پشتیبانی می کند. نقشه راه بازی پس از عرضه، برنامه هایی برای تقویت بیشتر خدمه، از جمله اضافه کردن طبیعت منحصر به فرد خدمه و مکانیک استخدام دقیق تر دارد.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

بامداد نوروزیان

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *